AndroidHealthClinic

Eiwit shake's.. weggegooid geld of niet?

Bezoekers in dit topic

Wat eigen ervaring aangaat, ik merkte een duidelijke vooruitgang toen ik rondom m'n training hydrolisaat ging gebruiken (Ik had toen al flink geexperimenteerd met andere vormen van eiwit en wel/niet koolhydraten in verschillende hoeveelheden) Voor mij is hydrolisaat dus iets wat op je verlanglijstje zou moeten staan (ja, het is duur :( )

Merkte je die vooruitgang tov 'normale' whey of tov geen shake?

Maw, merkte je nou echt een verschil in vooruitgang tussen bijvoorbeeld een isolaat/concentraat en een hydrolisaat?
 
Whey proteinen worden voornamelijk gebruikt als aanvulling op je dagelijkse voeding, dit omdat je lichaam veel eiwitten nodig heeft, en de eiwitten die in een whey shake zitten, snel opneembare eiwitten zijn.

Ook wordt dit voornamelijk Na de training gebruikt, omdat je lichaam dan het meest naar eiwit/kh (voornamelijk eiwit) snakt. Dit omdat, wanneer je traint je scheurtjes in je spieren maakt. Door een whey shake te nemen -dit is snel opneembaar- geef je je lichaam op het juiste moment de bouwstenen om je spieren te herstellen. In de herstelfase groeien je spieren namelijk.
De whey bevorderd dus het herstellingsproces.

vandaar dat grotendeels iedereen aan de 'whey' zit ;)

EDIT: @3xl: Heb je er echt zo'n goede evaring mee?
misschien wel het proberen waard dan. Als je er wel wat voor terug krijgt, dan is de prijs wel te overwegen
 
ik denk als je voor iets meer geld wat AAS koopt je toch betere resultaten boekt, of nzit ik er helemaal naast?

ohhh okee en wat is dat dan precies ben niet zo thuis in die dingen dit is namelijk eerste x dat k zoiets besteld heb en wat kost dat dan en waar ken je dat bestellen
 
ohhh okee en wat is dat dan precies ben niet zo thuis in die dingen dit is namelijk eerste x dat k zoiets besteld heb en wat kost dat dan en waar ken je dat bestellen

WOW

ik hoop dat hij dit niet poste aan jou gericht. Op dit moment zijn AAS echt iets wat je NIET wil doen. Vertrouw mij. Bekijk eerst grondig de basis eens: training, voeding, slapen en basissupplementen (protein, creatine, multi, fish oil/flax oil en mss een BCAA supplement).

grtz

bart
 
Merkte je die vooruitgang tov 'normale' whey of tov geen shake?

Maw, merkte je nou echt een verschil in vooruitgang tussen bijvoorbeeld een isolaat/concentraat en een hydrolisaat?

Ik gebruik al heel lang (jaaaaaaren) weieiwit rondom m'n training, de vooruitgang was dus tov "gewone" wei
 
EDIT: @3xl: Heb je er echt zo'n goede evaring mee?
misschien wel het proberen waard dan. Als je er wel wat voor terug krijgt, dan is de prijs wel te overwegen


Ja, ik heb er echt goede ervaring mee (nee, ik verdien er niets aan :) )

Ik ben er op gekomen toen ik een paar jaar geleden met Remco Verkaik (zoek) onder het genot van een piza :) over supplementen zat te praten. Hij begleide toen een aantal mensen voor de OL winterspelen en was bezig met grote hoeveelheden hydrolisaat in hun supplementatie en met goed resultaat.

Ben toen zelf ook begonnen en ook met goed resultaat. Alleen moet je wel uitgan van behoorlijke hoeveelden (zit zelf aan 50gr voor en 50gr na de training) en niet van die babyporties die standaard aangeraden worden.
 
ik denk als je voor iets meer geld wat AAS koopt je toch betere resultaten boekt, of nzit ik er helemaal naast?

Tsja, als je voor nog wat meer geld ook wat andere middellen gaat gebruiken word je mischien wel Mr O ? ?

en vergeet niet, hoe groter je word des te meer voeding je nodig heb en dus des te meer geld je kwijt bent
 
WOW

ik hoop dat hij dit niet poste aan jou gericht. Op dit moment zijn AAS echt iets wat je NIET wil doen. Vertrouw mij. Bekijk eerst grondig de basis eens: training, voeding, slapen en basissupplementen (protein, creatine, multi, fish oil/flax oil en mss een BCAA supplement).

grtz

bart

jahh ik had al een beetje me vermoede wat het was en naa een beetje checke op de site kwam ik tegen wat aas zijn zeg dan gewoon anabole:p
 
Ja, ik heb er echt goede ervaring mee (nee, ik verdien er niets aan :) )

Ik ben er op gekomen toen ik een paar jaar geleden met Remco Verkaik (zoek) onder het genot van een piza :) over supplementen zat te praten. Hij begleide toen een aantal mensen voor de OL winterspelen en was bezig met grote hoeveelheden hydrolisaat in hun supplementatie en met goed resultaat.

Ben toen zelf ook begonnen en ook met goed resultaat. Alleen moet je wel uitgan van behoorlijke hoeveelden (zit zelf aan 50gr voor en 50gr na de training) en niet van die babyporties die standaard aangeraden worden.
Thanks kerel.
ik snap zeker dat dat soort EW beter zijn, je betaald er eigenlijk ook voor.
K ga het -na jou bevindingen- misschien ook eens proberen, voor een tijdje. (zo'n 3 a 4 maanden). kijken wat me beter bevalt.
:D
 
Back
Naar boven