Fitness Seller

eerste kuur, stanazolol (winstroll)

Leuk he iedereen napraten? Zelf ooit wel eens stano genomen? Zat zelf op 50mg en ervaarde niets van sides. Hooguit de kracht en pomp met trainen en zo ken ik er wel meer. Makkelijk vast te houden gains en kracht ook zeker met 75%.

Er zijn gewoon betere en gezondere alternatieven dan stanozolol. Als ik de studies mag geloven dan is stanozolol niet zo mild voor je lichaam tov andere aas. Het rotzooit enorm met onder andere je hdl/ldl. Daarom zal ik ook nooit winstrol gebruiken. Dat jij geen sides hebt gehad wilt niet zeggen dat er geen negatieve effecten op je lichaam zijn blootgesteld...

• Topic Starter Topic Starter
naja kaalheid heb ik niet echt gekregen, het feit is wel dat ik nooit oplette hoeveel haar ik verloor toen.ik eem week terug mijn hand.door.mijn haren haalde merkte ik alleen dat ik zo 3 tot 5 haren op mijn hand had maar dat kwam waarschijnlijk wel door de stanozolol, nu een weekje na de kuur en het is al bijna weg soms.een haartje heb gewoon.nog.overal haar (a) verder geen.sides nu 1 1/2 week sinds de kuur was afgelopen en nog even nolva blijven slikkrn voor de zekerheid en klasr zijn we nog niks verloren qua massa en kracht hopelojk.blijft dit.zo. en geen kenmerken van sides neem aan dat ik ze niet heb gehad ;)

hoe zit het nou met haar groei/verlies van TS? BTW hoe groot is die kans op kaalheid? en stel dat er geen kaalheid in je famillie voorkomt, hoe groot is de kans dat je permanent kaalblijft of permanente ''schade'' aan je hoofd haar oploopt? zoals testmnky zegt: paar haardjes op de hand na dati met zn hand door zijn haren ging, gaat de winny een ketting reactie opgang brengen dat je na de winny gewoon steeds beetje bij beetje haar blijft verliezen?

Leuk he iedereen napraten? Zelf ooit wel eens stano genomen? Zat zelf op 50mg en ervaarde niets van sides. Hooguit de kracht en pomp met trainen en zo ken ik er wel meer. Makkelijk vast te houden gains en kracht ook zeker met 75%.

En omdat je geen sides merkte betekent dat ook automatisch dat die er niet zijn? Verstandige manier van denken is dat :thumbs::clap:

Lol indd wat dacht je van je cholesterol die vast en zeker veranderd, dat merk je niet maar is wel en side effect wat de dood tot gevolg kan hebben in erge gevallen.

Terug
Naar boven