MuscleMeat

eerste kuur, stanazolol (winstroll)

pumpitup0203

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
87kg
Vetpercentage
9%
Goedendag,

Ik ben 20 jaar, bijna 21 en fitness al sinds mijn 15de.
Mijn bf speelt tussen de 9/10% hier ben ik ook blij mee.
Nu zit ik ook op een sport academie waar ik zo 25/26 uur per week sport daarnaast nog 5 X per week fitness.
Ik eet altijd rond de 5500 kcal soms iets meer als ik iets teveel noten ga snoepen. (Ongezouten notenmix)

Ik heb aardige resultaten geboekt weeg nu zo 87kg. 180/181 lang verschilt altijd.
Nu ga ik een winstroll only kuur doen.
6 weken 50mg per dag 3 ochtends en 2 rond 4/5 uur.
Ik heb voor de zekerheid een nakuur nolvadex erbij gehaald door onduidelijkheid.

Alles heb ik al in huis de reden van de kuur is puur dat ik een kleine hoeveelheid massa wil winnen.
Vooral kracht en hopelijk ook snelheid en explosiviteit in de spieren.
Ook een reden is dat ik al een tijdje stil lijk te staan met het gainen van massa.

Ik heb ook nu glutomine in huis staan ondanks de werking niet bewezen is et gewrichten heb ik het toch maar.
Ik wou over 2 weken gaan beginnen hebben jullie nog tips?
Of verbeteringen ik snap dat ik reacties krijg dat ik mogelijk nog te jong ben.

Bedankt

Ja zou misschien wat taurine erbij kunnen nemen tegen de backpumps, ben nu net aan dezelfde kuur begonnen. Gewoon lekker gaan knallen ! :-)

Ik krijg zelf altijd veel last van krampen met stromba en heb dan ook altijd magnesium tabs.

Winstrol is 4 losers.
try dball

• Topic Starter Topic Starter
Nee dboll gaat hem niet voor mij worden, ik hoef ook niet veel vocht vast te houden.
Magnesium tabs ga ik dan nog maar halen en misschien ook taurine.

Ik ga waarschijnlijk een kuurlogg bij houden voor als iemand geïnteresseerd is.

Nog bedankt voor de tips en knallen gaan we zeker!

ik was ook bezig met winny, ben na een weekje moete stoppen vanwege een zware ontsteking, ik begin volgende week ook terug ;) moet zeggen dat ik het net aardig begon te voelen

• Topic Starter Topic Starter
Zo dat is wel balen als zo iets gebeurt!!
Ik moet zeggen ben benieuwd of er ook goede gains zijn met 3 kilo zou ik al blij zijn,
Maar meer is altijd leuker!
Lees daar vaak verschillende verhalen over!

Veel succes als je weer begint, hopen dat je hem nu wel helemaal goed kan pakken!!

Goed voor jouw doeleinden lijkt me..

Ik zou Dianabol nemen op jouw vetpercentage.

Gains van Dianobol zijn ontzettend moeilijk vast te houden.

Wat heeft iedereen met een dbol kuurtje? je houd er tog byna niets van over en je blaast op als een ballon.. , succes man ;)

Zo dat is wel balen als zo iets gebeurt!!
Ik moet zeggen ben benieuwd of er ook goede gains zijn met 3 kilo zou ik al blij zijn,
Maar meer is altijd leuker!
Lees daar vaak verschillende verhalen over!

Veel succes als je weer begint, hopen dat je hem nu wel helemaal goed kan pakken!!

Ik was begonnen op 71.2kg ('s ochtends gewogen) en na die 10-12 dagen was mijn gewicht 's ochtens al 73.4kg ik begon ook te voelen dat ik elke keer meer gewicht aankon. Ik kreeg er al aardig wat spierdefinitie bij en beetje size overal

Ik was begonnen op 71.2kg ('s ochtends gewogen) en na die 10-12 dagen was mijn gewicht 's ochtens al 73.4kg ik begon ook te voelen dat ik elke keer meer gewicht aankon. Ik kreeg er al aardig wat spierdefinitie bij en beetje size overal

Mooie vooruitgang na die paar dagen !

Mooie vooruitgang na die paar dagen !

Ja vond ik ook wel, ik ga hier geen beweringen maken dat het pure spiermassa was hoor, ik heb geen vetpercentage laten opmeten tijdens. Voor ik begon was het rond de 12%-13%, ik ben redelijk mager en dun gebouwd vanboven maar ik heb grote stevige bovenbenen van het voetballen (doelman, vooral springen e.d.). Ik denk wel dat ik mn kuurtje verder ga afmaken :)

Ja vond ik ook wel, ik ga hier geen beweringen maken dat het pure spiermassa was hoor, ik heb geen vetpercentage laten opmeten tijdens. Voor ik begon was het rond de 12%-13%, ik ben redelijk mager en dun gebouwd vanboven maar ik heb grote stevige bovenbenen van het voetballen (doelman, vooral springen e.d.). Ik denk wel dat ik mn kuurtje verder ga afmaken :)

Vocht zal het iig niet zijn geweest van de winstrol

Mijn mening hoef je echt geen nolva te nemen na je kuur met winstrol only.. Hou je geld lekker bij (:

Terug
Naar boven