- Waardering
- 1.987
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Lol xDMijn vrouw is te bang dat ik er met 1 van jullie vandoor ga omdat jullie een grotere cup-maat hebben dan haar![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lol xDMijn vrouw is te bang dat ik er met 1 van jullie vandoor ga omdat jullie een grotere cup-maat hebben dan haar![]()

Je kan ze altijd meenemen?Dat is niet om te lachen meneer Mod, ik leef er al 14 jaar mee
maar eigenlijk moet ik er ook mee lachen wel

Zo lang ze niets aan heeft mag ze van mij gerust ondersteboven aan de bb hangen hoorNee echt, ik wil het voor niemand verpesten.
Om een voorbeeld te noemen, willen we lekker squatten, moet je eerst mijn vrouw verjagen omdat ze ondersteboven aan de BB hangt. Dat soort dingen. Ze is eigenlijk best lief hoor maar loopt eigenlijk (of hangt) altijd in de weg.

Heb niet alles gelezen denk ik, maar er is nog geen datum toch? Of wordt het gewoon 6 of 13 juli?

Als het meezit organiseer ik wellicht ergens dit jaar nog 'n seminar met Peter Van Mol, beetje creativiteit en dan is dat ook 'n DBB meet.Tja lastig... het is ook wel weer gigantisch zonde om niet te gaan. zovaak zijn er geen meetings.
Ach...niemand kennen. M'n eerste meet kende ik ook niemand en ben ik direct met Sanca gaan meetrainen.Tja lastig... het is ook wel weer gigantisch zonde om niet te gaan. zovaak zijn er geen meetings.
Zou wel sick zijn! keep us posted zou ik zeggen.Als het meezit organiseer ik wellicht ergens dit jaar nog 'n seminar met Peter Van Mol, beetje creativiteit en dan is dat ook 'n DBB meet.
True true.... even kijken of m'n train. buddy ook mee wilt.Ach...niemand kennen. M'n eerste meet kende ik ook niemand en ben ik direct met Sanca gaan meetrainen.
Is nog 'n beetje drijfzand hoor. Moet genoeg animo zijn om de kosten te dekken (zaalverhuur, beamer, vervoer [Peter moet immers uit Belgie komen], dat soort dingen).
Oke. nou we horen het wel als er iets concreets klaarligt lijkt me.Is nog 'n beetje drijfzand hoor. Moet genoeg animo zijn om de kosten te dekken (zaalverhuur, beamer, vervoer [Peter moet immers uit Belgie komen], dat soort dingen).
Ofc is dat geen probleem, zijn mensen die hun gf meenemen etc. Zolang ze trainen, eten etc is dat allemaal goed!
True true.... even kijken of m'n train. buddy ook mee wilt.
geen probleem lijkt me?