AndroidHealthClinic

effecten van winstrol op de geest...

Ik zie vaak dat aas je karakter eigenschappen alleen maar versterken!
Dus een kl***zak wordt een gigantische kl***zak en de lieve jongen wordt nog liever.
Maargoed uitzonderingen daar gelaten kon ook een gast die altijd super chill was totdat ie een keer flink ging kuren met test en tren en veranderde gewoon in een gigantisch agressieve kl***zak dus blijft altijd beetje gissen.
Voor mezelf merk ik meestal niet veel soms wat onrustiger of ff wat meer geirriteerd maar verder niets ernstigs.

Inderdaad Big T ik vond het ook eigenaardig. Maar ik heb het enkel gehad tijdens die 3 weekjes dat ik winstrol probeerde (wel 50mg in 1 gift 1 uurtje voor het trainen, werd er lekker sterk van).

Zoals ik al zei op test tren enzo ben ik gewoon de vriendelijkheid zelve die geen vlieg kwaad zou doen. Het is dus enorm persoonsgebonden.

dat AAS je karakter blijvend veranderen, vind ik maar vage schijtpraat.

er zijn wel andere dingen die je veranderen: een ander wijf, ziektes, finaciele troubles enz - dat allemaal kan een mens blijvend veranderen. 10 weken test gaat echt geen drol uitmaken op de vorming van je wereldbeeld.

blijkbaar zijn het meestal degene rond de 30jaar die er last van hebben,ik heb het ook telkens,barstende koppijn,vaag zoals je zegt,van oxy het meeste maar van winstrol en dia ook helaas.Wat kan je hier beste tegen doen??
Asaflow (zelfde als aspirine) ,kan dat helpen daartegen?

bump.....

tijdens mijn kuur op test werd ik super snel geirriteerd maar was zeker niet aggressief dat zit niet in me aard. als het echt onrust in je kop veroorzaakt kan je altijd denken aan een lichte dosis oxazepam voor een korte periode van 2 weken.

Eve on topick jouw avatar nix op aan te merken ,maar die kont heeft en te kleine bilnaad, ik had voor en iets brutere bilnaad gekozen,heheheheh;)

blijkbaar zijn het meestal degene rond de 30jaar die er last van hebben,ik heb het ook telkens,barstende koppijn,vaag zoals je zegt,van oxy het meeste maar van winstrol en dia ook helaas.Wat kan je hier beste tegen doen??
Asaflow (zelfde als aspirine) ,kan dat helpen daartegen?

misschien een symptoom van een te hoge bloeddruk, tenminste ik heb gelezen dat dat wel vaker voorkomt bij gebruik van dianabol.

je kunt voor een niet al te hoge prijs van die bloeddruk/hartslag meters kopen.

Verbaast me dat je het van Winstrol hebt. Normaal komt het door verhoogde bloeddruk maar dat is bij winny niet echt het geval. Wel bij oxy en d-bol. Normaal gaat die hoofdpijn over, maar in begin kan het nuttig zijn om een paar dagen op te bouwen naar de beoogde max dosis ipv meteen dag 1 naar die dosis te gaan.

misschien een symptoom van een te hoge bloeddruk, tenminste ik heb gelezen dat dat wel vaker voorkomt bij gebruik van dianabol.

je kunt voor een niet al te hoge prijs van die bloeddruk/hartslag meters kopen.

nee, bloeddruk,heb trouwens n bloeddrukmeter thuis dus kan regelmatig checken

---------- Toegevoegd om 19:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:16 ----------

Verbaast me dat je het van Winstrol hebt. Normaal komt het door verhoogde bloeddruk maar dat is bij winny niet echt het geval. Wel bij "oxymetholon">oxy en "dianabol">d-bol. Normaal gaat die hoofdpijn over, maar in begin kan het nuttig zijn om een paar dagen op te bouwen naar de beoogde max dosis ipv meteen dag 1 naar die dosis te gaan.

ik ga dat s proberen ,het opbouwen ipv direct de max. hoeveelheid,heb ik eigenlijk nog nooit gedaan.
Hoofdpijn gaat ook nooit weg na paar dagen,blijft zolang ik tabs slik.

Oude topic jongens,
Zo zie je maar wat Winstrol meer doet hahaha, lol

had ik wel gezien hoor dat het n oud topic was, het wordt nu tegenwoordig zelfs erbij vermeld als je n oud topic wilt bumpen.

Vond het grappig om te melden, het gaat toch om winstrol wat het doet. Je kan dus soms over iets heen lezen, is een van de bijwerkingen ghehehe. Maar moet zeggen dat ik me best happy voel met winny.

agressief ben je uit je zelf word je niet door AAS

AAS maken misschien niet direct agressief, maar als je al een kort lontje hebt dan zal dat er niet op beteren. En ja dat kan leiden tot meer agressie (indirect dus).

