- Waardering
- 215
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 108kg
Whaha k*tje , wel nice bijna 85 kilo bench had jeDaar gaan je gains zonde.
Miring 135 bench.
Jan de spotter
! Nee nice man komt goed met jou
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Whaha k*tje , wel nice bijna 85 kilo bench had jeDaar gaan je gains zonde.
Miring 135 bench.
Jan de spotter
! Nee nice man komt goed met jou
Whaha k*tje , wel nice bijna 85 kilo bench had je! Nee nice man komt goed met jou
![]()
We tikken nu de 98 kg aan op nuchtere maag. Krachtontwikkeling gaat nog steeds lekker.
6x 160kg gesquat, 8x 130 gebencht waarbij ik wat hulp kreeg bij de laatste 2 reps. Vanochtend weer lekker schouders getraind. Wat heerlijk is dat zeg:
![]()

Haha , misschien . Dat kan ik zelf niet beoordelen vind mezelf altijd klein.Mirin die benchpress man. Beest, zeker met 1.90m zal het up-close wel grooot zijn.

Haha , misschien . Dat kan ik zelf niet beoordelen vind mezelf altijd klein.![]()

Haha , er kijken ook dames mee he dus vandaar
. Lekkere mannenkonten houden ze wel van
Hee Kevin,Je had nog wel wat op je buik kunnen winnen door je eten wat te tweaken.
Dat kun je wellicht nog wel doen na deze refeed. Jeff en of Ruben kunnen je wel vertellen, of anders waar je de info vandaan kan halen.
Hee Kevin,
Ik probeer nu zoveel mogelijk massa op mijn buik te kweken zodat deze ook veel beter uit gaat komen tijdens de volgende cut. Welke tips heb je dan om deze droger te krijgen tijdens mijn volgende cut?
Groet,
Roy.
Dit is het voedingschema waarmee ik na de cut ben begonnen. Inmiddels zitten alle macro's water hoger. EKV is dus gestegen.