AndroidHealthClinic

effecten van winstrol op de geest...

sjapendoedel

Competitive Bodybuilder
Waardering
71
Lengte
1m88
Massa
94kg
Vetpercentage
12%
hallo, sl*tten en sletinnen(sorry we houden het serieus), mannen.

ik ben erg benieuwd wat het effect van winstrol nou op mentaal vlak is. van ervaren gebruikers heb ik gehoord dat het wat "onrust" in je hoofd kan brengen, gepaard met een wat "gejaagd" gevoel.

het is mischien een hele domme vraag, maar is de mogelijkheid er dat ik anders tegen dingen aan ga kijken bij het gebrijk van deze AS? ik ben nu namelijk best wel een lieve jongen, en wil voor iedereen in mijn omgeving lief blijven, kan dit veranderen door winstrol.

big chance dat ik hier k*treacties op ga krijgen, maar probeer het een beetje serieus te houden.

karma voor fatsoenlijke antwoorden, thanks alvast

B,

Je ''kloot'' met hormonen, valt dus niets over te zeggen kerel.

Het is maar net hoe jij erop reageert, en hoe man genoeg jij bent om stomme dingen te laten.

Ik denk dat het allemaal best meevalt als je van jezelf al rustig en nuchter bent. Misschien kan je het in het meest negatieve geval zien als een emotie/ karakter versterker??

winstrol kan ik iig nix over zeggen maar.. in mijn kuur merkte ik wel dat ik sneller geiriteerd word.. maar ik denk dat sommige mensen het kuren als "excuus" gebruiken om agressief gedrag te mogen vertonen.. jij kiest er zelf voor of je et laat escaleren of dat je je zelf gewoon beheerst en n keer adem haalt voordat je wat zegt of doet.. agressie en AAS word imo veel te vaak met elkaar geassocieerd..

AS beïnvloeden je gemoedstoestand, hoe erg dat verandert per individu. Hoe je er mee omgaat verschilt ook weer per individu, maar je eigen geest is een sterk iets.

Als ik kuur met gelijk wat dan voel ik mezelf 'beter' en zelfzekerder maar juist minder agressief...ik zal sneller uit mijn kraam schieten zonder AS dan met.

Maarja ik ken anderen die dan juist alles gaan kapotmaken bij het kuren dus het is volgens mij afhankelijk van je persoonlijk karakter.

Jezelf in de hand houden, that's all.
Als je daar moeite mee hebt, niet aan beginnen.

ik ben nu namelijk best wel een lieve jongen, en wil voor iedereen in mijn omgeving lief blijven, kan dit veranderen door winstrol.

QUOTE]

je zal er nog liever van worden zodat je omgeving je "te lief" zal vinden

doe het dus liefst niet lieve jongen

lieve groetjes lieverd

Laatst bewerkt:
uhhhhh heb ik ingelogd op een gaysite?

je voelt je zeker als een vis in het water?

winstrol maakt mij ivm andere aas het meest onrustigst, hele vreemde dromen en dergelijke

• Topic Starter Topic Starter
wat een serieuze reacties, relaxed mannen.

ik heb wel een aardig beeld gekregen wat het nou met je doet denk ik. gewoon een kwestie van zelf in de hand houden.

thanks

ik zit nu al ruim twee weken op de winstrol elkedag een ampul .voel me niet ander dan anders hoor .doet wel t*ring zeer die winstrol weg zetten

wat een serieuze reacties, relaxed mannen.

ik heb wel een aardig beeld gekregen wat het nou met je doet denk ik. gewoon een kwestie van zelf in de hand houden.

thanks

je komt er pas achter op het moment dat je gaat gebruiken; op voorhand kan niemand er ook maar iets zinnigs over roepen. dus gebruik je verstand, en bouw je dosering rustig op...

tijdens mijn kuur op test werd ik super snel geirriteerd maar was zeker niet aggressief dat zit niet in me aard. als het echt onrust in je kop veroorzaakt kan je altijd denken aan een lichte dosis oxazepam voor een korte periode van 2 weken.

ik ben zelf aardig agresief.
maar als ik kuur totaal niet ook niet met winny.

Winstrol doet bij mij zo goed als niets (behalve zeer doen;-) Ik kan me persoonlijk niet voorstellen dat je er agresief van word, het is zo'n beetje de mildste AS die je kunt bedenken, maar dat is voor een ieder verschillend.

Met Test heb ik dat persoonlijk weer wel, maar dat valt goed in de hand te houden. Ik vertel mezelf in gedachten dat het de AS zijn die me zo opfokken, dat je dat zelf niet bent, dat er daarom geen reden is om te reageren. Works for me.

Maarreeh, is dat nou wel zo nodig, zo "lief zijn"? Klinkt niet alleen nichterig, het heeft ook geen zin. "Nice guys finish last" ;-)

Winstrol doet bij mij zo goed als niets (behalve zeer doen;-) Ik kan me persoonlijk niet voorstellen dat je er agresief van word, het is zo'n beetje de mildste AS die je kunt bedenken, maar dat is voor een ieder verschillend.

Met Test heb ik dat persoonlijk weer wel, maar dat valt goed in de hand te houden. Ik vertel mezelf in gedachten dat het de AS zijn die me zo opfokken, dat je dat zelf niet bent, dat er daarom geen reden is om te reageren. Works for me.

Maarreeh, is dat nou wel zo nodig, zo "lief zijn"? Klinkt niet alleen nichterig, het heeft ook geen zin. "Nice guys finish last" ;-)

Ja lief zijn is cool man, bedenk je hoe de wereld eruit zou zien als iedereen lief zou zijn!;)

Niet lief willen zijn de daden van een onzekere heteroseksueel!
Het zogenaamde stoere jongen willen zijn:D

Terug
Naar boven