MuscleMeat

Epic meet part II*

Welke datum?


  • Totaal stemmers
    61

Bezoekers in dit topic

waarom gaan we niet met zn allen naar een goedkoop festivalletje ? 20+ mensen die liften en allemaal waus , ****ing vet
 
Juli zit ik nog midden in cut, en treinreizen is al helemaal niet mijn hobby. Ik kom in 2014 wel met een meet, ik moet eerst maar eens mijn doelen bereiken. En zoveel mensen word ook te druk..
 
Juli zit ik nog midden in cut, en treinreizen is al helemaal niet mijn hobby. Ik kom in 2014 wel met een meet, ik moet eerst maar eens mijn doelen bereiken. En zoveel mensen word ook te druk..

gvd je komt gewoon :p
 
Ik durf gewoon niet. :roflol: en ik sta tegen die tijd nog steeds wel rond de 20% denk ik.. :o
Je zet hier pics van jezelf op maar durft niet naar een meet? :eek:

Kom gewoon eens af! Ik ben nu al 3 maal met verschillende dbb'ers gaan meetrainen.
Ik heb geen geweldige fysiek maar ik laat me ook niet kennen! Gewoon meegaan, je leert er zoiezo nieuwe mensen kennen (of op een andere manier dan op het forum) die dezelfde passie delen.
 
Je zet hier pics van jezelf op maar durft niet naar een meet? :eek:

Kom gewoon eens af! Ik ben nu al 3 maal met verschillende dbb'ers gaan meetrainen.
Ik heb geen geweldige fysiek maar ik laat me ook niet kennen! Gewoon meegaan, je leert er zoiezo nieuwe mensen kennen (of op een andere manier dan op het forum) die dezelfde passie delen.

hahaha 3maal nog maar :roflol: :roflol:
 
Je zet hier pics van jezelf op maar durft niet naar een meet? :eek:

Kom gewoon eens af! Ik ben nu al 3 maal met verschillende dbb'ers gaan meetrainen.
Ik heb geen geweldige fysiek maar ik laat me ook niet kennen! Gewoon meegaan, je leert er zoiezo nieuwe mensen kennen (of op een andere manier dan op het forum) die dezelfde passie delen.

Maar met negatieve reacties op foto's kan ik zachtjes in een hoekje zitten huilen, op zo meet gaat dat moeilijk. :p
Aan hand van je foto ben jij toch wel buff, en je hebt ook goede stats. Ik doe er verstandiger aan om deze meet over te slaan. Ik weet niet eens hoe ik moet treinreizen met zo OV.. :o
 
Maar met negatieve reacties op foto's kan ik zachtjes in een hoekje zitten huilen, op zo meet gaat dat moeilijk. :p
Aan hand van je foto ben jij toch wel buff, en je hebt ook goede stats. Ik doe er verstandiger aan om deze meet over te slaan. Ik weet niet eens hoe ik moet treinreizen met zo OV.. :o

Heb je zijn deadlift wel gezien? :roflol: :roflol: :roflol:
 
@ die meet met Arnaud had hij toch nog netjes gelift. Ik red 5x110 nog maar net met pijn en moeite. :rolleyes:

zie me log dan jonguh



doe altijd 2x8x100 als afbouw set xD
 
zie me log dan jonguh



doe altijd 2x8x100 als afbouw set xD

Maar je top setjes zijn wel respectabel :p maar ik zie nog wel of ik kom, ligt er ook aan hoelaat we aanwezig moeten zijn. Reistijd is 1:36 uur, als ik daarvoor vroeg op moet... Want de eerste bus vertrekt pas 11:04 uur uit mijn klote dorpje :eek:
 

Dat is zo :P

En als er net zoals de vorige meet een groepsfoto komt met +50 personen en ik zet die als timeline cover @ facebook lijkt het alsof ik onwijs veel vrienden heb. :rolleyes: :D
 
Dat is zo :P

En als er net zoals de vorige meet een groepsfoto komt met +50 personen en ik zet die als timeline cover @ facebook lijkt het alsof ik onwijs veel ectovrienden heb. :rolleyes: :D
fixed.
 
Gewoon komen, samen met wat DBB vrienden liften en trollen. Altijd fun.

Ik moet 2 uur rijden, dis niet zeiken.
 
Ik kan zover ik weet iedere datum wel, lekker OVtje toitoi.
Ben wel de meest ecto cunt van iedereen dan waarschijnlijk, k*t blessures altijd
 
Ik kan zover ik weet iedere datum wel, lekker OVtje toitoi.
Ben wel de meest ecto cunt van iedereen dan waarschijnlijk, k*t blessures altijd

Geen zin om de hele meet tegen jullie jaloerse gezichten te kijken, dus helaas, ik kom niet.
 
Back
Naar boven