Fitness Seller

Eet kritiek op werk

elke dag als ik binnen kom en me shakes koud zet en mijn bakje tonijn met ananas en me speciale brood meeneem , krijg ik het zelfde tehoren.
en wat is nou het gekke hiervan.
als er weer gebak is , of ze halen iets anders wat te vet is, dan willen ze dat ik het ook eet ??????????
je moet niet zo moeilijk doen om een gebakje , wat loop je toch te zeuren ??????
ik vraag nergens om , ik zeg niks van hun en ze weten dat ik nu niet wil, morgen niet , overmorgen niet , ik wil niet !!!!!!!!!!
ik geef zelf wel aan als ik wil !!!!!
hahahaha

ja , ik krijg commentaar

Ja, dan willen ze idd dat je meedoet met hun ongezonde gedoe, alsof het dan minder erg is dat zij het wel doen.

Haha, vind het altijd het grappigste als ze op 1 dag eerst zeggen dat je altijd zoveel eet, en als er dan gebak is en je zegt nee, dan zeggen 'O, je bent zeker aan het lijnen'... ???

Heeeeel irri is het elke dag hetzelfde gezeik. Ik zeg tegenwoordig gewoon klep dicht anders mep ik hem dicht.

ja kken het op school
iedereen zo met een snickers of zo een pakje koekjes en loop daar rond met pak kippewit, kijken ze zo raar. achja wie het laatst lacht..........

valt goed mee bij mij op het werk , tuurlijk stellen ze vragen is ook logish bijna niemand eet zoals wij , dus voor hen is het iets vreemd . toch zijn er nu enkele die ook soms rijst met kip en curry mee nemen omdat ze het er lekker vonden uit zien toen ik dat mee nam :d

Mensen zijn het niet gewend om veel te kanen. De nieuwe mode is ook voor mannen anorexia, las ik ergens. Het mot niet gekker worden.

Gewoon vreten totdat je erbij neervalt, ze zullen wel opkijken als jij in de zomer op het strand loopt met een afgetraind lichaam. En dan lopen ze zelf mert bierbuikies :roflol:

haha vind het wel leuk gezond gezond bezig hoor ik vaak of hier is die dan onze bodybuilder en dan pesten van wij eten lekker jij elke dag hetzelfde. vinden ze het raar dat ik met 4500 kcl niet aan kom in vet

Kritiek op school:
WTFFFFFFFFF, eet jij 8 broodjes per dag?!?!?!?!?! (nee op school sjaak, 8 broodjes per dag is wannabee annorexia)

Kritiek op werk: (ex-werk btw)
Waarom eet jij zo laat nog brood? (wtf? mensen bestellen pizza enz..)

Terug
Naar boven