MuscleMeat

Breaking News Eerste Officiele Nederlandse NBBF Beach Gym Za. 19 juli a.s. In Zutphen ! (afgelast)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi die publiciteit voor the Muscle Beach!! Kunnen we SBS6 ook niet uitnodigen?? Leuk voor 'Hart van Nederland' bijvoorbeeld.. :)

Lullig hoor dat er alleen maar filmpjes van de mannen staan!! :(

:p

Ja waar is jouw filmpje Aimee??

Zoek maar op google of you tube, dan zie je er sowieso 2! ;)

En deze heb ik ook nog voor je.. Ik snapte alleen het spel niet helemaal. Bleek om de snelheid van je reps te gaan (zoveel mogelijk in 1 minuut), ik dacht dat je alleen je biceps moest oppompen en dat die daarna gemeten werd. Uitslag was trouwens 16 inches!!!! :D

http://www.youtube.com/watch?v=7sXgbV5KJ6s

• Topic Starter Topic Starter
Yeahhhhh gaaf al die filmpjes van heren en dames die aanwezig zullen zijn tijdens de beach gym:cool:. Komende week hoop ik van Performance en InShape door te krijgen hoe laat de verschillende atleten aanwezig zijn, dan kan ik straks precies in het programma aangeven wie wanneer komt;).

En jaaaaaaaaaa vanavond een interview om 19.10 uur op Berkelstroom FM, www.berkelstroom.nl , gisteren stond er al een groot artikel in de Zutphense Koerier...gaat lekker:D.

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren een tof interviewtje gehad op Berkelstroom FM:cool:, goede reclame kunnen maken voor bb en de beach gym, verder staat er een giga artikel in de Zutphense Koerier op dit moment en wordt er ook overal op aangesproken.
John van Performance maakte me vanmorgen attent dat er ook het e.a. te vinden is in de nieuwe Sport&Fitness.

Verder hebben we alles op dit moment rond en gaan we aan de slag met het programma. Komende 10 dagen hoop ik van alle top atleten te horen wanneer ze ongeveer aanwezig zijn, hier komt dan netjes een vermelding van in het programma.

Er komen nogal wat fotografen, we proberen voor de atleten en liefhebbers dan ook nog een speciale ruimte te creeren met b.v. een strakke auto:cool:, komende 14 dagen gaan we kijken of we dit kunnen realiseren.

Die partij van Joop tegen Yvel is ook mooi om te zien! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven