XXL Nutrition

Wat doen jullie na het behalen van een subdoel

• Topic Starter Topic Starter
Kreeg net voor mijn poging een slijmbeursontsteking in mijn knie.. 😡

Oli graag een update.

Als je goed clubs wil weten moet je even PMEN.

Ik heb bij veel clubs als security gewerkt.

In maart heb ik een heup en knieblessure opgelopen, maar nu terug 10 km in 63 minuten gelopen !!! Ik ga het subdoel vorlopig verlagen naar 10km in 60 minuten.

Ik kreeg vroeger
edit: weet niet meer wat ik wilde schrijven maar had gisteren blijkbaar mijn zin niet afgemaakt
edit2: ja, nu weet ik het weer

Laatst bewerkt:
Laatst eens wat topics van de begintijd van dbb teruggelezen, vijftien jaar terug ofzo.
Daar ging het ook de hele tijd zo, h**ren dit en palen dat. Veel misplaatste grootspraak.
Vroeg me af of algemeen het gevoel voor humor gewoon veranderd is sindsdien of dat het aan mij lag, want ik vond bij teruglezen bijna geen van de leden uit die begintijd echt grappig.
Is natuurlijk ook niet zo heel gek. Veel jonge members (was zelf ook maar begin 20) en tijden waren sowieso wat anders, zeker op het internet. Als je dat nu terugleest als iemand van inmiddels bijna 40 (waar ik helaas ook onder val :P) dan komt het niet op dezelfde manier aan als destijds.

Is natuurlijk ook niet zo heel gek. Veel jonge members (was zelf ook maar begin 20) en tijden waren sowieso wat anders, zeker op het internet. Als je dat nu terugleest als iemand van inmiddels bijna 40 (waar ik helaas ook onder val :P) dan komt het niet op dezelfde manier aan als destijds.
Mijn humor is helaas blijkbaar nog niet geëvolueerd. Soms lees ik via google een oude post die ik enorm grappig vind en als ik dan ga kijken wie dat schreef blijk ik het zelf geweest te zijn....

Laatst bewerkt:
Heb je nog prostituees gepaalt ?

In Alphen a/d Rijn werken leuke dames, weet niet of 't jouw leeftijdscategorie of in de buurt is @Oom Oli, maar zeker 'n aanrader. Ga d'r weer heen als ik de 10km kan uitrennen.

Ik zat dicht bij 49 minuten terug, maar nou zijn mijn kuiten weer overbelast... Wordt dus weer datingsite :-(

Ja loop nu met compressiekousen en heb mijn kilometers/week tijdelijk verlaagd.

Terug
Naar boven