XXL Nutrition

Eet kritiek op werk

Ben zo ooit eens door de politie tegen gehouden met de auto,ziet die gast (met serieus overwicht)op de achterbank mijn pot proteine staan,doet hem open en zegt 'was da voor iet' ?
Zeg ik : dat is proteine poeder voor schakes mee te maken !
Ahh je doet fitness ? euhhh ja zoiets...!
Die agent weer : En ben je daar dan al goed van vermagerd ?
Zeg ik nee dat is voor bij te komen,extra voeding he !

Staat hij mij zo raar aan te kijken,steekt zijn vinger in de pot en proeft ervan...jakkes dat is vies man kom maak dat je weg bent met je anabolenpot !!! :roflol:

jou antwoord : jah, het zijn anabolen, en als je het doorslikt ga je dood :D

Het kan me echt geen moer schelen wat ze zeggen of denken.:p

Ik krijg nooit gezeik, alleen af en toe wat vragen uit nieuwsgierigheid. Ligt er denk ik ook een beetje aan hoe je er zelf over denkt en er mee om gaat.

Ik krijg nooit gezeik, alleen af en toe wat vragen uit nieuwsgierigheid. Ligt er denk ik ook een beetje aan hoe je er zelf over denkt en er mee om gaat.

Same here. Eet elke middag een warme maaltijd met vlees op de afdeling, in het begin wat vragen uit nieuwsgierigheid, heb ik alles rustig uitgelegd, nu snappen ze het allemaal.

Geen last van, soms wel eens de verbaasde reactie "maar jij bent toch op dieet?" waarop ik antwoord "inderdaad".

En ik ben de bufste van de club dus ze weten dat ik iets goed doe. Een van de meiden heeft vrienden die BBen en weet dan anderen soms nog veel meer en vaker eten dan ik dus die kijkt er al helemaal niet van op.

vind het altijd wel lachen als het dikkertje op mn werk met grote jaloerse ogen naar mn kippeschoteltje kijkt:D

Ik krijg ook altijd commentaar, meer in de zin van Oh daan moet je nou weer bikken, jij bikt altijd zoveel.... Wat een sjonnies. Zeggen ze dat ik veel bik. 200gr kipfilet met 15gr nootjes ofzo, terwijl zij een dikke pizza op vreten :P.

• Topic Starter Topic Starter
Toffe reacties dames en heren!!en ff voor de duidelijkheid het kan me verder ook niet boeie, maar soms wordt je er wel gestoort van want in het begin leg ik het ze uit maar krijg meestal ongeloofwaardige blikken en de dag daarna gaan ze vaak weer dezelfde vragen stellen!
Ik hou me al sinds ik bezicht ben gewoon aan me schema,s en zal er ook nooit mee stoppen ckrr niet voor al die vette collega,s die zich elke pauze weer volproppen met alle vette snacks die onze kantine te bieden heefdt, en maar klagen dat ze ook wel zoude willen afvallen hahaha stakkers
Gewoon lkkr blijven vreten collega bbers het gaat jullie goed

ik heb een hele familie lintwormen

ik neem ook gewoon brood mee, maar als ze zien dat er tot 3 plakjes kipfilet, tussen 1 boterham zitten, zeggen ze soms : de lotto gewonnen?, maar moet aan mijn 150gr komen he

Ik werd laatst gevraagd of ik aan het sonja bakkeren was toen ik kwark zat te vreten ???

Ja al die wijfen die overdreven reageren als ik weer eens met mijn lekkerbekje vers van de visboer in de kantine zit, het is gewoon een schreeuw om aandacht joh nix van aantrekken.:P

Terug
Naar boven