- Waardering
- 3
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

.
, wees er snel bij want het zou zonde zijn dat het straks zo vol is in de beach gym dat je niet kunt trainen (iedereen die kaarten reserveert heeft namelijk voorrang)
.Het gaat maar door, het wordt voor de liefhebbers echt een meet and greet dag
Zelfs voor de vechtsportliefhebbers hebben we een topper nl K1 legende Joop Kasteel die natuurlijk ook zal trainen in de beach gym en tijd zal nemen voor belangstellenden.
De naturel bb liefhebbers kunnen kennis maken met Davy Opdam en ik heb vernomen dat er meer mensen van het team Performance gaan komen.
Zooooo alle weetjes weer op een rij.
Opgave dus via Adrien Althof beachgym@robberts-tripple.nl, wees er snel bij want het zou zonde zijn dat het straks zo vol is in de beach gym dat je niet kunt trainen (iedereen die kaarten reserveert heeft namelijk voorrang)
.
)
aka DavyO 

Ik zou ff vragen of mijn trainingsmaat ook mee wil 
Davy Obdam (met een b)
aka DavyO
Helemaal top !!!! Er komen veel toppers![]()
Robbert-Jan moet ik nog een mailtje sturen of ben ik "automatisch" aangemeld![]()
![]()
Ik zou ff vragen of mijn trainingsmaat ook mee wil
![]()

....heb ik natuurlijk meteen geregeld.Wel een heel leuk conceptSucces er mee, het zal mij niks verbazen als dit voor herhaling vatbaar is
![]()
.
.De Officiele Nederlands NBBF Beach Gym flyer (in PDF):
Bekijk bijlage Beach Gym 2008_Flyer by VMMP.pdf

.Het gaat maar door, het wordt voor de liefhebbers echt een meet and greet dag
Zelfs voor de vechtsportliefhebbers hebben we een topper nl K1 legende Joop Kasteel die natuurlijk ook zal trainen in de beach gym en tijd zal nemen voor belangstellenden.
De naturel bb liefhebbers kunnen kennis maken met Davy Obdam en ik heb vernomen dat er meer mensen van het team Performance gaan komen.
Zooooo alle weetjes weer op een rij.
Opgave dus via Adrien Althof beachgym@robberts-tripple.nl, wees er snel bij want het zou zonde zijn dat het straks zo vol is in de beach gym dat je niet kunt trainen (iedereen die kaarten reserveert heeft namelijk voorrang)
.

Nou ik zie Davy Obdam een aantal keren per week in de gym en daar wordt je echt niet vrolijker van
Wie weet kom ik even kijken met me trainingsmaatjes.

Nou ik zie Davy Obdam een aantal keren per week in de gym en daar wordt je echt niet vrolijker van
Wie weet kom ik even kijken met me trainingsmaatjes.
klasse bro
....vergeet je dan niet tijdig in te schrijven, zou zonde zijn als er straks geen plaats meer is tussen al die trainende en zwoegende mensen
want Den Haag is nogal een stukkie rijden
.
...het moet niet gekker worden
.
. Komende tijd zal er natuurlijk nog veel meer info verschijnen, stapsgewijs anders zie je door de bomen het bos niet meer
.
...wordt een beetje InShape Supplements meets Performance...erg leuk