MuscleMeat

Epic meet part II*

Peiling Peiling Welke datum?

• Totaal stemmers
    61
Straks of morgen eens regelen met Arno dat iedereen hier van op de hoogte is.

Scoobz0r; als mensen rekening houden met wanneer wij buiten moeten (16.30) is het dan mogelijk dat ze na 14.30 nog binnenkomen? Door bv aan de balie te zeggen dat ze van DBB zijn?

Je bedoelt mensen die niet op het lijstje staan?

Inb4 wachtwoord opgeven bij binnenkomst.

De deur gaat dicht om 14:30 (nadat we met zijn alle binnen zijn). Je moet 0658814550 bellen als je ervoor staat, dan kom ik of Kelly (het meisje die er werk) naar de deur om hem open te doen. Zo zorgen we ervoor dat er geen vreemden binnen komen. Die mobiel zit constant in mijn zak dus nowories dat ik hem niet hoor en je buiten staat voor niks!

Allright, ik stuur morgen PM's rond naar iedereen zodat ze dat weten + er rekening mee houden dat we vroeger met trainen stoppen!

Als ik zo kijk ga ik ervan uit dat ik gewoon kom.
Kan opgebeld worden door werk dat ik die dag moet komen werken ( heb al te vaak afgezegd :o anders kan ik het wel vergeten )

Kan iemand bij nog in het lijstje @ OP zetten? ;)

Hier is een lijst van de mensen die komen trainen. Voor deze mensen zal ook worden gereserveerd bij Sumo.
Als je enkel komt trainen iets laten weten aub!

Arnodsi
Diaephi
D77
D D G
Kixat
Lange1990
Lloydatoni
Marieke1988
Melonz
Mesuty
NIKKK
Punjab
Sayer
Scoobz0r
Showbiz
Skyblazer
Suus141
StevieVT
Tunux
Tunux zijn maat
Vortexx029

Mensen die ooit hebben gezegd dat ze kwamen maar nog geen bevestiging van gekregen:
Geen bevestiging = geen reservatie!

Bobby10
Crimekillah
Elmo786
ItsMitch
Jado
Luchtblazer
M0oo0tje
Marradonna18
Pump Beast
UnknownDBB
Yoki

Als er nog mensen zijn die iemand meenemen, gelieve iets te laten weten. Dan zal er ook voor deze persoon gereserveerd worden!

---------- Post toegevoegd 29 June 2013 om 13:46 ----------

Ik organiseer speciaal deze meet zodat ik eens met jou kan trainen! Dus zie maar dat je er bent! :whip:

Ik ben er alleen bij @ gymma, bij sumo niet.
Waarom gaan we niet gewoon uit in Hilversum, je bent daar toch al en moet anders na het eten weer naar Utrecht...?

Same voor mij. Ik ga alleen mee trainen 90% zeker!

Hmm moet ff kijken hoe ik dat moet doen bij Sumo. Zit namelijk in de cut , #sixpack #beachboy jwz. Naja ik zorg dat ik gewoon zo min mogelijk eet. Dan kan ik Sumo redelijk opvangen met mijn overige nodige calorieën. Tevens nog iets met sponsors geregeld? Zou vet zijn als we goodie bags kunnen krijgen.

Trouwens mijn broer "ThePretender" komt ook mee, hij heeft vrij kunnen krijgen. Daarlijk geen gezeik krijgen bij sumo etc.

Same voor mij. Ik ga alleen mee trainen 90% zeker!

Sniezel, wat is dat nou keren. Lekker meevreten man.

Hmm moet ff kijken hoe ik dat moet doen bij Sumo. Zit namelijk in de cut , #sixpack #beachboy jwz. Naja ik zorg dat ik gewoon zo min mogelijk eet. Dan kan ik Sumo redelijk opvangen met mijn overige nodige calorieën. Tevens nog iets met sponsors geregeld? Zou vet zijn als we goodie bags kunnen krijgen.

Trouwens mijn broer "ThePretender" komt ook mee, hij heeft vrij kunnen krijgen. Daarlijk geen gezeik krijgen bij sumo etc.

Mesut, sushi kan je ook prima eten in de cut;)

ik ga de komende week onnoemlijk hard bulken, dus niet boos worden als mijn buik iets dikker is dan vorige meet :$

Sniezel, wat is dat nou keren. Lekker meevreten man.

Nou ik zit waarschijnlijk daar ergens in de buurt in een Hotelletje met me vrouwtje, dan vind ik t prima om even langs te komen om te trainen. Maar om nou meteen me hele avond met de boys te gaan eten.....

Ik ga daarna denk ik lekker me hotel in, chillen in de jacuzzi en roomservice hitten ofzo :D

groot gelijk

Ik dacht hetzelfde als d77, gewoon aan de vis daar! Tonijn, zalm enzo :).

Misschien kan ik iets met Muscle Meat regelen qua goodie bag. Laat ik nog even weten, beloof nu nog even niks.

ik ga de komende week onnoemlijk hard bulken, dus niet boos worden als mijn buik iets dikker is dan vorige meet :$

Je weet dat als iedereen straks in de gym staat te lachen, dat we het stiekem over jouw buikje hebben he!

Nou ik zit waarschijnlijk daar ergens in de buurt in een Hotelletje met me vrouwtje, dan vind ik t prima om even langs te komen om te trainen. Maar om nou meteen me hele avond met de boys te gaan eten.....

Ik ga daarna denk ik lekker me hotel in, chillen in de jacuzzi en roomservice hitten ofzo :D

Hehe nice! Kijk Getxxl... een excuus als dat is legit, nu jij nog.

Sayer, ik regel ook even het nummer van de Kelly (de dame achter de bar) dan kan je twee nummers in de PM naar iedereen geven. Als ze later komen kunnen ze ook die bellen om de deur open te krijgen naast mijn nummer (0658814550. Voor het geval ik het toch niet hoor door een Arnodsi die zit te schreeuwen tijdens zijn bench.

En geen misbruik maken van de 06 nummers! --->

28898062.jpg

;)

Ik wil dat nummer ook wel regelen hoor scooby, mijn specialiteit

• Topic Starter Topic Starter

Neem je vrouwtje mee naar sumo? :dunno:

Ik ben net wakker :o ik ga morgen op mijn gemak alles updaten, als ik dat nu doe maak ik Wrs fouten

Ik wil dat nummer ook wel regelen hoor scooby, mijn specialiteit

Sinds een maand traint er nog een andere Kelly bij deze gym. Kelly van der Veer (not kidding). Ik kan wel even vragen of ze speciaal voor jou ook naar de meet komt? xD Dan kunnen we die pua is goed zien :trollface:

Sinds een maand traint er nog een andere Kelly bij deze gym. Kelly van der Veer (not kidding). Ik kan wel even vragen of ze speciaal voor jou ook naar de meet komt? xD Dan kunnen we die pua is goed zien :trollface:
werd jij niet door haar/hem laatst aangesproken? :trollface:

maar even ontopic zoals StevieVT zei: is het niet handiger om in Hsum uit te gaan? Hoeven jullie iig niet allemaal naar utrecht te gaan en dan zal ik er ook zijn

werd jij niet door haar/hem laatst aangesproken? :trollface:

maar even ontopic zoals StevieVT zei: is het niet handiger om in Hsum uit te gaan? Hoeven jullie iig niet allemaal naar utrecht te gaan en dan zal ik er ook zijn
Op zich...staat nog niets vast over dat stappen. Kunnen nog altijd tijdens het eten zien...eventueel hier update plaatsen en de mensen die willen komen stappen weten ons dan te vinden.

Terug
Naar boven