MuscleMeat

Epic meet part II*

Peiling Peiling Welke datum?

• Totaal stemmers
    61
Neem je vrouwtje mee naar sumo? :dunno:

Ik ben net wakker :o ik ga morgen op mijn gemak alles updaten, als ik dat nu doe maak ik Wrs fouten

Ik heb toch kunnen regelen dat ik er bij ben met zowel gym als eten. Ook na extra aanvraag van ScoobZ0r, wordt een epic train & eat dag dit.

Sinds een maand traint er nog een andere Kelly bij deze gym. Kelly van der Veer (not kidding). Ik kan wel even vragen of ze speciaal voor jou ook naar de meet komt? xD Dan kunnen we die pua is goed zien :trollface:

Would not hit tho, srs.

Sinds een maand traint er nog een andere Kelly bij deze gym. Kelly van der Veer (not kidding). Ik kan wel even vragen of ze speciaal voor jou ook naar de meet komt? xD Dan kunnen we die pua is goed zien :trollface:

Cool kan ze met Arnodsi mee squatten :D

Ik wil best komen opzicht wel gezellig, iemand die benen wilt blasten ?!

En komt er iemand uit Gelderland?

de gene met het meeste eten in de auto wint , pref burger king.

de gene met het meeste eten in de auto wint , pref burger king.

Dan vallen wij af, want we vallen af. Haha begrijp je hem, vallen af, afvallen hah.:( Nee we zijn aant cutten, het enige wat ik je kan geven zijn rice cakes en cottage cheese.

Dan vallen wij af, want we vallen af. Haha begrijp je hem, vallen af, afvallen hah.:( Nee we zijn aant cutten, het enige wat ik je kan geven zijn rice cakes en cottage cheese.
Maar achteraf wel naar een all you can eat toko gaan , yu no make sense :roflol:

verwacht overigens niet teveel meer van mij, ben na 2 maanden stilstand en een beetje basketbal maar 98 kg

Heb je die gym afgehuurd of zo dat je al die mensen kwijt kunt? :P

Terug
Naar boven