- Waardering
- 28.125
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Succes en werk ze !Dankjewel. Ik moet morgen verder hiermee want ik heb dadelijk nachtdienst.
Kan ook maar ik weet verder niet of dit een beginner is en/of dat die natty is of niet.Calf raise, ham curls, squats, legext. (Benen) [RDL en legpress kun je afwisselen]
Abs op rustdag met cardio. Ik zou ma-woe-vrij trainen
Schouders, benen.
Biceps, Rug
Triceps, borst.
Geldt dit voor alle spiergroepen? Dus 2 werksets en 1 pompset?4 sets 8-15 reps is teveel, beperk je tot 3 waarvan 2 werksets waar je tot het gaatje gaat. 8-9 reps en 3e met lichter gewicht 12-15 reps(pompen)
YesGeldt dit voor alle spiergroepen? Dus 2 werksets en 1 pompset?
Wat is een natty? Ik denk dat ik vandaag gewoon het schema pak dat ik als laatste gemaakt heb. Straks in de sportschool kijken of dit goed voelt.Succes en werk ze !
Kan ook maar ik weet verder niet of dit een beginner is en/of dat die natty is of niet.
Als het een natty is dan raad ik hem wel aan om op zijn minst 2x in de week een spiergroep te makken.
Maar hij moet het helemaal zelf weten hoe of wat natuurlijk.
15 jaar terug trainde je zeker niet heel erg lang of wel?Wat is een natty? Ik denk dat ik vandaag gewoon het schema pak dat ik als laatste gemaakt heb. Straks in de sportschool kijken of dit goed voelt.
Heb toch 7 jaar gefitnest. Nee geen anabolen. Zal ook geen zin meer hebben op mijn leeftijd. Nee gewoon naturel.15 jaar terug trainde je zeker niet heel erg lang of wel?
Natty is dat geen anabolen gebruikt
Hoe oud is oud ?Heb toch 7 jaar gefitnest. Nee geen anabolen. Zal ook geen zin meer hebben op mijn leeftijd. Nee gewoon naturel.
Aha fitness ik snap hem. Gewoon lekker sporten om (weer) fit te worden/blijven.Heb toch 7 jaar gefitnest. Nee geen anabolen. Zal ook geen zin meer hebben op mijn leeftijd. Nee gewoon naturel.
Nah, Ik deed wel veel aan krachttraining. Mijn top was 142,5kg deadlift, 90 kilo benching enz. Maar wel veel cardio ja.Aha fitness ik snap hem. Gewoon lekker sporten om (weer) fit te worden/blijven.
Hoe ging je training verder?
Heb je toevallig insuline actief tijdens het trainen?half uur voor het trainen: Complex carb shake met een snee brood en 100 gram kwark
Ach ja dat waren mooie tijden toen idd.Nah, Ik deed wel veel aan krachttraining. Mijn top was 142,5kg deadlift, 90 kilo benching enz. Maar wel veel cardio ja.
Ook begonnen met full body, daarna splitten. 10 tallen trainingschemas/ voeding schema's gemaakt. Resultaat mocht er best zijn. Al met al dat zou ik daar weer naar toe willen werken maar heb al moeite met 50 kilo bench press. Mijn hormonen huishouding is ook niet vergelijkbaar met toen ik 20 was.
Moet weer veel opgebouwd worden. Maar met mijn eigen ideeën en jullie hulp komen de oude schema's langzaam weer in mijn hoofd.
Ik had alles op papier staan maar door 2 verhuizingen en een mislukte langdurige relatie is alles verloren gegaan. Onvindbaar.
Het enige is dat ik mezelf aan praat is dat vanaf je 50ste nooit meer zoveel op kunt bouwen als toen ik 20 was.
En, hoe zie jij eruit op 43?Ach ja dat waren mooie tijden toen idd.
Ik ben zelf nu op weg naar de 43 en ik pak hier en daar ook nog wel wat pr's.
Ik zag vandaag hier op het forum een foto van iemand van bijna 60 die er nog fit uitzag dus alles kan nog.
Rustig opbouwen weer en niet al te gek doen in het begin.
Wie weet heb je nog wat aan je spiergeheugen.
Lees jij wel ofzo?
Tot nu toe gaat het goed zo. eerst complexcarb gainer met kwark, suiker meten, daar mijn aanlenglimonade met geringe hoeveelheid dextro op aanpassen.Heb je toevallig insuline actief tijdens het trainen?
Wellicht zou je kunnen proberen halverwege de training iets te eten wat langere afgifte heeft want van je krijgt een flinke ‘peak’ van de dextrose. Met langzame afgifte zal je suiker ook minder gaan spiken en zul je meer energie hebben en minder dip. Zou dextrose en limonade in jou geval dan alleen nemen wanneer je in beginnende hypo zit
Ik heb honing aan mijn reet volgens mij.Waarom gaan jullie niet op date? Jullie zoeken elkaar graag op merk ik 🫢
Als je een hypo krijgt tijdens het trainen heb je gewoon teveel actieve insuline. Oplossing daarvoor is 3 uur voor je training geen novorapid meer spuiten of zoals ik zei dat je een maaltijdje in het midden van je training nemen. Lantus trekt je suiker niet in zo’n korte tijd hard naar beneden. Probeer maar eens🤗Tot nu toe gaat het goed zo. eerst complexcarb gainer met kwark, suiker meten, daar mijn aanlenglimonade met geringe hoeveelheid dextro op aanpassen.
Ik zit meestal goed met de suikerwaarde want ik moet er niet aan denken om een hypo te krijgen tijdens het trainen. Dus ik wil bewust een wat hogere bloedsuiker waarde want na het trainen is die weer wat gezakt.
eenmaal thuis doe ik weer meten en dan eventueel mijn insuline aanpassen en spuiten.
Diabetes is nog best wat werk.
Dat zal ik zeker proberen. Dank je. Maar wat bedoel je precies met actieve insuline? Ik spuit bij te hoge waarden novorapid en savonds TresibaAls je een hypo krijgt tijdens het trainen heb je gewoon teveel actieve insuline. Oplossing daarvoor is 3 uur voor je training geen novorapid meer spuiten of zoals ik zei dat je een maaltijdje in het midden van je training nemen. Lantus trekt je suiker niet in zo’n korte tijd hard naar beneden. Probeer maar eens🤗