AndroidHealthClinic

Epic meet part II*

Peiling Peiling Welke datum?

• Totaal stemmers
    61
Jammer btw dat er op Sayer na geen mod's aanwezig zijn.

Maar aan de andere kant ook wel begrijpelijk. zie je het al voor je, discussie's over kaarten en het bannen/unbannen van bepaalde personen :roflol:

Zolang ze maar een DBB account hebben. Trainen is geen vereiste. :o

Jammer btw dat er op Sayer na geen mod's aanwezig zijn.

Maar aan de andere kant ook wel begrijpelijk. zie je het al voor je, discussie's over kaarten en het bannen/unbannen van bepaalde personen :roflol:
Technisch gezien ben ik al naar meets geweest voor ik mod was :p

Jammer dat eric niet komt!

Ben benieuwd naar de datum :D
iemand vanuit richting Alkmaar??

Ik wil hier zo graag bij zijn he.... hopelijk wordt het geen 6 juli :(

Ofc is dat geen probleem, zijn mensen die hun gf meenemen etc. Zolang ze trainen, eten etc is dat allemaal goed!

No way dat ik m'n vriendin meeneem :D Ze maakt zich al zorgen dat ik me ga bezeren als ik ga bb curlen, laat staan dat ze me ziet squatten :eek:

Pls neem je vriendin mee, word meest gare stapavond ooit gelijk -_-

• Topic Starter Topic Starter
No way dat ik m'n vriendin meeneem :D Ze maakt zich al zorgen dat ik me ga bezeren als ik ga bb curlen, laat staan dat ze me ziet squatten :eek:
Jij neemt Jill toch altijd mee? :scratch:

:trollface:
Ow wait ... :sad:

:roflol: wie moet er dan ook kotsen tijdens het curlen? :roflol: Beachbrah!!!

Jij neemt Jill toch altijd mee? :scratch:

:trollface:
Ow wait ... :sad:

:roflol: wie moet er dan ook kotsen tijdens het curlen? :roflol: Beachbrah!!!
jill-the-best-girlfriend-a-man-can-imagine.jpg

Datum maakt me niet zo uit; ik zie wel wat de datum wordt en ik kijk wel of ik dan kan.

Wist alleen niet dat ik automatisch op de 'aanwezig' lijst geplaatst zou worden als ik zou stemmen haha, zou ik naar de 'misschien' lijst kunnen?

Lijkt me wel gezellig, dus 'k hoop dat 'k wel kan.

Ik stem geen datum want ik weet nog van geen een datum of ik kan ivm werk;) Zie de uitkomst wel verschijnen tzt.

• Topic Starter Topic Starter
Datum maakt me niet zo uit; ik zie wel wat de datum wordt en ik kijk wel of ik dan kan.

Wist alleen niet dat ik automatisch op de 'aanwezig' lijst geplaatst zou worden als ik zou stemmen haha, zou ik naar de 'misschien' lijst kunnen?

Lijkt me wel gezellig, dus 'k hoop dat 'k wel kan.
Nja, die lijst gaat wrs toch totaal veranderen eens de datum beslist is.

Nu staan er gewoon de mensen die gestemd hebben of 'in' oid hebben gezegd in zodat het wat overzichtelijk blijft naar wie we moeten sturen oid ;)

Na bekendmaking datum beslissen, lijkt me iig wel leuk! :)

Terug
Naar boven