- Waardering
- 1.066
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
behoorlijke lijst met mensen die komen.. dacht altijd dat die dbb meets stuk of 6-8 personen was :O
Vorige meet was ong 15 man. Is enorm goed bevallen. En hier is duidelijk veel meer animo voor om in NL te gaan, dus grotere meet!behoorlijke lijst met mensen die komen.. dacht altijd dat die dbb meets stuk of 6-8 personen was :O
Ik heb gewoon iedereen die 'in' oid hebben gezegd of gestemd in de lijst gezet! Eens de datum vast is gelegd zal de helft wrs wel afvallenbehoorlijke lijst met mensen die komen.. dacht altijd dat die dbb meets stuk of 6-8 personen was :O

Iemand al na gedacht over het stappen? Clubs staan meestal niet te springen om 30-40 man met enkele dames binnen te laten.
inb4 sausagefest
dan gaan we toch bij de mcdonalds binnen zitten
en net alsof er daadwerkelijk 30-40 man opdagen
Iemand al na gedacht over het stappen? Clubs staan meestal niet te springen om 30-40 man met enkele dames binnen te laten.
inb4 sausagefest

brb baard laten staanHmm lijkt me wel geinig is een keer face to face met bepaalde mensen te staan,
kijken hoe groot die bek dan is![]()
Hmm lijkt me wel geinig is een keer face to face met bepaalde mensen te staan,
Dan herken ik je meteen @Ook wel online hoor

Hmm lijkt me wel geinig is een keer face to face met bepaalde mensen te staan,