MuscleMeat

Energiebehoefte

Bezoekers in dit topic

Tub

Cool Novice
Lid geworden
25 jan 2014
Berichten
144
Waardering
11
Lengte
1m74
Massa
71kg
Vetpercentage
10%
Beste forummers,

Ik ben er al even mee bezig om achter mijn energiebehoefte te komen maar kom er zelf niet echt uit door de vrij verschillende resultaten van verscheidene berekeningen/ sites.

Daarom vraag ik het liever hier aan iemand die er waarschijnlijk meer verstand van heeft dan ik.

Stats/ activiteit op de dag.

gewicht : 68KG
lengte : 1.74M
Bf : 10%

Verder werk ik 6 dagen per week gemiddeld 7-8 uur per ( intensief werk, schuren, spuiten, sjouwen )dag en train ik 4 keer in de week ( 1-1,5 uur per keer ).

Ik vraag hier dus niet om mijn basaal metabolisme maar om een schatting van de werkelijke energiebehoefte.

gr, tub
 
Laatst bewerkt:
Gewoon vanaf nu je normale eetpatroon aan houden en alles opschrijven wat je gegeten hebt. Elke ochtend na het pissen jezelf wegen. Na twee weken het gemiddelde aan calorieën bereken.

---------- Toegevoegd om 18:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:31 ----------

Dat is dan je onderhoud ga daar 500 calorieën bovenop zitten en voila.
 
Gewoon vanaf nu je normale eetpatroon aan houden en alles opschrijven wat je gegeten hebt. Elke ochtend na het pissen jezelf wegen. Na twee weken het gemiddelde aan calorieën bereken.

---------- Toegevoegd om 18:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:31 ----------

Dat is dan je onderhoud ga daar 500 calorieën bovenop zitten en voila.

En dat weet je uit ervaring of ben je een papegaai?
 
Er kan toch nooit zoveel verschil tussen al die sites zitten?
 
Hoewel ik er vrij weinig aan heb gehad toch bedankt voor de reacties.
 
Doe een beetje moeite ;)
 
Back
Naar boven