Maar nee een kalm persoon gaat niet plots een agressief persoon worden.

Als je een lieve jongen wilt blijven zou ik van de "anabole androgene steroïden">AAS afblijven ;)

Nee, ff serieus... ik denk dat het erg afhankelijk is van hoe je lichaam erop reageert. Dus het verschilt per persoon

IK BEN OOIT OOK EEN REDELIJKE AGRESIEVELING GEWEEST VOOR DAT IK KUURDE ;
ALS IK BEN BEGINNEN KUREN HEB IK OOK BEGINNEN WEED SMOREN GELOOF ME JE KOMT ALEEN MAAR EEN KALME PERSOON ERVAN .
dat helpt echt. als je echt last hebt van agresief zijn en gewoon weed roken na uw training ; JE KOMT ER RUSTIG VAN SLAAPT GOED ;
EN IK BEN DE KALMTE ZELF GEWORDEN

IK BEN OOIT OOK EEN REDELIJKE AGRESIEVELING GEWEEST VOOR DAT IK KUURDE ;
ALS IK BEN BEGINNEN KUREN HEB IK OOK BEGINNEN WEED SMOREN GELOOF ME JE KOMT ALEEN MAAR EEN KALME PERSOON ERVAN .
dat helpt echt. als je echt last hebt van agresief zijn en gewoon weed roken na uw training ; JE KOMT ER RUSTIG VAN SLAAPT GOED ;
EN IK BEN DE KALMTE ZELF GEWORDEN

Bende gij unne môngol?

Info nodig

GASTEN ;

IK HAD GRAAG WAT INFO GEHAD VAN SERIEUZE GASTEN ;
WANT IK HEB HIER AL MEER ZEVER EN VERWIJTEN GEHOORD ;

ik heb week 1-9 test e only gedaan
week 11-13 2dianabol tabs perdag ( een om wat uit te stellen , da zei de verkoper toch ) heb al gehoord dat dit dikke zever is .
en nu zou ik dus willen beginnen met een kuur wintrol
week 13-19 5/6 tabs perdag gedurende 6 weken .
week 20 tot 22 nolvadex

ik weet dat die dianabol niet goed was om te overbruggen maar ik heb het toch maar gedaan .

daarmee dat ik eens goeie info wil omtrent die dianabol winstrol .
was dit goed om dit te overbruggen . of helemaal niet . is het wel verstandig dat ik die wintrol neem in week 13 of eerst nakuren en enkele weken wachten en dan wintrol doen .

wat vinden jullie

22j
82kg
1m79
5.5jaar training naturel
0.6 maanden kuren

---------- Toegevoegd om 17:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:33 ----------

Bende gij unne môngol?[/QUOTE

wat mogool .
als je er last van hebt doe dat gewoon . je zult zien . ik ben een rustige kerel gekomen . zie de dingen helemaal anders . nuchter weleswaar .

hallo, sl*tten en sletinnen(sorry we houden het serieus), mannen.

ik ben erg benieuwd wat het effect van winstrol nou op mentaal vlak is. van ervaren gebruikers heb ik gehoord dat het wat "onrust" in je hoofd kan brengen, gepaard met een wat "gejaagd" gevoel.

het is mischien een hele domme vraag, maar is de mogelijkheid er dat ik anders tegen dingen aan ga kijken bij het gebrijk van deze AS? ik ben nu namelijk best wel een lieve jongen, en wil voor iedereen in mijn omgeving lief blijven, kan dit veranderen door winstrol.

big chance dat ik hier k*treacties op ga krijgen, maar probeer het een beetje serieus te houden.

karma voor fatsoenlijke antwoorden, thanks alvast

B,

:roflol:

agressief ben je uit je zelf word je niet door "anabole androgene steroïden">AAS

De relatie tussen hoog test gehalte/ androgenen en risicovol gedrag is er, no doubt about it.

Dat blijvend veranderen is interessant borninawonder. Linkje in lekentaal doet het helaas niet meer wat stond daar?

en hoezo blijvend veranderen? op een gegeven moment stop je met exogeen toedienen je test gehalte zal terug dalen naar normaal niv.

maw ben je weer de oude zegmaar.

Ik krijg er nu hoofdpijn van. Of het nou van verhoogde bloeddruk is of uitdroging weet ik niet.

Merk wel, veeeeel water drinken helpt heel erg !
Ben nog maar net bezig dus we zullen zien of het helemaal wegtrekt.
Overigens nog geen enkele effect gezien op de geest. zweette de eerste nacht wel tijdens slapen en werd paar keer wakker tijdens de 2de nacht en had heel veel moeite met opstaan :P. Maar of dat door de winny komt weet ik niet, kan ook aan het weer liggen, dat het opeens warm is geworden enzo..

Terug
Naar boven