MuscleMeat

Einde cut tijd voor een bulk

• Topic Starter Topic Starter
Backpose ass requested :
bodybuildingrug_zpscbcbe318.jpg

Mooie kabel hoor op je rug!

We tikken nu de 98 kg aan op nuchtere maag. Krachtontwikkeling gaat nog steeds lekker.
6x 160kg gesquat, 8x 130 gebencht waarbij ik wat hulp kreeg bij de laatste 2 reps. Vanochtend weer lekker schouders getraind. Wat heerlijk is dat zeg:

swollen_zps1b109902.jpg

Mirin die benchpress man. Beest, zeker met 1.90m zal het up-close wel grooot zijn.

Je had nog wel wat op je buik kunnen winnen door je eten wat te tweaken.

Dat kun je wellicht nog wel doen na deze refeed. Jeff en of Ruben kunnen je wel vertellen, of anders waar je de info vandaan kan halen.

Je had nog wel wat op je buik kunnen winnen door je eten wat te tweaken.

Dat kun je wellicht nog wel doen na deze refeed. Jeff en of Ruben kunnen je wel vertellen, of anders waar je de info vandaan kan halen.
Hee Kevin,

Ik probeer nu zoveel mogelijk massa op mijn buik te kweken zodat deze ook veel beter uit gaat komen tijdens de volgende cut. Welke tips heb je dan om deze droger te krijgen tijdens mijn volgende cut?

Groet,

Roy.

Hee Kevin,

Ik probeer nu zoveel mogelijk massa op mijn buik te kweken zodat deze ook veel beter uit gaat komen tijdens de volgende cut. Welke tips heb je dan om deze droger te krijgen tijdens mijn volgende cut?

Groet,

Roy.

Je kan helaas niet plaatselijk alleen je buik droger maken. Dus je moet in het algemeen gewoon nog droger staan als je dat wil.

Heb je al eens intermittent fasting geprobeerd? Ook wel goede methode om flink droog te worden. Heb het zelf maar een korte periode gedaan, dus ben niet heel droog geworden, maar je kan wel vrij snel erg droog worden. Ik weet niet of het bro-sience is, maar velen krijgen er goede resultaten mee. Plus dat het vrij simpel en stess-vrij is.

http://www.leangains.com

en hoe zit je eetschema er nu uit in de bulk?

benen_zpsa6b79e1b.jpg

legs_zpsce906885.jpg

Meer definitie krijgen in hams nog. Deze komen niet zo mooi door:D

Goed bezig. Goeie vooruitgang.

Ziet er netjes uit man. Benen mogen nog wat meer, maar dat komt wel.

Gaaf om te zien dat het zo goed uitpakt, eerst goed cutten (met cardio) en daarna weer bulken.

---------- Post toegevoegd 18 October 2013 om 09:02 ----------

En pas 19 jaar :eek:

Terug
Naar boven