AndroidHealthClinic

Epic meet part II*

Peiling Peiling Welke datum?

• Totaal stemmers
    61
Gaat iedereen aan de chocomel ofzo wat is dit? :mad:

Zowiezo waar gaat dat drinken / stappen gebeuren?

Utrecht?
Ikzelf heb hier geen idee van...ken daar niets in de buurt maar kunnen we heus wel achterkomen toch?

Ik ga niet drinken, doe dat anders ook niet maar ben bob die avond!

@diaephi, goed dat je meekomt :D Kan nog lachen worden!

Ik ben even langs de Sumo (all you can eat) geweest. Ze hebben twee lichtingen: 17:00-19:30 en 20:00-22:30.

Train More (de gym) kan max tot 18:00 voor ons open zijn i.v.m. beveiliging in het gebouw waar in het in zit.

Mijn voorstel is dus nieuwe tijden:

Ontmoeten: 14:00 voor gym
Trainen: 14:30 - 16:30
Eten: 17:00 - 19:30

Laatst bewerkt:
Ik ben even langs de Sumo (all you can eat) geweest. Ze hebben twee lichtingen: 17:00-19:30 en 20:00-22:30.

Train More (de gym) kan max tot 18:00 voor ons open zijn i.v.m. beveiliging in het gebouw waar in het in zit.

Moet te doen zijn!

(lijkt me op zich ook geen probleem dat mensen tegen 15 uur komen maar gewoon rekening houden dat t vroeger dichtgaat?)

Moet te doen zijn!

(lijkt me op zich ook geen probleem dat mensen tegen 15 uur komen maar gewoon rekening houden dat t vroeger dichtgaat?)

De gym gaat om 13:00 dicht voor normale bezoekers. Ik heb gevraagd aan dame bij train more achter de balie die ons helpt of ze iedereen wegstuurt die niet van DBB is. Dat zal ze doen zei ze. Dat is niet om arrogant te zijn, maar we hebben het afgehuurd, en 25-30 man is best druk natuurlijk @ krachthonk.

Laatst bewerkt:
Jongens, ik wil anders wel langs de winkel stoppen om chocomel te halen voor iedereen?

Wie legt er bij (ik ga dit niet alleen betalen lol :p)

Als we het toch over producten hebben. Heb nu twee PM's gehad van leden die komen naar de meet met de vraag of ik een Muscle Meat pakket klaar kan zetten voor hun die ze eind van de avond mee kunnen nemen. Dit kan ik best doen, dan zet ik het thuis bij mij neer, 1 minuut lopen van het eten en gym vandaan. PM maar als je dat ook wilt.

Als we het toch over producten hebben. Heb nu twee PM's gehad van leden die komen naar de meet met de vraag of ik een Muscle Meat pakket klaar kan zetten voor hun die ze eind van de avond mee kunnen nemen. Dit kan ik best doen, dan zet ik het thuis bij mij neer, 1 minuut lopen van het eten en gym vandaan. PM maar als je dat ook wilt.

Reported

Geen behoefte om te komen Obee? Ermelo ligt zowat vlak naast Hilversum!

Site van Muscle Meat doet het niet bij mij op dit moment, maar mocht ik interesse hebben dan hoor je het wel ;)

Hun provider ligt er uit.

De provider had idd problemen vandaag. De site is weer online :). Twee items staan op uitverkocht, maar deze kan je wel gewoon voor de meeting in de PM zetten als je wilt.

Straks of morgen eens regelen met Arno dat iedereen hier van op de hoogte is.

Scoobz0r; als mensen rekening houden met wanneer wij buiten moeten (16.30) is het dan mogelijk dat ze na 14.30 nog binnenkomen? Door bv aan de balie te zeggen dat ze van DBB zijn?

Scoobz0r; als mensen rekening houden met wanneer wij buiten moeten (16.30) is het dan mogelijk dat ze na 14.30 nog binnenkomen? Door bv aan de balie te zeggen dat ze van DBB zijn?

Je bedoelt mensen die niet op het lijstje staan?

Inb4 wachtwoord opgeven bij binnenkomst.

Je bedoelt mensen die niet op het lijstje staan?

Inb4 wachtwoord opgeven bij binnenkomst.
Nene.

De mensen die nu op de lijst staan waren die die konden komen om 15 uur.
Dus de mensen die geen half uur vroeger kunnen afkomen (1 uur vroeger afspraak aan gym) kunnen die alsnog binnenkomen als ze zeggen dat ze van dbb zijn.

Voorstel lijkt mij prima.
Hoop ik rond 15uur aan te schuiven bij het trainen.

• Topic Starter Topic Starter

Dat ga jij moeten doen bro, ik zit met voedselvergiftiging :(

Terug
Naar boven