AndroidHealthClinic

Eliott Hulse. Wie kent hem en wat is jullie opinie over hem?

"Complet" ???

Ik merk trouwens dat, zelf als ik niet meer reageer, jullie gewoon blijven verder lullen over me. Wat een obsessie.

Zelf als ik, en anderen, het topic terug op het juiste spoor trachten te brengen, doen jullie verder. Echt hallucinant.

Hey heb je deze week nog iemand in elkaar geslagen ?

Ik ben het compleet eens met yasmine!

Al een halfuur niets anders dan geruzie aan het lezen op het forum :roflol:

Elliot Rodger approved

a5cd2dee57161cd9484b1d3fb62661c4.png

"Complet" ???

Ik merk trouwens dat, zelf als ik niet meer reageer, jullie gewoon blijven verder lullen over me. Wat een obsessie.

Zelf als ik, en anderen, het topic terug op het juiste spoor trachten te brengen, doen jullie verder. Echt hallucinant.

Ik mag hopen dat je dochter anders is dan jou, anders kan ze het nog wel eens lastig voor haar worden als mensen op school er achter komen dat zij de yasmine is van die geflipte pa op dbb.

• Like
Waarderingen: mat
Gtldo

Had 9 maanden geleden zo'n gay strength camp hemd besteld. Volgens z'n bedrijf hebben ze het 3x opgestuurd maar op magische wijze is het nooit aangekomen.

• Topic Starter Topic Starter
Had 9 maanden geleden zo'n gay strength camp hemd besteld. Volgens z'n bedrijf hebben ze het 3x opgestuurd maar op magische wijze is het nooit aangekomen.

Hhahah, ja, dat verbaast me niet echt jammer genoeg.
Als je zijn newsletter ontvangt zal je ook wel gemerkt hebben dat het gewoon één commerciële bullshit is geworden.
Hij is precies geworden waar hij zelf eerst kritiek op had. Sold his soul to the devil named money.

Hhahah, ja, dat verbaast me niet echt jammer genoeg.
Als je zijn newsletter ontvangt zal je ook wel gemerkt hebben dat het gewoon één commerciële bullshit is geworden.
Hij is precies geworden waar hij zelf eerst kritiek op had. Sold his soul to the devil named money.

Aldus de man die een abonnement heeft op de nieuwsbrief :roflol:

dat is elliott hulse niet elliot rodger.

Terug
Naar boven