- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen idee, goede vraag.
Wat wil je hier mee zeggen? Musk moet niet zeuren want Tesla krijgt zelf ook n shitload aan geld?![]()
Elon Musk, Welfare Queen | No Mercy / No Malice
This past weekend, Elon Musk called me cruel, mean and deceitful. Two and half years ago I called him a welfare queen. You decide. This post was published August 19, 2022. What’s the most successful venture capital firm in history? Kleiner Perkins and Sequoia Capital backed many internet-era...www.profgalloway.com
![]()
Niet elke Amerikaan deelt die mening.

Werd gepresenteerd zonder commentaar.
Ik heb er geen probleem mee onderscheid te maken in het nut van verschillende ontvangende projecten.Musk moet niet zeuren want Tesla krijgt zelf ook n shitload aan geld?
Kijk eens op de X pagina van DOGE, wellicht dat je het dan beter begrijpt.
x.com
x.com
Als Amerikaan kan je dit alleen maar toejuichen.
![]()
Polymarket - DOGE Savings Tracker
Stay updated with the Department of Government Efficiency (DOGE) initiatives. Access real-time news, analyze spending cuts, and track progress towards the goal of reducing federal expenditure by up to $2 trillion with our comprehensive tracker.polymarket.com
Zelf een aap had het beter kunnen doen. Dat is niet iets om trots op te zijn.
Welke vooruitstrevende ontdekkingen breng jij dit jaar op de markt?Zelf een aap had het beter kunnen doen. Dat is niet iets om trots op te zijn.
Euh.... vandaag nog ... dat Trump een Russische agent isWelke vooruitstrevende ontdekkingen breng jij dit jaar op de markt?
Wat een visionair ben je ook Ron. Dat wij dit mogen meemaken op het forum is ronduit een zegening.Euh.... vandaag nog ... dat Trump een Russische agent is![]()
We gaan de bewijzen nog zoeken maar kunnen al wel vast beginnen met bombarderen van New York.
Tesla loopt voorop wat betreft elektriciteit in de automotive. Logisch toch dat ze geholpen worden? Hij beslist zelf helemaal niks overigens, hij adviseert alleen wat betreft DOGE.Dan vind ik Tesla en sommige andere hobbies van die (mede-)autist echter ook geen belastinggeld waard.
Maar vergeet niet dat meneer nu ook beslist over lijnen welke zijn producten (zoals Neurallink) controleren, of met hem concurrerende projecten.
En ook de kraan naar heel wat wetenschap dicht heeft gedraaid.
Weet niet of je het wenselijk moet vinden dat uitgerekend hij die positie heeft gekregen.
Ik zou het zelf wel objectiever kunnen denk ik.
Deze snap ik even niet. Trump is een russische agent, maar geen bewijs?Euh.... vandaag nog ... dat Trump een Russische agent is
We gaan de bewijzen nog zoeken maar kunnen al wel vast beginnen met bombarderen van New York.
Nee? Waarom niet op eigen kracht?Tesla loopt voorop wat betreft elektriciteit in de automotive. Logisch toch dat ze geholpen worden?
Omdat de concurrentie uit Chy-na wel subsidie krijgt.
Ok, en?Omdat de concurrentie uit Chy-na wel subsidie krijgt.
Beetje zoals bijv. met bepaalde luchtvaartmaatschappijen.
Ja geen idee, jij stelt de vraag.
Omdat de Amerikaanse overheid het klimaatakkoord van Parijs heeft getekend (nu terug getrokken) en dus het gebruik van elektrische meuk moet stimuleren.