AndroidHealthClinic

Epic meet part II*

Peiling Peiling Welke datum?

• Totaal stemmers
    61
behoorlijke lijst met mensen die komen.. dacht altijd dat die dbb meets stuk of 6-8 personen was :O

behoorlijke lijst met mensen die komen.. dacht altijd dat die dbb meets stuk of 6-8 personen was :O
Vorige meet was ong 15 man. Is enorm goed bevallen. En hier is duidelijk veel meer animo voor om in NL te gaan, dus grotere meet!

TE veel is ook niet aangenaam, maar ik denk dat dit wel fijn kan worden.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb gewoon iedereen die 'in' oid hebben gezegd of gestemd in de lijst gezet! Eens de datum vast is gelegd zal de helft wrs wel afvallen ;)

Ik wacht even af welke datum er komt. Kan nog niet zoveel zeggen ivm overwerken...
Staat nl een en ander aan veranderingen te gebeuren die ik in ga voeren in dus onder mijn verantwoording vallen... en weet even niet hoe dat gaat lopen.

moet ik dan ook data invullen?

Ik hoop dat wij dit jaar niet te vroeg beginnen met de voorbereiding van komen seizoen :)

Iemand al na gedacht over het stappen? Clubs staan meestal niet te springen om 30-40 man met enkele dames binnen te laten. :roflol:

inb4 sausagefest

Iemand al na gedacht over het stappen? Clubs staan meestal niet te springen om 30-40 man met enkele dames binnen te laten. :roflol:

inb4 sausagefest

dan gaan we toch bij de mcdonalds binnen zitten

en net alsof er daadwerkelijk 30-40 man opdagen

Hmm lijkt me wel geinig is een keer face to face met bepaalde mensen te staan,
kijken hoe groot die bek dan is :p:D

Trouwens mijn trainingsmaat en mij mag je nu op de def. lijst zetten zijn dbb naam is ,

Terug
Naar boven