Fitness Seller

Eliott Hulse. Wie kent hem en wat is jullie opinie over hem?

• Topic Starter Topic Starter
Lol, jij laat je trollen door een 11 jarige, achterlijke idioot. Wat ben jij dan zoal?
Een 8 jarige met het verstand van een vis? Voor mij mag dit nog eeuwig doorgaan,
ik hou wel van discussies met wannabe coolios hoor.

Oh, maar ik ben ook nog lekker fris hoor.
Jammer dat trollen het werk van BigT om zeep helpen. Er is geen enkel topic die niet verdoet wordt door trolls.
Iemand opent een ernstig topic en voor je het weet starten, meestal de 4 a 5 zelfde personen, hun troll aanvallen. En wie daar dan de onzin beu is en reageert wordt daarna verweten de veroorzaker van de heisa te zijn.

e2b.png

Jammer dat trollen het werk van BigT om zeep helpen. Er is geen enkel topic die niet verdoet wordt door trolls.
Iemand opent een ernstig topic en voor je het weet starten, meestal de 4 a 5 zelfde personen, hun troll aanvallen. En wie daar dan de onzin beu is en reageert wordt daarna verweten de veroorzaker van de heisa te zijn.

nee, dat is enkel in jou geval zo, bij mensen die niet werkelijk de oorzaak zijn krijgen mensen zoals ik een kaart:roflol:

BigT is al een tijdje afwezig. Ziekenhuisopname dacht ik.

vrijdagavond met yasmine, wat heb ik dat gemist :popcorn:

Trolls hebben DBB destijds op de e-kaart gezet. Tis net de tendens tot overdreven serieusheid en preutsheid (verbod op pics met een blote tiet hier en daar) waardoor DBB veel van zen glorie heeft verloren.

Trolls hebben DBB destijds op de e-kaart gezet. Tis net de tendens tot overdreven serieusheid en preutsheid (verbod op pics met een blote tiet hier en daar) waardoor DBB veel van zen glorie heeft verloren.

Maar dat ging over grootschalige trolls. Dit is gewoon een rotventje dat wat lastig doet.

Daar ben ik het niet mee eens. Tuurlijk moet niet iedere topic en iedere post bittere ernst zijn. Zelf integendeel. Het dagelijkse leven, op het werk,... is het al ernstig genoeg. Tuurlijk lachen we graag en lach ik graag ook heel veel en heel makkelijk. Maar wat we de afgelopen twee jaar moeten vaststellen is dat het niveau van de grappen gewoon in elkaar is gestort en een bende kleine kinderen, aan de hand van idiote posts, in IEDER topic, de domste off topic dommigheden schreeuwen en daardoor IEDER topic doen ontsporen. Er zijn in de afgelopen jaren heel wat grappige mensen verdwenen omdat ze het kotsbeu waren geworden dat ieder topic ontspoort.

Daar ben ik het niet mee eens. Tuurlijk moet niet iedere topic en iedere post bittere ernst zijn. Zelf integendeel. Het dagelijkse leven, op het werk,... is het al ernstig genoeg. Tuurlijk lachen we graag en lach ik graag ook heel veel en heel makkelijk. Maar wat we de afgelopen twee jaar moeten vaststellen is dat het niveau van de grappen gewoon in elkaar is gestort en een bende kleine kinderen, aan de hand van idiote posts, in IEDER topic, de domste off topic dommigheden schreeuwen en daardoor IEDER topic doen ontsporen. Er zijn in de afgelopen jaren heel wat grappige mensen verdwenen omdat ze het kotsbeu waren geworden dat ieder topic ontspoort.

Ontsporen? Volgens mij heb jij de trein naar Marokko gemist, met je ontspoorde weenmentaliteit.

2194241-thread_derailed.jpg

---------- Toegevoegd om 00:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:41 ----------

Inderdaad, zijn trainingvideo's zijn motiverend, maar jammer genoeg heb ik zoveel onzin van hem gehoord dat dat toch een invloed heeft als ik nu terug naar de trainingvideo's kijk.
ik denk dat Elliott mss eens een break van een maand nodig heeft, en dat hij dan eens moet terugkijken naar al zijn oude video's en dan zijn meer recente en mss zal hij doorkrijgen dat hij is geworden wat hij zo haatte: een fitnessgoeroe "in it for the money".

Naja, je moet het ook met een korrel zout nemen. Hij haalt zijn informatie ook maar van boeken of andere mensen.
Is best normaal dat hij geld ermee wilt verdienen, ik kan het hem niet kwalijk nemen.
Hij zal ook denk ik niet rap stoppen met video's uit te brengen omdat hij graag praat en zichzelf bezig hoort ;)

Tot een paar.maanden geleden ging dat ook zo, dan werd elk topic verdoet doordat yasmine er pagina's lang op moest wijzen dat hij het topic niet aan t vernken was

Tot een paar.maanden geleden ging dat ook zo, dan werd elk topic verdoet doordat yasmine er pagina's lang op moest wijzen dat hij het topic niet aan t vernken was

Je bent simpel van geest. Je weet best dat je onzin aan het verkopen bent. Jammer dat je ook zo oneerlijk lijkt te zijn.

---------- Toegevoegd om 00:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:54 ----------

2194241-thread_derailed.jpg

---------- Toegevoegd om 00:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:41 ----------

Naja, je moet het ook met een korrel zout nemen. Hij haalt zijn informatie ook maar van boeken of andere mensen.
Is best normaal dat hij geld ermee wilt verdienen, ik kan het hem niet kwalijk nemen.
Hij zal ook denk ik niet rap stoppen met video's uit te brengen omdat hij graag praat en zichzelf bezig hoort ;)

Ik neem het hem ook niet kwalijk: geld is nu eenmaal heel verleidelijk. Maar het blijft wel k*t te zien hoe hij van "interessant en leerrijk" evolueerde naar een "crack pot".

Laatst bewerkt door een moderator:
yasmine rot nou gewoon is een keer op man

gaat die straks weer huilen dat er een complot tegen hem is van iedereen.

gaat die straks weer huilen dat er een complet tegen hem is van iedereen.

"Complet" ???

Ik merk trouwens dat, zelf als ik niet meer reageer, jullie gewoon blijven verder lullen over me. Wat een obsessie.

Zelf als ik, en anderen, het topic terug op het juiste spoor trachten te brengen, doen jullie verder. Echt hallucinant.

Terug
Naar boven