Fitness Seller

Ephedra

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elduderino

Cool Novice
Waardering
0
Ik heb van een vriend van me efedrin arsan gekregen, tabs van 50mg. Het scheen erg goed te zijn voor de vetverbranding...Ik heb er nu eentje gehad en ik was urenlang van de kaart...helemaal opgefokt..druk in mijn hoofd..hart op hol..zweten etc. En je kan er niet van slapen....dus ik ben erg benieuwd wie er zo gek is dat ie dat ervoor overheeft...ik bedoel dit kun je toch geen weken volhouden...dan ben je echt helemaal naar de KU#!!

Iemand anders nog ervaring hiermee??

50 mg is een hoge dosis..
kan je die pilletjes niet in 4 delen? (of in 2)
probeer eens een lagere dosis, mss dat je gwoon hevig reageert of efedrine

Inderdaad, iedereen reageerd er anders op.
En ik had ook het idee,hoe langer je het gebruikt hoe minder het effect word.
Dus probeer de volgende keer ff een halve tab en als je daar wat aan gewend bent na een tijdje zou je een hele kunnen nemen.

Elduderino zei:
Ik heb van een vriend van me efedrin arsan gekregen, tabs van 50mg. Het scheen erg goed te zijn voor de vetverbranding...Ik heb er nu eentje gehad en ik was urenlang van de kaart...helemaal opgefokt..druk in mijn hoofd..hart op hol..zweten etc. En je kan er niet van slapen....dus ik ben erg benieuwd wie er zo gek is dat ie dat ervoor overheeft...ik bedoel dit kun je toch geen weken volhouden...dan ben je echt helemaal naar de KU#!!

Er zijn veel mensen die zo reageren op efedra en efedrine. Verlaag je dosis als je het echt wil nemen, en anders moet je maar es van die efedra vrije stacks proberen of zo.

lol, zijn dat geen ephedra's van de smartshop? die hebben namelijk een zeer hoge dosis!

In 2 hakken.. dan heb je 25 mg en da's net een mooie dosis om mee te beginnen.
1 half tabje nemen op ma-di-wo
2 halve tabjes nemen op do
3 halve tabjes op vr
0 komma niks op za-zo
... als je tenminste gaat voor de verminderde honger en grotere energie.

Als het puur en alleen om beter cutten gaat:
3 halve tabjes per dag 7 dagen/week

steeds samen met 1 tabje caffeïne van 200mg. Heb je die niet zoek dan maar uit wat je aan koffie moet drinken (of guaranapoeder) om aan 200mg caffeïne dosis te komen.

Espi

ik wil even hierop reageeren wat je zegt ik denk dat je het product verkeerd gebruikt want ik slik 1 tablet per dag omdat ik zo moe was sport daarbij ik heb meer energie gekregen zweet inderdaad wel maar hoort erbij ,je moet natuurlijk wel sporten om de tablet optimaal te gebruiken en niet te veel cafeiine en zeker geen alcohol gebruiken ik heb er goeie ervaringen mee

Het is normaal dat je in het begin even op hol slaat. Dat was bij mij ook zo de eerste keer. Ik was zelf zo opgefokt dat ik het vergelijkbaar vond met amfetamine. Het was dan ook wel een hoge dosis ephedra. Na enkele keren wordt je het wel gewoon. Ik gebruikte het zelfs achteraf om op stap te gaan. Nice...!!!
Greetz

Kick van de maand, locked.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven