Fitness Seller

Eet kritiek op werk

uiteindelijk willen ze toch zoals ons zijn.

Ze doen wel alsof ze trots zijn op het feit dat hun een beertender, nee een hele tapinstallatie, pizzahut + mcdrek in hun buik kunnen verstoppen, maar tijdens het omkleden vragen ze toch weer steeds hoe ik zovaak kan eten en er nog zo uit te zien.

als hun 1 XXL pizza eten op een dienst, eet ik 2x rijst met bief/kip en 1x boterhammen. in hun ogen eet ik dan veel en vaak, maar kwa Kcal komt het aardig op hetzelfde neer, alleen is dat van mij dan toch net wat beter dan dat van hun.

Alleen dat is dan een punt wat hun weer niet snappen.

Maak me er ook niet druk om en ze respecteren het ook wel, ze hebben me van 100kg zien afvallen naar 65 en nu zien ze me de weg omhoog weer vinden, dus het zijn over het algemeen alleen wat grapjes / serieuze vragen, ze doen er alleen niks mee

Ik herken het. Collega van me zegt dat ik in 1 maaltijd meer eet dan hij verdeeld over de hele dag :S Inmiddels kreeg hij wel interesse in fitness en heb ik hem een cd gegeven van training system waar hij vol lof over is haha.

Ik herken het. Collega van me zegt dat ik in 1 maaltijd meer eet dan hij verdeeld over de hele dag :S Inmiddels kreeg hij wel interesse in fitness en heb ik hem een cd gegeven van training system waar hij vol lof over is haha.

cool, welke cd?

Soms vind ik het ook zo triest, elke dag weer neem ik mijn speciale eten mee maar sommige moeten er elke dag weer over beginnen, dan denk ik wat ben je toch een zielige vent jonge :roflol: heb je nou echt geen leven.

Voor derest heb ik schijt aan al mijn collega's, van mij mogen ze kapotvallen als ze zulke trieste reactie's maken.

wahaha preciessss :cool:

Bij mij kijken ze gewoon schokkend, das al, verder houden ze hun mond m'n collega's
Alleen als ik m'n cheat meeal ga consumeren, durven ze raar kijken en vragen of ik in weken geen eten heb gekregen... Ik zeg dan dat ik juist uit vrij gekomen ben:D

en daar lig jij wakker van ofwat? schijt aan hebben kerel

Als je écht niet wilt dat mensen er opmerkingen over maken: er gaat qua sociale gangbaarheid niets boven een gouwe ouwe boterham met vleesbeleg. En qua voedingswaarde doet het ook weinig ergens voor onder!

ik vind het altijd wel grappig hoe mensen reageren als ik me blikje tonijn uit me schooltas haal xD . kan het wel een beetje begrijpen maar sommige overdrijven dan weer een beetje..

Hey collega builders
Ik vroeg me af of jullie ook altijd terugkomend kritiek meekrijgen op het werk betreft voeding het is bij elke baan hetzelfde zodra het bakkie macaroni met tonijn tevoorschijn haal krijg ik kritiek aan alle kanten ik vraag me af of dit bij jullie ook zo is echt soms wordt ik er stront ziek van dus heren laat je horen enkele kreten die ik alktijd naar me hoofdt gesligert krijg zijn bv ey alweer macaronie of dat is toch nergens goed voor en altijd de bekende dan zal je vast ook wel spuiten

M.v.g. een zeer ge iriteerde Ironeather
elke dag als ik binnen kom en me shakes koud zet en mijn bakje tonijn met ananas en me speciale brood meeneem , krijg ik het zelfde tehoren.
en wat is nou het gekke hiervan.
als er weer gebak is , of ze halen iets anders wat te vet is, dan willen ze dat ik het ook eet ??????????
je moet niet zo moeilijk doen om een gebakje , wat loop je toch te zeuren ??????
ik vraag nergens om , ik zeg niks van hun en ze weten dat ik nu niet wil, morgen niet , overmorgen niet , ik wil niet !!!!!!!!!!
ik geef zelf wel aan als ik wil !!!!!
hahahaha

ja , ik krijg commentaar

Wat ik van mijn vrouwelijke collega vaak te horen krijg is "You eat like a Pig". En dan doelt ze niet op het gezever wat langs mijn mond loopt tijdens het eten maar de hoeveelheid. Ach, ik zie vaak genoeg mensen met grote ogen kijken naar mijn kip met aardappelen en dan op de positieve manier van; jammie dat ziet er lekker uit. Dus ach. Gewoon lekker doen waar je zin in hebt!

Hey collega builders
Ik vroeg me af of jullie ook altijd terugkomend kritiek meekrijgen op het werk betreft voeding het is bij elke baan hetzelfde zodra het bakkie macaroni met tonijn tevoorschijn haal krijg ik kritiek aan alle kanten ik vraag me af of dit bij jullie ook zo is echt soms wordt ik er stront ziek van dus heren laat je horen enkele kreten die ik alktijd naar me hoofdt gesligert krijg zijn bv ey alweer macaronie of dat is toch nergens goed voor en altijd de bekende dan zal je vast ook wel spuiten

M.v.g. een zeer ge iriteerde Ironeather

Zet een spuit en als je dan zo'n roidrage moment krijgt gaan ze wel niet meer wenen de volgende dag , mvg

Bij mij op het werk zijn ze het gewoon, ze zagen alleen wel eens als ik vis aan het klaarmaken ben in de micro, maar dat snap ik wel want dan stinkt heel het gebouw :)

Ik werk op locatie, en ben soms 1a2 maanden dan voor een project aan het werk in een studio, Enige commentaar die ik krijg is waarom ik geen nuttige tip's kan geven of wil delen met de rest :P

It's a different lifestyle.. Gewoon schijt aan dat soort mensen hebben!

Niet voor mij, ik eet gewoon alles en veel.

Ik neem ook gewoon brood mee, doe er idd wel regelmatig witvis of tonijn oid op maar of je nou brood of macaroni/ rijst als kh bron neemt maakt imo weinig uit.

Mits je wedstrijd bb ambities oid hebt waarbij je kurkdroog moet staan en alles dus moet kloppen.

Ja altijd. Inderdaad irritant omdat je dan altijd moet gaan uitleggen en dan lijkt het net een kruisverhoor.

ik vertel dat ik op "2 dieëten tegelijk ben anders krijg ik niet genoeg calorieën binnen" daar weten ze eigenlijk nooit raad mee:-)

ik krijg ook soms kritiek opt werk, maar laat ze maar zeggen, eet gewoon lekker door.. mannelijke collega's zijn gewoon stikjaloers omdat alle milf's opt werk plots geen interesse meer hebben in hun.. :cool:

who to blame, als een vrouw kan kiezen tussen een papz*k, of een afgetraind lichaam.. ;) :D

Laatst waren er een paar mensen op m'n werk helemaal in shock toen ik vertelde dat ik thuis bij de lunch 6 ei-eiwitten at in de vakantie

Terug
Naar boven