XXL Nutrition

eiwitbom

Leuk om eens te proberen, thanks for sharing :)
Hoe smaakt het pat?? Is het redelijk binnen te houden?

• Topic Starter Topic Starter
Leuk om eens te proberen, thanks for sharing :)
Hoe smaakt het pat?? Is het redelijk binnen te houden?
ik zou als ik jou was die eigeel niet erin doen die smaakt egt ranzig die witte proef je haast niet

dus ik zou enkel met dat witte een shake maken en zo opdrinken

5 ei eiwit is 20
half liter melk 20
is totaal 40 eiwitten al genoeg lijkt me

Ik ga het eens proberen! Wanneer neem jij het meestal? Ik ga het eens proberen voor savonds tussen mijn avond maaltijd en kwark.

ik zou gewoon voor een scoop whey ( = ongeveer 27gr eiwit) en een halve liter melk gaan, ben je sneller klaar zou je denken :D

Ik ga het eens proberen! Wanneer neem jij het meestal? Ik ga het eens proberen voor savonds tussen mijn avond maaltijd en kwark.
in de middag en voor me kwark

die eigeel kan je ook zelf zo ete als je dat lekker vind maar ik zou hem zeker niet mengen word goed ranzig maar mischien vind ji het lekker probeer het uit

dus ji neemt elke maaltijd een schep whey? whey is enkel voor morgens en na 1 uur na het trainen

---------- Toegevoegd om 14:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:14 ----------

is dat wel lekker dan?

Niet bepaald, een bickyburger is lekkerder :p

En die 30gr eiwitopname is achterhaald. Hangt inderdaad af van je VVM, BW en dergelijke.
Lees post burgtie

ik zou gewoon voor een scoop whey ( = ongeveer 27gr eiwit) en een halve liter melk gaan, ben je sneller klaar zou je denken :D
corpaul , dat houd in dat ik morgens , middags, na me trainen en voor me kwark dat whey moet nemen??? lijkt me beetje overdreven vind je niet? kan je beter voor ei ofzo gaan of tuna of wat dan ook, vergeet niet ei heeft de beste aminozuren profiel

Alleen ik vrees wel heel erg voor salmonella
Nam eerder ook wel eens 5 rauwe eieren, klotsen en drinken hoppa.
Nog nooit ben ik zo ziek geweest, 3 dagen fulltime kotsen :(

corpaul , dat houd in dat ik morgens , middags, na me trainen en voor me kwark dat whey moet nemen??? lijkt me beetje overdreven vind je niet? kan je beter voor ei ofzo gaan of tuna of wat dan ook, vergeet niet ei heeft de beste aminozuren profiel

nee, ik zie alleen totaal het voordeel van dit soort dingen gaan mixen niet :)
als je liever dit drinkt dan een gekookt/gebakken eitje eet moet je wel een heel erge hekel aan eten hebben :D

Hahaha! Dat 30g de max is, is natuurlijk BS.

Heb je Ronnie wel eens kip zien eten? Dan gaat het om iets meer dan 30g eiwit.

Wel van je lichaam, maar ik denk meer van je verteringsorganen dan van je BW. En of je verteringsorganen zich aanpassen?

nee hoor, stel ik wil 2x m'n BW aan eiwitten binnenkrijgen op een dag, dan zou ik dus volgens die theorie 10x moeten eten.

nee hoor, stel ik wil 2x m'n BW aan eiwitten binnenkrijgen op een dag, dan zou ik dus volgens die theorie 10x moeten eten.

Zware bb-ers groeien dan ook steeds minder hard. Het lichaam heeft beperkingen, en een daarvan zal dit ook wel zijn. Ik denk niet dat je max 30g per uur kan verwerken als je 60 kg weegt en max 60g als je 120 kg weegt. Toch hoop ik dat jij gelijk hebt ;)

je kunt oook nogeens die 5 eiwitten (niet gekookt)met 2 eidooiers(niet gekookt) met een halve liter melk, een banaan, een peer of een appel met 3 grote eetlepels magere kwark plus nogeens wat honing mixen. Lekkerder en ook veel eiwitten. Veel langzame eiwitten en wat kalium, koolhydraten en antioxydanten van de banaan appel/peer zodat je een mooie spreiding krijgt over de hele dag wat eiwit opname betreft.

voor de echte freaks kun je nog wat brinta er door gooien voor die snelle koolhydraten, maar dat is geloof ik smaak gebonden :D

Terug
Naar boven