Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aldus de man die een abonnement heeft op de nieuwsbrief![]()
Tuurlijk gaat hij commercieel.
Zelfs Fiddy die ooit rapte: I can't go commercial they love me in the streets.
Bradas gaan altijd voor die money G, jwt zelluf G

Dit is volgens mij de reden dat hij gestopt was voor zen ego ,vind zen nieuwe video's ook bullshit binnenkort gaat hij ook de Mike chang toer opHij doet imo alsof z'n luisteraars idioten zijn, en stoor me aan zijn opgefokte manier van roepen. Hij heeft duidelijk zeer veel dingen overgenomen van spiritualiteit/boeddhisme, maar heeft precies toch een gigantisch ego, vreemd.
Alsof 99% van de bevolking gewoon even kan stoppen met hun baan. en "de rivier te volgen". Wat een mafkees.
De eerste 20 minuten zijn 10x beter dan dat laatste stuk. En als je dat kijkt snap je dat laatste stuk ook wat beter. "cosmic consciousness", "god", "the universe" was telling me.. bla bla ba. Als hij al deze onzin achterwege zou laten zou hij een stuk geloofwaardiger zijn. Het idee van dat we dingen laten gebeuren in plaats van zelf doen. Staat compleet haaks tegenover mijn levens filosofie.
Voor de rest is het een best goede video. Lijkt erop dat hij toch wel veranderd is.
Gewoon te slap om verantwoordelijkheid te nemen voor je situatie, in de meeste gevallen dan.