Fitness Seller

Eiwitrijk broodbeleg

Bezoekers in dit topic

softbal60

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
29 nov 2010
Berichten
16
Waardering
0
Lengte
1m71
Massa
68kg
Ik ben nu een tijd bezig met trainen en hou me strak aan mijn voedings schema.

Alleen nu eet ik op brood:
- pindakaas
- runder rookvlees
- tonijn
- gekookt ei
- kipfilet

Nu zou ik graag wat meer afwisseling willen..

Dingen die ik niet lust zijn:
- zalm
- rosbief

Iemand wat meer tips voor ander beleg?
 
kalkoenfilet

verder heb je zo'n beetje alles.
 
Humus ,kwark met eieren, kaas?,smeerkaas, mayonaise mag altijd erop zolang het past in je voedingschema
 
hmm kalkoenfilet ken ik niet..

Kwark eet ik al savonds 30 min voor slapen gaan.. en kaas kan ik trouwens ook wel af en toe doen, maar dan moet ik wel goed opletten met kcal want mag maar 1650.. :)

Dank dank
 
hmm kalkoenfilet ken ik niet..

Kwark eet ik al savonds 30 min voor slapen gaan.. en kaas kan ik trouwens ook wel af en toe doen, maar dan moet ik wel goed opletten met kcal want mag maar 1650.. :)

Dank dank

Succes
 
hmm kalkoenfilet ken ik niet..

Kwark eet ik al savonds 30 min voor slapen gaan.. en kaas kan ik trouwens ook wel af en toe doen, maar dan moet ik wel goed opletten met kcal want mag maar 1650.. :)

Dank dank

1650 ? :eek:

dan ben je snel klaar ja :D
 
gedroogde ham is ook lekker

ok, beetje zout wel maar met mate mag het ;)
 
Casslerib is ook redelijk mager.

Vind zelf paardenrookvlees erg lekker op brood.

Of eet eens een stuk vlees of vis ipv broodbeleg.
 
Zelf een tonijnsalade maken van tonijn op waterbasis, hüttenkäse, vetarme mayo of sla dressing (op yoghurtbasis), wat augurkjes, zilveruitjes en misschien wat kruiden.

Voorverpakte vleeswaren zitten bordevol e-nummers, conserveringsmiddelen, zetmelen en weet ik veel wat voor rommel allemaal. -> daarom -> zelf maken of bij de slager halen!
 
Zelf een tonijnsalade maken van tonijn op waterbasis, hüttenkäse, vetarme mayo of sla dressing (op yoghurtbasis), wat augurkjes, zilveruitjes en misschien wat kruiden.

Voorverpakte vleeswaren zitten bordevol e-nummers, conserveringsmiddelen, zetmelen en weet ik veel wat voor rommel allemaal. -> daarom -> zelf maken of bij de slager halen!

Die lijkt me wel lekker ja! Meestal doe ik tonijn met komkommer, paprika dat soort dingen beetje peper en zout en dan is het ook lekker:)

Ik haal al mijn vleeswaren vers bij de slager! Is ook 10 keer lekkerder. Geld ook voor mijn vlees bij het avond eten!
 
Voorverpakte vleeswaren zitten bordevol e-nummers, conserveringsmiddelen, zetmelen en weet ik veel wat voor rommel allemaal. -> daarom -> zelf maken of bij de slager halen!

damn kerel, je bent wel heel erg into it aan het raken :D
 
Voorverpakte vleeswaren zitten bordevol e-nummers, conserveringsmiddelen, zetmelen en weet ik veel wat voor rommel allemaal. -> daarom -> zelf maken of bij de slager halen!


Idd. En niet te vergeten de toegevoegde suikers (Dacht vroeger hmm, waarom is mijn plakje kipfilet ineens zo veel lekkerder dan normale verse kipfilet?)

;)
 
leer zalm en rosbief eten man, zijn 2 uitstekende voedingsmiddelen!
Geloof me; je went er wel aan en op de duur ga je het zelfs lekker vinden.

Je kan je rosbief bv met wat mosterd eten en op je zalm kan je een halve ajuin in stukjes gesneden strooien om de typische 'vissmaak' wat te temperen...
 
fricandeau vind ik zelf ook erg lekker voor zo af en toe eens een keer
 
Doe vaak blikje tonijn op brood met tomaat,ui en beetje peper.
Blikje wel goed laten uitlekken anders wordt je brood zacht en kun je hem naar binnen slurpen..
 
Kalfsvlees.. ook lekker.
 
Back
Naar boven