AndroidHealthClinic

Breaking News Eerste Officiele Nederlandse NBBF Beach Gym Za. 19 juli a.s. In Zutphen ! (afgelast)

Status
Niet open voor verdere reacties.
als alles goed gegaan is heb ik betaald dus wij zijn er bij;in welke toestand ik dan ben is nog niet geheel duidelijk;aangezien ik de dag en avond daarvoor de vakantie ga indrinken en eten hahahaha dus of ik train dat zie ik dan wel weer.

Betaling heb ik nog niet binnen, zal morgen wel zijn ;)! Na de vakantie kun je bij ons weer lekker ontspannen trainen haha!:D

• Topic Starter Topic Starter
ligt eraan of je zelf al heet genoeg bent :P

haha

Routebeschrijving is gemaakt en zal snel online staan, voor de mensen zonder vaginatie systeem

Yesssssssss klasse Dennis...was en is veel vraag naar, denk dat je een hoop mensen daar een plezier mee doet. Voor degenen die aan de bankdrukwedstrijd mee doen, in juni gaan we aan de slag met de tijden, programma etc. en kun je dan hier of op de andere fora terug vinden:study:.
Misschien heb ik dan ook al wel tijden wanneer sommige top atleten actief zullen zijn in de beach gym.

Komt er ook weer een filmpje van Robbert?

Ik heb begrepen dat InShape beeldmateriaal gaat maken wat o.a. straks te zien is op BR-Forum;). Verder heb ik met Khalid Almohsinawi afgesproken om samen te trainen, daar wordt zowiezo beeldmateriaal van gemaakt en denk wel dat we dat in de toekomst in een filmpje gaan gieten....daar moet ik het nog ff over hebben met VMMP, die mijn filmpjes en site doen:cool:.

ligt eraan of je zelf al heet genoeg bent :P

haha

Routebeschrijving is gemaakt en zal snel online staan, voor de mensen zonder vaginatie systeem

Is er ook een routebeschrijving voor mensen die zonder "vaginatie systeem" met het OV reizen vanaf het station Zutphen.. :D

Ziet er allemaal erg goed uit!
Misschien kom ik ook wel even een kijkje nemen! :)

Een aantal fotootjes van de aanwezige atleten

Een aantal fotootjes van de aanwezige atleten :

keystonepro12_20070620_1487275708.jpg

Khalid Almohsinawi (IFBB Pro)

215d1195507478-chris-koldijk-chris-k-cd1.jpg

Chris Koldijk

roy.jpg

Roy Bronsgeest

183d1194894608-corina-christiaanen-corina-kast.jpg

Corina Christiaanen

Damn man..het lijkt wel of Chris zich staat af te rukken op die foto! :D

Bedankt Davy...alleen ik mis jou fototje er nog bij;):D.
Nu heeft iedereen een idee welke toppers er o.a. straks allemaal bij zijn:cool:

zo wij zijn er zekers bij.

krijg ineens zin om een hardcore gym te starten bij het strand, zijn hier nog geldschieters aanwezig? :D

Klinkt leuk, toch maar eens aan me koolvis met rijst dieet beginnen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven