omdat r**ards zoals hardcorebuilder denken dat ze alles wetenhoe komt iedereen toch aan die 30gr? dat is toch volledig afhankelijk van je lichaam en BW?
stelletje noobs zijn het **** zeg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
omdat r**ards zoals hardcorebuilder denken dat ze alles wetenhoe komt iedereen toch aan die 30gr? dat is toch volledig afhankelijk van je lichaam en BW?
ik zou als ik jou was die eigeel niet erin doen die smaakt egt ranzig die witte proef je haast nietLeuk om eens te proberen, thanks for sharing
Hoe smaakt het pat?? Is het redelijk binnen te houden?
in de middag en voor me kwarkIk ga het eens proberen! Wanneer neem jij het meestal? Ik ga het eens proberen voor savonds tussen mijn avond maaltijd en kwark.
dus ji neemt elke maaltijd een schep whey? whey is enkel voor morgens en na 1 uur na het trainen
---------- Toegevoegd om 14:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:14 ----------
is dat wel lekker dan?

corpaul , dat houd in dat ik morgens , middags, na me trainen en voor me kwark dat whey moet nemenik zou gewoon voor een scoop whey ( = ongeveer 27gr eiwit) en een halve liter melk gaan, ben je sneller klaar zou je denken![]()
lijkt me beetje overdreven vind je niet? kan je beter voor ei ofzo gaan of tuna of wat dan ook, vergeet niet ei heeft de beste aminozuren profielcorpaul , dat houd in dat ik morgens , middags, na me trainen en voor me kwark dat whey moet nemenlijkt me beetje overdreven vind je niet? kan je beter voor ei ofzo gaan of tuna of wat dan ook, vergeet niet ei heeft de beste aminozuren profiel

Right - alle ifbb pro's redden het met 30gr eiwit per maaltijd

hoe komt iedereen toch aan die 30gr? dat is toch volledig afhankelijk van je lichaam en BW?
Wel van je lichaam, maar ik denk meer van je verteringsorganen dan van je BW. En of je verteringsorganen zich aanpassen?
nee hoor, stel ik wil 2x m'n BW aan eiwitten binnenkrijgen op een dag, dan zou ik dus volgens die theorie 10x moeten eten.