XXL Nutrition

Breaking News Eerste Officiele Nederlandse NBBF Beach Gym Za. 19 juli a.s. In Zutphen ! (afgelast)

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
zalig initiatief!
Je moet zoiets ook is in belgie organiseren!

Afhankelijk van een initiatiefnemer in Belgie is dit volgend jaar best mogelijk, met b.v. de teams van InShape Supplements en Performance valt er genoeg te doen...het gaat er dus om dat misschien een gym in een kustplaats bij jullie
er de schouders onder wil zetten.

het initiatief wordt goed ontvangen, dat is leuk...daarom gaan we er ook een top dag van maken voor alle liefhebbers (zelfs uit Belgie en Duitsland komen de postieve reacties, teken dat we lekker bezig zijn voor de sport en atleten):cool:.

De Eerste Nederlands NBBF Beach Gym Flyer..

beach_gym_2008.jpg

Jaaaa klasse Davy, dat is ie:D.

haha ziet er goed uit ;) wordt een mooi dagje!

Ziet er wel vet uit. Zal ff in mijn agenda kieken. :-)

Kijk een van de beste demes op bb-gebied in Nederland:cool:...wordt een beetje InShape Supplements meets Performance...erg leuk:thumbs:.

Performance will kick some asses on the beach!! :D

Ik heb er zin in Dave, echt super initiatief! Moet ik me nog ergens inschrijven trouwens? Weet nog niet of ik ook ga trainen of dat ik alleen ga luieren on the beach.. :)

De eerste leden hebben zich al aangemeld..Wees er snel bij mensen ;)!

Aimee zie pm;).

Net het mooie bericht van Performance ontvangen dat zij ook officieel sponsor worden van de "Eerste Officiele Nederlandse NBBF Beach Gym",
wordt met recht een InShape Supplements meets Performance:cool::D.

Namens Performance zijn nu ook officieel aanwezig:
Khalid Almohsinawi (IFBB Pro)
Nina Loos
Aimee Molleman
Robin Brantz

Het begint nu al leuke vormen aan te nemen dacht ik:D.

ff wat berichtjes verwijderen

Aimee maak ff je pm-box leeg;).

Tja...dat krijg je met al die fans he? :p

Done! :D

Mensen die mee willen doen aan de bankdrukwedstrijd :wl:die moeten er echt snel bij zijn. Er zijn nog 6 plaatsen vrij namelijk!!

Kijk even een paar dagen weg en het grote nieuws is bekend gemaakt. Vindt het nog steeds een super idee. Hopelijk heb je het weer van de afgelopen dagen, maar hoe dan ook ik kom zeker even langs.

En als je niet langs komt, dan kom ik je halen ;)

Zullen de Althof twins ook aanwezig zijn?

Is de warming up van groot belang bij dit event?

Goed initiatief. Alleen wat ver van m'n deur.:)

Komt er ook weer een filmpje van Robbert?

als alles goed gegaan is heb ik betaald dus wij zijn er bij;in welke toestand ik dan ben is nog niet geheel duidelijk;aangezien ik de dag en avond daarvoor de vakantie ga indrinken en eten hahahaha dus of ik train dat zie ik dan wel weer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven