- Waardering
- 450
Ik stel voor: 'GetXXL is de smart-ass van DBB' als wachtwoord.
fixed

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik stel voor: 'GetXXL is de smart-ass van DBB' als wachtwoord.

Straks of morgen eens regelen met Arno dat iedereen hier van op de hoogte is.
Scoobz0r; als mensen rekening houden met wanneer wij buiten moeten (16.30) is het dan mogelijk dat ze na 14.30 nog binnenkomen? Door bv aan de balie te zeggen dat ze van DBB zijn?
Je bedoelt mensen die niet op het lijstje staan?
Inb4 wachtwoord opgeven bij binnenkomst.
Hier is een lijst van de mensen die komen trainen. Voor deze mensen zal ook worden gereserveerd bij Sumo.
Als je enkel komt trainen iets laten weten aub!
Arnodsi
Diaephi
D77
D D G
Kixat
Lange1990
Lloydatoni
Marieke1988
Melonz
Mesuty
NIKKK
Punjab
Sayer
Scoobz0r
Showbiz
Skyblazer
Suus141
StevieVT
Tunux
Tunux zijn maat
Vortexx029
Mensen die ooit hebben gezegd dat ze kwamen maar nog geen bevestiging van gekregen:
Geen bevestiging = geen reservatie!
Bobby10
Crimekillah
Elmo786
ItsMitch
Jado
Luchtblazer
M0oo0tje
Marradonna18
Pump Beast
UnknownDBB
Yoki
Als er nog mensen zijn die iemand meenemen, gelieve iets te laten weten. Dan zal er ook voor deze persoon gereserveerd worden!
---------- Post toegevoegd 29 June 2013 om 13:46 ----------
Ik organiseer speciaal deze meet zodat ik eens met jou kan trainen! Dus zie maar dat je er bent!![]()
Ik ben er alleen bij @ gymma, bij sumo niet.
Waarom gaan we niet gewoon uit in Hilversum, je bent daar toch al en moet anders na het eten weer naar Utrecht...?
Hmm moet ff kijken hoe ik dat moet doen bij Sumo. Zit namelijk in de cut , #sixpack #beachboy jwz. Naja ik zorg dat ik gewoon zo min mogelijk eet. Dan kan ik Sumo redelijk opvangen met mijn overige nodige calorieën. Tevens nog iets met sponsors geregeld? Zou vet zijn als we goodie bags kunnen krijgen.
Trouwens mijn broer "ThePretender" komt ook mee, hij heeft vrij kunnen krijgen. Daarlijk geen gezeik krijgen bij sumo etc.

Sniezel, wat is dat nou keren. Lekker meevreten man.

Hmm moet ff kijken hoe ik dat moet doen bij Sumo. Zit namelijk in de cut , #sixpack #beachboy jwz. Naja ik zorg dat ik gewoon zo min mogelijk eet. Dan kan ik Sumo redelijk opvangen met mijn overige nodige calorieën. Tevens nog iets met sponsors geregeld? Zou vet zijn als we goodie bags kunnen krijgen.
Trouwens mijn broer "ThePretender" komt ook mee, hij heeft vrij kunnen krijgen. Daarlijk geen gezeik krijgen bij sumo etc.
.ik ga de komende week onnoemlijk hard bulken, dus niet boos worden als mijn buik iets dikker is dan vorige meet :$
Nou ik zit waarschijnlijk daar ergens in de buurt in een Hotelletje met me vrouwtje, dan vind ik t prima om even langs te komen om te trainen. Maar om nou meteen me hele avond met de boys te gaan eten.....
Ik ga daarna denk ik lekker me hotel in, chillen in de jacuzzi en roomservice hitten ofzo![]()

Ik wil dat nummer ook wel regelen hoor scooby, mijn specialiteit
Nou ik zit waarschijnlijk daar ergens in de buurt in een Hotelletje met me vrouwtje, dan vind ik t prima om even langs te komen om te trainen. Maar om nou meteen me hele avond met de boys te gaan eten.....
Ik ga daarna denk ik lekker me hotel in, chillen in de jacuzzi en roomservice hitten ofzo![]()

ik ga morgen op mijn gemak alles updaten, als ik dat nu doe maak ik Wrs foutenIk wil dat nummer ook wel regelen hoor scooby, mijn specialiteit

werd jij niet door haar/hem laatst aangesproken?Sinds een maand traint er nog een andere Kelly bij deze gym. Kelly van der Veer (not kidding). Ik kan wel even vragen of ze speciaal voor jou ook naar de meet komt? xD Dan kunnen we die pua is goed zien![]()

Op zich...staat nog niets vast over dat stappen. Kunnen nog altijd tijdens het eten zien...eventueel hier update plaatsen en de mensen die willen komen stappen weten ons dan te vinden.werd jij niet door haar/hem laatst aangesproken?
maar even ontopic zoals StevieVT zei: is het niet handiger om in Hsum uit te gaan? Hoeven jullie iig niet allemaal naar utrecht te gaan en dan zal ik er ook zijn