MuscleMeat

effecten van winstrol op de geest...

enige wat er kan gebeuren is verslaving hahaha

je zal er geen kabouters door gaan zien

Enige AS waarvan ik overduidelijk een gemoedswijziging ondervond was trenbolone....denk wel dat sommige AS een blijvende invloed op je karakter kunnen uitoefenen.

Ik werd van de Tabs inderdaad een beetje vaag in mn kop, maar ik heb gelezen dat het per persoon verschillend is.

Succes

Ik ben assertiever dan vroeger.
Eigenlijk ook agressiever.
Op zich vind ik dat niet slecht.
Kan mezelf goed controleren,enkel in combinatie met alcohol durf ik de teugels verliezen...dus dat genotmiddel laat ik staan.
Nu ga ik moeten zoeken ,maar heb wel degelijk een artikel gelezen waaruit bleek dat steroiden een blijvend effect hebben op de hersenstofwisseling.

hallo, sl*tten en sletinnen(sorry we houden het serieus), mannen.

ik ben erg benieuwd wat het effect van winstrol nou op mentaal vlak is. van ervaren gebruikers heb ik gehoord dat het wat "onrust" in je hoofd kan brengen, gepaard met een wat "gejaagd" gevoel.

het is mischien een hele domme vraag, maar is de mogelijkheid er dat ik anders tegen dingen aan ga kijken bij het gebrijk van deze AS? ik ben nu namelijk best wel een lieve jongen, en wil voor iedereen in mijn omgeving lief blijven, kan dit veranderen door winstrol.

big chance dat ik hier k*treacties op ga krijgen, maar probeer het een beetje serieus te houden.

karma voor fatsoenlijke antwoorden, thanks alvast

B,
Nee winstrol (only) doet (anders dan de zwaardere steroïden) helemaal niets met je humeur/geest. Ok misschien een klein beetje maar dat is echt te verwaarlozen.

Elevated testosteron Induces Apoptosis in Neuronal Cells*
Manuel Estrada12, Anurag Varshney1, and Barbara E. Ehrlich3
From the Departments of Pharmacology and Cellular and Molecular Physiology, Yale University, New Haven, Connecticut 06520

Testosterone plays a crucial role in neuronal function, but elevated concentrations can have deleterious effects. Here we show that supraphysiological levels of testosteron (micromolar range) initiate the apoptotic cascade. We used three criteria, annexin V labeling, caspase activity, and DNA fragmentation, to determine that apoptotic pathways were activated by testosteron. Micromolar, but not nanomolar, testosteron concentrations increased the response in all three assays of apoptosis. In addition, testosteron induced different concentration-dependent Ca2+ signaling patterns: at low concentrations of testosteron (100 nM), Ca2+ oscillations were produced, whereas high concentrations (1-10 µM) induced a sustained Ca2+ increase. Elevated testosteron concentrations increase cell death, and this effect was abolished in the presence of either inhibitors of caspases or the inositol 1,4,5-trisphosphate receptor (InsP3R)-mediated Ca2+ release. Knockdown of InsP3R type 1 with specific small interfering RNA also abolished the testosteron-induced cell death and the prolonged Ca2+ signals. In contrast, knockdown of InsP3R type 3 modified neither the apoptotic response nor the Ca2+ signals. These results support our hypothesis that elevated testosteron alters InsP3R type 1-mediated intracellular Ca2+ signaling and that the prolonged Ca2+ signals lead to apoptotic cell death. These effects of testosteron on neurons will have long term effects on brain function.

Plasticity in anterior hypothalamic vasopressin correlates with aggression during anabolic-androgenic steroid withdrawal in hamsters.Grimes JM, Ricci LA, Melloni RH Jr.
Behavioral Neuroscience Program, Department of Psychology, Northeastern University, Boston, MA 02115, USA.

