XXL Nutrition

Einde cut tijd voor een bulk

• Topic Starter Topic Starter
Dankje, ga ik onthouden voor als ik zover ben :cool:

Update:

Lichaamsgewicht momenteel 97kg op nuchtere maag. Kracht neemt flink toe. Armen 43,5 koud.
Update pics:

mirinside_zpsb9736fa4.jpg

bluppy_zpsb80cca77.jpg

erg netjes om te zien van een leeftijdsgenoot, zeker voor 1.90m

Netjes man!

:eek: klasse kerel ga je volgen :D

Hallo lieve mensen,

Mijn cut zit erop en dat betekend tijd voor een vakantie. Een vakantie op Cherso wel te verstaan. Nee niet zuipen maar gewoon trainen en eten, clean lekker Grieks.

Omdat deze cut erop zit ga ik in dit topic weer foto's posten van mijn aanstaande clean bulk. Ik ben van plan ongeveer 2 maanden lang clean te gaan bulken om weer wat massa bij te gaan pakken. Hierbij wil ik maximaal 2 procent in vetpercentage gaan stijgen.

Dit is het eindresultaat van hongerlijden en kei hard doortrainen.

En voor de mensen die naar Cherso gaan komende week ! Laat het weten misschien een muscle meet bij de lokale gym en starbeach?

Greets de enige echte maffiabaas die geen maffia is en ook geen baas.
voorkant_zps0c53ee82.jpg

zijkant_zps34990ed6.jpg

Die voetjes haha;) Schat dat je een jaar traint?

Haha een jaar? Dan moet ik mij ernstig zorgen gaan maken!

Ja nooit dat dit in een jaar is.
staat er goed bij!

Netjes man! Hoeveel ben je nu aangekomen in de bulk?

Netjes man! Hoeveel ben je nu aangekomen in de bulk?
Einde cut zat ik rond de 89 kilo. Toen ik terug kwam zat ik rond de 90.5 en nu zit ik op 97 kilo. Dus dat zijn al aardig wat kilo's. Spieren beginnen goed vol te lopen.

Klopt het dat je nu dan in drie weken 6,5 kilo aan bent gekomen?

jaw of peace :) jelly op aesthetics (no homo)
maar zeer nice fysiek
pics van rug?

Klopt het dat je nu dan in drie weken 6,5 kilo aan bent gekomen?
Ja dit klopt,

Na een cut trekken de spieren heel snel vol met suikers en water. Tevens komt er na zon cut snel massa bij omdat het lichaam eindelijk weer in voedingstoffen word voorzien.

Chersonissos, mooie vakantie zeker! Bio Bio haha.. succes met verder trainen

Ziet er al heel goed uit! Benieuwd wat de bulk verder nog gaat brengen. Subscribed.

Chersonissos, mooie vakantie zeker! Bio Bio haha.. succes met verder trainen
Ja bio bio en paradiso wat een heftige shit ! Maar bio bio is wel echt een dikke tent , heerlijke muziek. Alleen al die barmannen mirin wanneer je shirt uit doet. Das wel k*t. Bewakers zijn wel allemaal super vriendelijk. Alleen die flexgym daar is echt bagger. Bijna geen gewichten en veel te warm om te trainen. Geen fatsoenlijke air conditioning. Dat was dan wel een domper. Maar door al die katers die ik daar gehad heb heb ik ook niet echt behoefte gehad om te trainen.

Ja bio bio en paradiso wat een heftige shit ! Maar bio bio is wel echt een dikke tent , heerlijke muziek. Alleen al die barmannen mirin wanneer je shirt uit doet. Das wel k*t. Bewakers zijn wel allemaal super vriendelijk. Alleen die flexgym daar is echt bagger. Bijna geen gewichten en veel te warm om te trainen. Geen fatsoenlijke air conditioning. Dat was dan wel een domper. Maar door al die katers die ik daar gehad heb heb ik ook niet echt behoefte gehad om te trainen.

Daar gaan je gains zonde.
Miring 135 bench.
Jan de spotter

Terug
Naar boven