AndroidHealthClinic

eerste maand in de gym

Goeie bench man! En progressie is ook goed te zien wat scherper geworden lijkt wel

• Topic Starter Topic Starter
yep, minder whiskey en bier en ge vallt vanzelf af he lol
nu ff terug mijn focus op deathlift leggen zou toch graag de 250 halen

Goed bezig makker!

vandaag eens andere techniek geprobeerd. Voeten goed naar achter, rug goed bol en schouders samenknijpen... 140 kunnen duwen lekker vlot bij 150 zet ik een nieuw filmke da gaat dus over een maandje of 2 zijn denk ik lol

vanwaar in Vlaanderen ben je ergens man.

En op naar die 250 DEADLIFT hé

Nice heur.. goed opgelost met je hand ;)

Basic fit hasselt?

ja idd basic fit in hasselt lol traint ge daar ook toevallig

thx en die 250 hoop ik ergens begin volgend jaar te halen (denk ik)

Laatst bewerkt:

Haha 50kg gainen in een half jaar is niet iets wat realistisch is, doelen stellen is lastig je kan beter korte termijn doelen stellen.

Mooie DL, ik heb al last met 140 kg...

Toch blij dat ik asociaal in mijn home gym kan trainen, zoals die ene jou daar aanstaarde, creepy

Haha 50kg gainen in een half jaar is niet iets wat realistisch is, doelen stellen is lastig je kan beter korte termijn doelen stellen.

Altijd hoog mikken he lol

En inderdaad meestal kijken die eerst raar naar men hand en dan als ik lift kijken ze echt freaky haha

Ben er 2 of 3x geweest ja, maar de kelder is niet hoog genoeg om MP's te doen en vond de rest ook maar kut eerlijk gezegd..

Ben er 2 of 3x geweest ja, maar de kelder is niet hoog genoeg om MP's te doen en vond de rest ook maar kut eerlijk gezegd..

ja tis niet echt ne schitterende zaal das waar. maarja moet eerst nog de euromillions winnen om een homegym te kunnen betalen :)

Ik heb even je topic doorgenomen en mijn complimenten voor je progressie man. Je stats bij het begin (na 13 jaar niet sporten) waren al sterk, allicht te danken aan je werk als dakwerker. Doe zo verder, goed bezig!!!

thx, we doen ons best he.. en dakwerker spelen is inderdaad goed voor de fysiek he lol

ja tis niet echt ne schitterende zaal das waar. maarja moet eerst nog de euromillions winnen om een homegym te kunnen betalen :)

Zo duur is dat niet hoor... , als ik de euromillions win dan koop ik een magazijn en steek dat vol met barbarian stuff...

Hasselt lijkt mij nog wel de plek om dat te doen eigenlijk :), ook niet zo ver van bij mij, en werk er ondertussen ook.

Terug
Naar boven