AndroidHealthClinic

Eetschema tijdens een kuur

Bezoekers in dit topic

Ik zie niemand afgebrand worden. Ik zie alleen maar meerdere keren een vraag om verduidelijking en de melding dat whey cq. weightgainer niet een vervanging voor voeding zijn, maar een toevoeging.

Als men daarop dan met eerder genoemde quote reageert, zet die persoon zelf de verdere toon van de conversatie.

Verder is "Als iedereen zich vooraf in zou lezen in de materie, bestond er geen forum!" natuurlijk hele dikke onzin. Een forum is er om te discusseren, maar om het ook voor de mensen met meer kennis leuk te houden dienen de vragen die vaak al 100.000x zijn langskomen gewoon via de searchfunctie opgezocht te worden ipv er een topic over te openen. Daarvoor dient een forum ook, als een grote databank met gegevens.

Als men na wat zelf zoeken niets heeft kunnen vinden kan met uiteraard een topic openen. Zorg dan wel voor een redelijk duidelijke openingspost en als mensen het niet duidelijk vinden, geef ze dan die extra info ipv met een "Aan jouw reactie heb ik tenminste iets." aan de kant te zetten.
 
Ik zei ook niet dat het specefiek over dit topic ging.

Veel mensen hebben echt geen zin/tijd om heel het internet en forum af te struinen voor een vraag die binnen een paar minuten beantwoord kan worden (mijzelf incluis). Daarom zie je vaak honderd keer per week dezelfde vraag voorbij komen. Als de "ervaren" leden onder ons geen zin of het geduld niet hebben om hierop te antwoorden, dan doen ze dat toch niet?! Ik ben in ieder geval niet te beroerd om iemand mijn mening cq adviezen te geven al is dat voor de 100ste keer. Als de topic-opener normale/begripvolle reacties had gekregen op de eerste post, dan had ie vast wel betere info teruggegeven.

Maar een forum dient dus als een grote databank met gegevens, ok, helder MrJ;)
Maar we dwalen af, als de topicstarter nog durft, back on topic dan maar!:D
 
Roy zei:
Ik zei ook niet dat het specefiek over dit topic ging.

Ik doel ook meer op z'n algemeenheid. :)


Veel mensen hebben echt geen zin/tijd om heel het internet en forum af te struinen voor een vraag die binnen een paar minuten beantwoord kan worden (mijzelf incluis).

Als een vraag zo makkelijk te beantwoorden is, is deze ook even makkelijk op te zoeken. ;)



Daarom zie je vaak honderd keer per week dezelfde vraag voorbij komen. Als de "ervaren" leden onder ons geen zin of het geduld niet hebben om hierop te antwoorden, dan doen ze dat toch niet?! Ik ben in ieder geval niet te beroerd om iemand mijn mening cq adviezen te geven al is dat voor de 100ste keer. Als de topic-opener normale/begripvolle reacties had gekregen op de eerste post, dan had ie vast wel betere info teruggegeven.

Punt is dat als de ervaren mensen steeds maar dezelfde vragen zien langskomen uiteindelijk niet meer zullen komen en posten. En juist die mensen wil je behouden, die hebben namelijk echt wat in te brengen.


Maar een forum dient dus als een grote databank met gegevens, ok, helder MrJ;)

Een databank en een discussieplaats. Beide dus. :)


Maar we dwalen af, als de topicstarter nog durft, back on topic dan maar!:D

Ok. :cool:
 
Ja ik ben het toch wel een beetje hiermee eens J. Ik vind dat der sfeer niet echt meer gezellig is hier..het wordt er iig niet beter op..iedereen is ooit begonnen op een forum..ik kan me voorstellen dat iemand zoals Beerke geeneens zin meer heeft hier nog eens te posten als ik zulke antwoorden zou krijgen..

dat zie je op forums als AR en B&F, daar zitten alleen maar zgn vets en de steroiden secties zijn daar op leven na dood..omdat zgn iedereen alles al weet en er helemaal geen vragen meer gesteld worden..

grten
 
Back
Naar boven