In hamsters, adolescent anabolic-androgenic steroid (AAS) exposure facilitates offensive aggression, in part by altering the development and activity of anterior hypothalamic arginine vasopressin (AH-AVP). This study assessed whether these effects were lasting by examining aggression and AH-AVP during AAS withdrawal. Adolescent hamsters administered AAS were tested as adults for aggression at 1, 4, 11, 18, or 25 days of withdrawal, sacrificed the following day, and examined for AH-AVP afferent innervation using immunohistochemistry. Through Day 12 of withdrawal, aggression and AVP were significantly higher in AAS-treated hamsters than in controls. These differences were no longer observable by Day 19 of withdrawal, at which point the behavior and neurobiology of AAS-treated hamsters reverted to that observed in controls. These data indicate that adolescent AAS exposure has short-term, reversible effects on both aggression and AH-AVP, correlating AH-AVP with the aggressive/nonaggressive behavioral phenotype during AAS withdrawal.

En een iets uitgebreidere verklaring (meer lekentaal :o ,want kon er anders ook niet veel mee aanvangen)van voorgaand onderzoek ;

http://www.apa.org/releases/steroids0226.html

Als je het mij vraagt zou ik echt lak hebben aan m'n omgeving.

Als ik tijdens een kuur wordt gevraagd om te helpen sjouwen, overwerken of dergelijke kul zou ik gewoon apatisch blijven liggen.

Kuren = trainen, eten, slapen, coïtus, liggen, rusten en een 9 tot 5 baan waarbij je op je kont zit. (ICT)

Of nog beter, effe 3 maandjes WW trekken en in die periode kuren.

ICT van 9 tot 5 ? you're kiddin' right?

Ja lief zijn is cool man, bedenk je hoe de wereld eruit zou zien als iedereen lief zou zijn!;)

Niet lief willen zijn de daden van een onzekere heteroseksueel!
Het zogenaamde stoere jongen willen zijn:D

:roflol:
Trust me, been there, done that. Je eindigd als laatste. Ook het "aardig" gevonden willen worden en maar "lief" blijven zijn komt voort uit onzekerheid. Eenmaal daar voorbij mag het ook ietsje minder, hoef je nog niet meteen de "stoere jongen" voor uit te hangen, maar ook niet koste wat het kost "lief" of "aardig". Gewoon, relaxed, jezelf! Maar dat weet jij toch ook? :windup:

:roflol:
Trust me, been there, done that. Je eindigd als laatste. Ook het "aardig" gevonden willen worden en maar "lief" blijven zijn komt voort uit onzekerheid. Eenmaal daar voorbij mag het ook ietsje minder, hoef je nog niet meteen de "stoere jongen" voor uit te hangen, maar ook niet koste wat het kost "lief" of "aardig". Gewoon, relaxed, jezelf! Maar dat weet jij toch ook? :windup:
Mja, denk dat je ergens tussenin moet zitten. Gouden middenweg zeg maar. Mensen die overdreven vriendelijk zijn, zijn vaak onzeker, mensen die lomp en onbeleeft zijn, zijn meestal gefrustreerd over iets.

Mja, denk dat je ergens tussenin moet zitten. Gouden middenweg zeg maar. Mensen die overdreven vriendelijk zijn, zijn vaak onzeker, mensen die lomp en onbeleeft zijn, zijn meestal gefrustreerd over iets.

----> moved to sub-sectie psychologie:D

Kijk, daar spreekt een man met ervaring :D

Ik werd van de Tabs inderdaad een beetje vaag in mn kop, maar ik heb gelezen dat het per persoon verschillend is.

Succes

blijkbaar zijn het meestal degene rond de 30jaar die er last van hebben,ik heb het ook telkens,barstende koppijn,vaag zoals je zegt,van oxy het meeste maar van winstrol en dia ook helaas.Wat kan je hier beste tegen doen??
Asaflow (zelfde als aspirine) ,kan dat helpen daartegen?

Van winstrol had ik het het ergst van al. Was aan het fietsen en mijn voet had bijna automatisch een spiegel van voorbij rijdende auto eraf geshot omdat die auto me irriteerde.

Test, tren, mast en dergelijke geen problemen met agressie.

Erg vreemd knikker, Winstrol is niet androgener dan de andere middelen die je opnoemde, wat het erg controversieel maakt.

Als je een lieve jongen wilt blijven zou ik van de AAS afblijven ;)

Nee, ff serieus... ik denk dat het erg afhankelijk is van hoe je lichaam erop reageert. Dus het verschilt per persoon

Terug
Naar boven