MuscleMeat

eerste massakuur, hulp gevraagd aan pro's

Vooral doen joh,.. Lekker naar 22% gaan en dan kuren.
Prik die 40mm naald dan wel in je nek met je grote smoel.

• Like
Waarderingen: GruX
Vind het bijna schokkend hoeveel mensen er op dit forum voorbij komen die niet alleen de stats nog niet eens hebben om te kuren maar zich ook amper (eerder helemaal niet) inlezen :s

• Like
Vind het bijna schokkend hoeveel mensen er op dit forum voorbij komen die niet alleen de stats nog niet eens hebben om te kuren maar zich ook amper (eerder helemaal niet) inlezen :s
99% van deze mensen zullen ook maar weinig van hun winst behouden na hun kuur door gebrek aan kennis. Met wat geluk krijgt deze categorie ook nog eens last van bijwerkingen waar ze geen stappen tegen kunnen ondernemen omdat ze geen kennis van zaken hebben en zo hebben we weer een groep die AAS van een slechte naam kunnen voorzien. :)

• Like
Vooral doen joh,.. Lekker naar 22% gaan en dan kuren.
Prik die 40mm naald dan wel in je nek met je grote smoel.
+1 karma

99% van deze mensen zullen ook maar weinig van hun winst behouden na hun kuur door gebrek aan kennis. Met wat geluk krijgt deze categorie ook nog eens last van bijwerkingen waar ze geen stappen tegen kunnen ondernemen omdat ze geen kennis van zaken hebben en zo hebben we weer een groep die AAS van een slechte naam kunnen voorzien. :)
+1 karma

Ben bijna een dag niet op het forum geweest en er zijn weer topics geopend waar je u tegen zegt...

Buiten de winst en de slechte naam stopt een bepaalt percentagen of raakt depressief. Maar wel vragen aan de pro's??? stellen, maar voor al niet tegen kritiek of opmerkingen kunnen.

Gast zorg nou eerst dat je op max 13% komt te staan ga je goed inlezen en nog meer inlezen en nog meer inlezen en dan een keer beginnen.

4 a 5 jaar body builden en dan die stats ? de trilplaat valt niet onder bodybuilden he..

• Topic Starter Topic Starter
+1 karma

+1 karma

Ben bijna een dag niet op het forum geweest en er zijn weer topics geopend waar je u tegen zegt...

Buiten de winst en de slechte naam stopt een bepaalt percentagen of raakt depressief. Maar wel vragen aan de pro's??? stellen, maar voor al niet tegen kritiek of opmerkingen kunnen.

Gast zorg nou eerst dat je op max 13% komt te staan ga je goed inlezen en nog meer inlezen en nog meer inlezen en dan een keer beginnen.

+1

Off-topic: het valt mij ook buiten dit forum om op dat hedendaags echt veel mensen aas gebruiken. Bij mij in de gym hoor je jongens van 17-18 jaar oud over hun kuurtjes praten..

Ik train nu 5? Jaar. Twijfel al heel lang, maar zolang dit twijfels blijven begin ik er niet aan. Eerst goed inlezen (echt goed), zodat je er verantwoord mee omgaat en zoveel mogelijk winst kunt behouden.

LOL, 2 jaar trainen en dan al aan de roids? En je stats kloppen?
Wel lachen dit forum. Een ecto die kritiek heeft op een andere ecto :roflol:.

Waarom zou je niet meteen aan de roids mogen ? voor het moraal ?
Ik denk wel dat de meeste full potential willen gaan als het aankomt op trainen of wat dan ook in het leven.

Terug
Naar boven