Fitness Seller

Breaking News Eerste Officiele Nederlandse NBBF Beach Gym Za. 19 juli a.s. In Zutphen ! (afgelast)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk initiatief :thumbs:

jammer vertrek de 18e op vakantie.

Mensen kom allemaal maar kijkje nemen als je 19 juli niks te doen hebt het is zeker de moeite waard ;)! Ik sta er zelf van te kijken dat alle NL grote namen ook langs komen bij dit evenemt:D!

• Topic Starter Topic Starter
Het gaat maar door, het wordt voor de liefhebbers echt een meet and greet dag:cool:

Zelfs voor de vechtsportliefhebbers hebben we een topper nl K1 legende Joop Kasteel die natuurlijk ook zal trainen in de beach gym en tijd zal nemen voor belangstellenden.

De naturel bb liefhebbers kunnen kennis maken met Davy Obdam en ik heb vernomen dat er meer mensen van het team Performance gaan komen.
Zooooo alle weetjes weer op een rij:D.

Opgave dus via Adrien Althof beachgym@robberts-tripple.nl :coffeepc:, wees er snel bij want het zou zonde zijn dat het straks zo vol is in de beach gym dat je niet kunt trainen (iedereen die kaarten reserveert heeft namelijk voorrang);).

Laatst bewerkt:
Het gaat maar door, het wordt voor de liefhebbers echt een meet and greet dag:cool:

Zelfs voor de vechtsportliefhebbers hebben we een topper nl K1 legende Joop Kasteel die natuurlijk ook zal trainen in de beach gym en tijd zal nemen voor belangstellenden.

De naturel bb liefhebbers kunnen kennis maken met Davy Opdam en ik heb vernomen dat er meer mensen van het team Performance gaan komen.

Opgave dus via Adrien Althof beachgym@robberts-tripple.nl :coffeepc:, wees er snel bij want het zou zonde zijn dat het straks zo vol is in de beach gym dat je niet kunt trainen (iedereen die kaarten reserveert heeft namelijk voorrang);).

Davy Obdam (met een b ;) ) :D aka DavyO :cool:

Helemaal top !!!! Er komen veel toppers :thumbup: :D

Robbert-Jan moet ik nog een mailtje sturen of ben ik "automatisch" aangemeld :D ;) :wl: Ik zou ff vragen of mijn trainingsmaat ook mee wil :)

Davy Obdam (met een b ;) ) :D aka DavyO :cool:

Helemaal top !!!! Er komen veel toppers :thumbup: :D

Robbert-Jan moet ik nog een mailtje sturen of ben ik "automatisch" aangemeld :D ;) :wl: Ik zou ff vragen of mijn trainingsmaat ook mee wil :)

Davy jij staat op de invitatie lijst en bent ook al automatisch op de lijst van de bankdrukwedstrijd gezet;):wl::D....heb ik natuurlijk meteen geregeld.

Wel een heel leuk concept :) Succes er mee, het zal mij niks verbazen als dit voor herhaling vatbaar is :thumbs:

De Officiele Nederlands NBBF Beach Gym flyer (in PDF)

De Officiele Nederlands NBBF Beach Gym flyer (in PDF) :D :

Bijlagen

Wel een heel leuk concept :) Succes er mee, het zal mij niks verbazen als dit voor herhaling vatbaar is :thumbs:

Ik hoop dat de beach gym een brug kan slaan tussen het wedstrijd gebeuren en presentaties van atleten daarbuiten...en het is een welkome aanvulling in de zomer want daar was eigenlijk nog helemaal niets in onze sport;).
Blijf het geweldig vinden dat zoveel top atleten de moeite nemen om naar Zutphen te komen om te trainen in de beach gym en een soort meet & greet te houden met alle liefhebbers...wat dat betreft had ik dit nooit verwacht want voordat ik op de helft van mijn idee zat hadden de eertse top atleten hun medewerking al toegezegd:cool:.

Blijft top om iets leuks te maken van de allereerste officiele Nederlandse beach gym....hoop dat de sport er profeit van heeft want je bereikt nu natuurlijk ook een hoop mensen van buiten de sport.

De naturel bb liefhebbers kunnen kennis maken met Davy Obdam en ik heb vernomen dat er meer mensen van het team Performance gaan komen.

Nou ik zie Davy Obdam een aantal keren per week in de gym en daar wordt je echt niet vrolijker van ;)

Wie weet kom ik even kijken met me trainingsmaatjes.

Nou ik zie Davy Obdam een aantal keren per week in de gym en daar wordt je echt niet vrolijker van ;)

Wie weet kom ik even kijken met me trainingsmaatjes.

:Dklasse bro:D....vergeet je dan niet tijdig in te schrijven, zou zonde zijn als er straks geen plaats meer is tussen al die trainende en zwoegende mensen;) want Den Haag is nogal een stukkie rijden:eek:.
Leuk is dat er zelfs al mensen uit Belgie en Duitsland informeren:eek:...het moet niet gekker worden:D.

Jammer genoeg te ver weg of er moet iemand omstreeks rotterdam of een uur hier vandaan der heen gaan dan zou ik zeker van de partij zijn met mijn ecto lichaam:P :roflol:

Mvg:D

Route en ov informatie

Dennis69 zal komende periode ook wat route en ov informatie aan dit topic toevoegen want daar is al best veel vraag naar. Tevens zal er bij iedere aanmelding ook het e.a. toegevoegd worden;).

Mijn site is ook up to date

Zooo mijn site www.robberts-tripple.nl heeft ook even een update gehad m.b.t. de beach gym (met dank aan VMMP)...op de nieuwspagina is o.a. het e.a. te vinden:study:. Komende tijd zal er natuurlijk nog veel meer info verschijnen, stapsgewijs anders zie je door de bomen het bos niet meer:eek::D.

I'm present!! :D

zalig initiatief!
Je moet zoiets ook is in belgie organiseren!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven