AndroidHealthClinic

Eliott Hulse. Wie kent hem en wat is jullie opinie over hem?

Tuurlijk gaat hij commercieel.

Zelfs Fiddy die ooit rapte: I can't go commercial they love me in the streets.
Bradas gaan altijd voor die money G, jwt zelluf G

• Topic Starter Topic Starter
Aldus de man die een abonnement heeft op de nieuwsbrief :roflol:

Jup, toen die nog interessante trainingsvideo's maakte was die nog relatief het ontvangen waard. Sinds die compleet retarded is gegaan is die newsletter geen fl**ker meer waar, behalve om nog eens goed te lachen.

---------- Toegevoegd om 20:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:30 ----------

Tuurlijk gaat hij commercieel.

Zelfs Fiddy die ooit rapte: I can't go commercial they love me in the streets.
Bradas gaan altijd voor die money G, jwt zelluf G

Met het commerciële heb ik geen probleem. Dat het louter bullshit is geworden, wel.

Oh en,

Goed Topic, Lekker Druk Ook (Ray Approved)

en even zot als ervoor
ik haat mensen die alles vanuit een metafysisch perspectief moeten overanalyseren. Hou gewoon je bek, want je klinkt niet veel intelligenter dan de gemiddelde 16-jarige pothead.

Hij doet imo alsof z'n luisteraars idioten zijn, en stoor me aan zijn opgefokte manier van roepen.

Hij heeft duidelijk zeer veel dingen overgenomen van spiritualiteit/boeddhisme, maar heeft precies toch een gigantisch ego, vreemd.

Hij doet imo alsof z'n luisteraars idioten zijn, en stoor me aan zijn opgefokte manier van roepen. Hij heeft duidelijk zeer veel dingen overgenomen van spiritualiteit/boeddhisme, maar heeft precies toch een gigantisch ego, vreemd.
Dit is volgens mij de reden dat hij gestopt was voor zen ego ,vind zen nieuwe video's ook bullshit binnenkort gaat hij ook de Mike chang toer op

maar wie was metafoor begrijpen?

De eerste 20 minuten zijn 10x beter dan dat laatste stuk. En als je dat kijkt snap je dat laatste stuk ook wat beter. "cosmic consciousness", "god", "the universe" was telling me.. bla bla ba. Als hij al deze onzin achterwege zou laten zou hij een stuk geloofwaardiger zijn. Het idee van dat we dingen laten gebeuren in plaats van zelf doen. Staat compleet haaks tegenover mijn levens filosofie.

Voor de rest is het een best goede video. Lijkt erop dat hij toch wel veranderd is.

De eerste 20 minuten zijn 10x beter dan dat laatste stuk. En als je dat kijkt snap je dat laatste stuk ook wat beter. "cosmic consciousness", "god", "the universe" was telling me.. bla bla ba. Als hij al deze onzin achterwege zou laten zou hij een stuk geloofwaardiger zijn. Het idee van dat we dingen laten gebeuren in plaats van zelf doen. Staat compleet haaks tegenover mijn levens filosofie.

Voor de rest is het een best goede video. Lijkt erop dat hij toch wel veranderd is.

Vind de praat over "het lot" ook onzin. Mooi excuus als je leven kut gaat, maar niet heus :o Gewoon te slap om verantwoordelijkheid te nemen voor je situatie, in de meeste gevallen dan.

Hoe ik "de rivier" opvat, is op een manier dat het leven geen poeltje is waar je in rond drijft maar waar vooruitgang in zit, en je soms dingen moet laten gebeuren. Zit nu in de periode waar ik de middelbare school afrond, dus daar sluit ik een periode af. Om nu als een autist "terug te peddelen" omdat ik niet verder wil groeien en het allemaal wel prima vind, is een teken waar je mee moet gaan met de rivier omdat het leven (de rivier) nog meer dingen te bieden heeft, andere mooie dingen.

Nogmaals geen excuus om een luie donder te zijn en alles op "het lot" af te schuiven :o:o

ik kan niet wachten tot de volgende video van 15 minuten

HOW TO GET HUGE BICEPS

tl;dr curls

Wel interessante filmpjes, vooral die mbt fatloss vind ik goed.
Zijn fylosofie over oermensen is ook erg interessant

Terug
Naar boven