AndroidHealthClinic

Epic meet part II*

Welke datum?


  • Totaal stemmers
    61

Bezoekers in dit topic

ik heb geen agenda :D dus zie wel welke datum eruit komt
 
Bij mij is het nog afhankelijk van het werk en dergelijke. Maar zaterdag 27 juli valt al zeker af bij mij - Tomorrowland! :D
 
heb voor ''anders'' gevote... Augustus? :trollfacex:

Damn, volgens mij organiseren jullie beter een soort van Strongman/PL meet, is makkelijker met zo'n hoop mensen.

of like a baws, met 50 man een gym afhuren :roflol
 
Gelieven te stemmen op de datums :)
 
Flinke lijst.... kan nog niets zeggen ivm rooster wat nog niet uit is.
 
Voor mij alleen juli en dan is t nog afhankelijk van evt festivals
 
Ow je moet dus alle datums aanvinken dat je kan? :roflol: heb er maar 1 aangeduid

Ik kan op: 15 juni 22 juni 13 juli(liefst deze dag) of 20 juli(maar liever niet ivm dominator)
 
is een beetje vroeg om te zeggen(werk enz), maar het zal sowieso juli moeten zijn.
 
lol fokking veel in :p

Heb op 6 juli gestemd, mooi na laatste tentamen periode. Eventueel kan 22 juni ook



Waarom staat bobby10 erbij? Hij gaat sowieso afhaken als meer dan een uur reizen is :roflol:
 
UnknownDBB strong vote stats :trollfacex:
 
Fuuu ik moet elke zaterdag al werken.
13 juli zit ik in Berlijn, 20 juli moet ik sowieso al werken (bazin vroeg dat al wegens vakanties) en 27 is het tomorrowland :roflol:
 
Wat?!? Zoveel mensen.

gaat tog niet

lekker gezellig toch met stappen na afloop?

Tijdens trainen zullen er wel supadude taferelen ontstaan zoals met z'n 10 om de benchpress staan xD
 
Omdat ik geen ruimte/ gym ken die beschikking heeft over tientalle barbels enc
Het is ook niet om hardcore te trainen. Is gewoon een meet in een gym, valt qua bezetting nog goed mee hoor
 
lekker gezellig toch met stappen na afloop?

Tijdens trainen zullen er wel supadude taferelen ontstaan zoals met z'n 10 om de benchpress staan xD

Als iedereen niet borst biceps gaat doen valt het mee ;)
 
PS ik kom ook.

MITS de meet op 27 JULI is.
 
Back
Naar boven