- Waardering
- 366
- Lengte
- 1m85
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Technisch gezien ben ik al naar meets geweest voor ik mod wasJammer btw dat er op Sayer na geen mod's aanwezig zijn.
Maar aan de andere kant ook wel begrijpelijk. zie je het al voor je, discussie's over kaarten en het bannen/unbannen van bepaalde personen![]()

Technisch gezien ben ik al naar meets geweest voor ik mod was![]()
(srs)Ofc is dat geen probleem, zijn mensen die hun gf meenemen etc. Zolang ze trainen, eten etc is dat allemaal goed!
Ze maakt zich al zorgen dat ik me ga bezeren als ik ga bb curlen, laat staan dat ze me ziet squatten 
No way dat ik m'n vriendin meeneemZe maakt zich al zorgen dat ik me ga bezeren als ik ga bb curlen, laat staan dat ze me ziet squatten
![]()

Pls neem je vriendin mee, word meest gare stapavond ooit gelijk -_-

De helft op dbb traind niet serieus, laat staan dat ik geloof dat iedereen hier een gf heeftPls neem je vriendin mee, word meest gare stapavond ooit gelijk -_-

De helft op dbb traind niet serieus, laat staan dat ik geloof dat iedereen hier een gf heeft![]()

Jij neemt Jill toch altijd mee?No way dat ik m'n vriendin meeneemZe maakt zich al zorgen dat ik me ga bezeren als ik ga bb curlen, laat staan dat ze me ziet squatten
![]()

wie moet er dan ook kotsen tijdens het curlen?
Beachbrah!!!Jij neemt Jill toch altijd mee?
Ow wait ...
wie moet er dan ook kotsen tijdens het curlen?
Beachbrah!!!
Nja, die lijst gaat wrs toch totaal veranderen eens de datum beslist is.Datum maakt me niet zo uit; ik zie wel wat de datum wordt en ik kijk wel of ik dan kan.
Wist alleen niet dat ik automatisch op de 'aanwezig' lijst geplaatst zou worden als ik zou stemmen haha, zou ik naar de 'misschien' lijst kunnen?
Lijkt me wel gezellig, dus 'k hoop dat 'k wel kan.

Datum maakt me niet zo uit; ik zie wel wat de datum wordt en ik kijk wel of ik dan kan.