XXL Nutrition

Elon Musk

1739911824851.webp

1739911824851.webp
Wat wil je hier mee zeggen? Musk moet niet zeuren want Tesla krijgt zelf ook n shitload aan geld?

Kijk eens op de X pagina van DOGE, wellicht dat je het dan beter begrijpt.

Als Amerikaan kan je dit alleen maar toejuichen.

Werd gepresenteerd zonder commentaar.

Musk moet niet zeuren want Tesla krijgt zelf ook n shitload aan geld?

Kijk eens op de X pagina van DOGE, wellicht dat je het dan beter begrijpt.

Als Amerikaan kan je dit alleen maar toejuichen.

Ik heb er geen probleem mee onderscheid te maken in het nut van verschillende ontvangende projecten.

Dan vind ik Tesla en sommige andere hobbies van die (mede-)autist echter ook geen belastinggeld waard.

Maar vergeet niet dat meneer nu ook beslist over lijnen welke zijn producten (zoals Neurallink) controleren, of met hem concurrerende projecten.

En ook de kraan naar heel wat wetenschap dicht heeft gedraaid.

Weet niet of je het wenselijk moet vinden dat uitgerekend hij die positie heeft gekregen.

Ik zou het zelf wel objectiever kunnen denk ik.

Ik zie het binnenkort wel op de persconferentie voorbijkomen als geschrapt project; 2.5 billion for electric cars?

Elon Musk Smoking GIF

Dan vind ik Tesla en sommige andere hobbies van die (mede-)autist echter ook geen belastinggeld waard.

Maar vergeet niet dat meneer nu ook beslist over lijnen welke zijn producten (zoals Neurallink) controleren, of met hem concurrerende projecten.

En ook de kraan naar heel wat wetenschap dicht heeft gedraaid.

Weet niet of je het wenselijk moet vinden dat uitgerekend hij die positie heeft gekregen.

Ik zou het zelf wel objectiever kunnen denk ik.
Tesla loopt voorop wat betreft elektriciteit in de automotive. Logisch toch dat ze geholpen worden? Hij beslist zelf helemaal niks overigens, hij adviseert alleen wat betreft DOGE.

Euh.... vandaag nog ... dat Trump een Russische agent is :thumb:
We gaan de bewijzen nog zoeken maar kunnen al wel vast beginnen met bombarderen van New York.
Deze snap ik even niet. Trump is een russische agent, maar geen bewijs?

Ja jongens en meisjes, als je na 20:00 uur eet tellen de kcal niet!
We gaan de bewijzen nog zoeken.

Terug
Naar boven