Fitness Seller

Einde cut tijd voor een bulk

maffiabaas

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
215
Lengte
1m90
Massa
108kg
Hallo lieve mensen,

Mijn cut zit erop en dat betekend tijd voor een vakantie. Een vakantie op Cherso wel te verstaan. Nee niet zuipen maar gewoon trainen en eten, clean lekker Grieks.

Omdat deze cut erop zit ga ik in dit topic weer foto's posten van mijn aanstaande clean bulk. Ik ben van plan ongeveer 2 maanden lang clean te gaan bulken om weer wat massa bij te gaan pakken. Hierbij wil ik maximaal 2 procent in vetpercentage gaan stijgen.

Dit is het eindresultaat van hongerlijden en kei hard doortrainen.

En voor de mensen die naar Cherso gaan komende week ! Laat het weten misschien een muscle meet bij de lokale gym en starbeach?

Greets de enige echte maffiabaas die geen maffia is en ook geen baas.
voorkant_zps0c53ee82.jpg

zijkant_zps34990ed6.jpg

Ziet er netjes uit hoor.
Onderste abs komen er niet door bij jou?

Welke methode heb je gebruikt voor het cutten?

• Topic Starter Topic Starter
Ziet er netjes uit hoor.
Onderste abs komen er niet door bij jou?

Welke methode heb je gebruikt voor het cutten?
Eerste periode eten op onderhoud cardio toegevoegd.
Twee periode eten op onderhoud cardio verhoogd.
Derde periode eten onder onderhoud cardio verlaagd.
Vierde periode LOW CARB cardio the same.
Laatste periode lowcarb cardio verhoogd.

Onderste abs zijn nog niet te vinden inderdaad. Misschien na de bulk als ook mijn buikspieren weer verder ontwikkeld zullen zijn. Volgend jaar zullen we het weten haha.

Leuke opbouw. Heb zelf nogal moeite met cutten, vandaar de vraag.
Heb je voor het bulken ook een opbouw (Meer eten en minder cardio in opbouw?) of ga je gewoon gelijk clean boven je onderhoud eten en cardio verlagen?

Ziet er goed uit man!

Hoeveel procent is dit dan? Ziet er goed ontwikkeld uit.

netjes man, zeker voor cherso goede shape.

na de zomer beetje massa aanzetten? goede basis in ieder geval.

en blijf je benen goed mee trainen ookal lijkt het minder belangrijk in het begin. Want het is bijzonder moeilijk deze weer bij te trekken als de bovenkant eenmaal vorm heeft.

Vandaag eerste training er weer opzitten. Wat een kracht zeg na zon weekje rust in Chersonissos.

Post over 4 weken weer wat foto's als de 1e bulk ronde erop zit.

fb_zps54156b2b.jpg

Lekker hoor! Goed bezig.

Onderste abs zijn ook niet te vindrn bij mij, echt jammer:(

Komt dat doordat we wat smallere tailles hebben? Had ergens gelezen dat het daarmee te maken heeft.

Goed fysiek kerel! Ben benieuwd wat je er van maakt.

offtopic: waar koop je zulke zwembroeken, zie alleen maar t/m de knieen :o

Goed fysiek kerel! Ben benieuwd wat je er van maakt.

offtopic: waar koop je zulke zwembroeken, zie alleen maar t/m de knieen :o
Deze is van de mango 4 men. Cheap ass 10 euro. En echt goede kwaliteit ook nog. Kheb er ook nog een van speedo en wat van de H&M. Zijn er genoeg te vinden! Helaas moeten me benen nog genoeg groeien voor het er een beetje uitziet. :D

Vet, we hebben bijna dezelfde stats, maar toch wel een andere bouw. Wat meten je armen, want die zien er niet zo groot uit als die van mij.

O, die van mij 43, dus scheelt toch niet zo veel. Vet gehad in Cherso?

Whoaa nice pics man, vooral 2de foto is bruut. Mooie v shape ! Je staat er goed droog bij, succes met je cleanbulk=)

Damn Nice! Hoop dat ik ooit dit kan halen

Damn Nice! Hoop dat ik ooit dit kan halen
Sowieso maat ! Je bent een stuk kleiner dus lijk je eerder een flinke kerel! Als je maar keihard eet , goed traint en veel rust. Ik zelf train nu al sinds mijn 14e dus het heeft gewoon veel tijd nodig. In al die jaren leerde ik beetje bij beetje meer van het bodybuilden. Je leert je eigen lichaam kennen en dat is nou precies waar het om draait. Elk lichaam is anders. Geen een standaard schema is het beste voor jou! Dat is het gene wat je zelf voelt. In de gym. Geen een training van mij is meer van te voren gepland. Ik begin altijd met mijn vaste compounds. Ik wil die zwaarder en zwaarder kunnen. Maar Vervolgens voel ik bij de isolatie oefeningen gewoon aan wat mijn spieren zeggen. Tot ze helemaal kapot zijn.

Offtopic:
Vandaag lekker een pr gezet 125kg benchpress, 130kg zit er ook wel in:D

Eerste periode eten op onderhoud cardio toegevoegd.
Twee periode eten op onderhoud cardio verhoogd.
Derde periode eten onder onderhoud cardio verlaagd.
Vierde periode LOW CARB cardio the same.
Laatste periode lowcarb cardio verhoogd.

Onderste abs zijn nog niet te vinden inderdaad. Misschien na de bulk als ook mijn buikspieren weer verder ontwikkeld zullen zijn. Volgend jaar zullen we het weten haha.

Met hoeveel minuten cardio begon je, en met hoeveel verhoogde je het? :D

Terug
Naar boven