AndroidHealthClinic

Eerste keer dat ik iemand zie verzetten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ook een gruwelijk filmpje ja. Ik had eigenlijk de poging tot onthoofding wel willen zien want ik vraag me af waarom ze gestopt zijn. Zo moeilijk is onthoofden niet.

Zou je denken?
 
Niet voor de doorgewinterde onthoofder, toch?

Ligt eraan wat voor gereedschap je bij je hebt. Ben je voorbereid of niet? Heb je je hakbijl bij je of je aardappelschilmesje? Met die laatste zal het moeilijker gaan.
 
Ligt eraan wat voor gereedschap je bij je hebt. Ben je voorbereid of niet? Heb je je hakbijl bij je of je aardappelschilmesje? Met die laatste zal het moeilijker gaan.

I am getting soooo turned on right now :eek:
 
guillotine.jpg


de fransen konder er ook wat van trouwens
 
Vieze hondekoppen, je gaat dat soort filmpjes toch niet bekijken :(, vind het maar smerig en afschuwelijk.
 
Vieze hondekoppen, je gaat dat soort filmpjes toch niet bekijken :(, vind het maar smerig en afschuwelijk.
Je mist niets hoor, alleen wat bloed en gekrijs. Iedereen moet lekker voor zichzelf bepalen of ze 't willen zien.

En volgens mij lukt het ook nog wel met een aardappelschilmesje. Het enige "obstakel" zijn de adem's appel en de wervels maar met een beetje wringen moet het wel lukken denk ik.
 
Je mist niets hoor, alleen wat bloed en gekrijs. Iedereen moet lekker voor zichzelf bepalen of ze 't willen zien.

En volgens mij lukt het ook nog wel met een aardappelschilmesje. Het enige "obstakel" zijn de adem's appel en de wervels maar met een beetje wringen moet het wel lukken denk ik.

Adamsappel.

Ik denk 't niet hoor.
 
Okee, sorry voor spatiefout. Maar als je wilt kan ik wel een filmpje tevoorschijn halen waarin extreem rechtse Russen een paar "minderwaardigen" onthoofden met iets wat lijkt op een keukenmesje.

Gevonden: Robert Lindsay: Russian Neo-Nazi Beheading Video
Nogmaals, niet op klikken als je 't niet wilt zien.

Ik hoef dat echt niet te zien dus bespaar je de moeite.
 
Betekent niet dat als je zoiets ziet je geen dua mag doen
Dat doen die checheens soldaten ook, heb ik in meerdere filmpjes gezien van die checheens soldaten die russen aanvallen of onthoofden

Trek je je er dan ook op af?


True, masturbatie is haram, maar als je het op onthoofde verderfelijke westerlingen doet misschien Halal?

Even navragen in de moskee maar.
 
Trek je je er dan ook op af?


True, masturbatie is haram, maar als je het op onthoofde verderfelijke westerlingen doet misschien Halal?

Even navragen in de moskee maar.

Nee! Niet weer beginnen! Straks draait dit weer uit op het zoveelste Islam-discussie-topic!

Kun je dit topic niet ff verplaatsen naar C&C bijdeweg? Check de discussie.
 
Trek je je er dan ook op af?


True, masturbatie is haram, maar als je het op onthoofde verderfelijke westerlingen doet misschien Halal?

Even navragen in de moskee maar.
Ik wil niet bitchen op een moderator of iets dergelijks, maar ga je nu niet gewoon over de grens?
 
Nee! Niet weer beginnen! Straks draait dit weer uit op het zoveelste Islam-discussie-topic!

Kun je dit topic niet ff verplaatsen naar C&C bijdeweg? Check de discussie.

Deze rotzooi hou ik liever weg van de nog enigzins schone Chat & convo.


Ik wil niet bitchen op een moderator of iets dergelijks, maar ga je nu niet gewoon over de grens?

Ik vraag het mij gewoon serieus af. Verdiepen in andere culturen enzo.
 
Deze rotzooi hou ik liever weg van de nog enigzins schone Chat & convo.




Ik vraag het mij gewoon serieus af. Verdiepen in andere culturen enzo.
"Okee."
 
Back
Naar boven