Fitness Seller

Epic meet part II*

Peiling Peiling Welke datum?

• Totaal stemmers
    61

Nee echt, ik wil het voor niemand verpesten.

Om een voorbeeld te noemen, willen we lekker squatten, moet je eerst mijn vrouw verjagen omdat ze ondersteboven aan de BB hangt. Dat soort dingen. Ze is eigenlijk best lief hoor maar loopt eigenlijk (of hangt) altijd in de weg.

• Topic Starter Topic Starter
Nee echt, ik wil het voor niemand verpesten.

Om een voorbeeld te noemen, willen we lekker squatten, moet je eerst mijn vrouw verjagen omdat ze ondersteboven aan de BB hangt. Dat soort dingen. Ze is eigenlijk best lief hoor maar loopt eigenlijk (of hangt) altijd in de weg.
Zo lang ze niets aan heeft mag ze van mij gerust ondersteboven aan de bb hangen hoor :o

Heb niet alles gelezen denk ik, maar er is nog geen datum toch? Of wordt het gewoon 6 of 13 juli?

Er is nog geen vaste datum bevestigt:P

Twijfel nog.. Eigenlijk ken ik niemand hier echt :o

En volgens mij kent de rest wel iemand of gaat wel met iemand die kant op.

zodirect sta ik der ook zo bij!

Volgende keer kom ik dan missch wel hehe.. als mijn postcount wat omhoog gekrikt is :P

Van de gegadigden ken ik volgens mij ook niemand.

Tja lastig... het is ook wel weer gigantisch zonde om niet te gaan. zovaak zijn er geen meetings.

Tja lastig... het is ook wel weer gigantisch zonde om niet te gaan. zovaak zijn er geen meetings.
Als het meezit organiseer ik wellicht ergens dit jaar nog 'n seminar met Peter Van Mol, beetje creativiteit en dan is dat ook 'n DBB meet.

Als het meezit organiseer ik wellicht ergens dit jaar nog 'n seminar met Peter Van Mol, beetje creativiteit en dan is dat ook 'n DBB meet.
Zou wel sick zijn! keep us posted zou ik zeggen.

---------- Post toegevoegd 8 May 2013 om 19:12 ----------

Ach...niemand kennen. M'n eerste meet kende ik ook niemand en ben ik direct met Sanca gaan meetrainen.
True true.... even kijken of m'n train. buddy ook mee wilt.
geen probleem lijkt me?

Is nog 'n beetje drijfzand hoor. Moet genoeg animo zijn om de kosten te dekken (zaalverhuur, beamer, vervoer [Peter moet immers uit Belgie komen], dat soort dingen).
Oke. nou we horen het wel als er iets concreets klaarligt lijkt me.

Terug
Naar boven