Boomstam
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 16
Mijn mening hoef je echt geen nolva te nemen na je kuur met winstrol only.. Hou je geld lekker bij (:
ik heb het staan, better safe than sorry
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn mening hoef je echt geen nolva te nemen na je kuur met winstrol only.. Hou je geld lekker bij (:
Iemand die weet of ik nog aminozuren tablets moet gebruiken bij mijn winny only en of dit uberhaupt mag.

voor nog geintrisseerde nu een tijde verder.
geen klachten gehad, ben tot nu toe erg blij ermee.
ben 3 kilo aan massa aangekomen terwijl er 2%.vet af is.
merk ook kracht toename pak alles nu wel meer dan eerst.
na morgen precies op de helft dus benieuwd wat het 2de potje doet.
keep u upp people.

Ligt aan jou.Heb nog nooit zo'n progressie geboekt met Winny, ligt dat nu aan mij of![]()
voor nog geintrisseerde nu een tijde verder.
geen klachten gehad, ben tot nu toe erg blij ermee.
ben 3 kilo aan massa aangekomen terwijl er 2%.vet af is.
merk ook kracht toename pak alles nu wel meer dan eerst.
na morgen precies op de helft dus benieuwd wat het 2de potje doet.
keep u upp people.
Onzin.Gains van Dianobol zijn ontzettend moeilijk vast te houden.
Wat heeft iedereen met een dbol kuurtje? je houd er tog byna niets van over en je blaast op als een ballon.. , succes man![]()
geen bijwerkingen? Is dht he, kaalheid als je aanleg hebt. Meer lichaamshaar en last but not least: gewrichtspijn van winstrol. BlehhLekker kuurtje dan! Winstrol only is inderdaad lekker, geen bijwerkingen en goede kracht en pomp toenamen in de sportschool. Al zou op jouw vetpercentage dbol ook goed zijn geweest en wss nog iets meer massa mee gepakt!
Lekker kuurtje dan! Winstrol only is inderdaad lekker, geen bijwerkingen en goede kracht en pomp toenamen in de sportschool. Al zou op jouw vetpercentage dbol ook goed zijn geweest en wss nog iets meer massa mee gepakt!
"Geen bijwerkingen"?! Zo'n commentaar zou een tijdelijke ban moeten opleveren in deze sectie.Lekker kuurtje dan! Winstrol only is inderdaad lekker, geen bijwerkingen en goede kracht en pomp toenamen in de sportschool. Al zou op jouw vetpercentage dbol ook goed zijn geweest en wss nog iets meer massa mee gepakt!