- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet erg toch, je kan bottom zijn lekker liggen, laat je haar het werk doen. ( betaal je ook voor lijkt me )Kreeg net voor mijn poging een slijmbeursontsteking in mijn knie.. 😡
Ja en wij kwamen er vaak omdat het bier er lekker koud is 😌Oli graag een update.
Als je goed clubs wil weten moet je even PMEN.
Ik heb bij veel clubs als security gewerkt.
Ja bij sommige kon je vroeger goed eten en bier drinkenJa en wij kwamen er vaak omdat het bier er lekker koud is 😌
Is natuurlijk ook niet zo heel gek. Veel jonge members (was zelf ook maar begin 20) en tijden waren sowieso wat anders, zeker op het internet. Als je dat nu terugleest als iemand van inmiddels bijna 40 (waar ik helaas ook onder valLaatst eens wat topics van de begintijd van dbb teruggelezen, vijftien jaar terug ofzo.
Daar ging het ook de hele tijd zo, h**ren dit en palen dat. Veel misplaatste grootspraak.
Vroeg me af of algemeen het gevoel voor humor gewoon veranderd is sindsdien of dat het aan mij lag, want ik vond bij teruglezen bijna geen van de leden uit die begintijd echt grappig.
) dan komt het niet op dezelfde manier aan als destijds.Mijn humor is helaas blijkbaar nog niet geëvolueerd. Soms lees ik via google een oude post die ik enorm grappig vind en als ik dan ga kijken wie dat schreef blijk ik het zelf geweest te zijn....Is natuurlijk ook niet zo heel gek. Veel jonge members (was zelf ook maar begin 20) en tijden waren sowieso wat anders, zeker op het internet. Als je dat nu terugleest als iemand van inmiddels bijna 40 (waar ik helaas ook onder val) dan komt het niet op dezelfde manier aan als destijds.
last van ALMijn humor is helaas blijkbaar nog niet geëvolueerd. Soms lees ik via google een oude post die ik enorm grappig vind en als ik dan ga kijken wie dat schreef blijk ik het zelf geweest te zijn....

xtc koffieshop
't sexy fokschaap vind ik in deze meer toepasselijk
Neen, als ik terug 10 KM in 49 minuten loop pas, ik had een zware blesssure opgelopen
Rustiger opbouwen en evt. compressiesokken dragen.Ik zat dicht bij 49 minuten terug, maar nou zijn mijn kuiten weer overbelast... Wordt dus weer datingsite :-(