AndroidHealthClinic

Epic meet part II*

Peiling Peiling Welke datum?

• Totaal stemmers
    61
Haha ik wil jou wel PM sturen hoor? :D

PM was voor de mensen die hadden gevote maar nog niet bevestigd hadden. Zodra we reserveren en dat rond is...krijgt iedereen PM met samenvatting (hoe wat waar)

Ik zag t ja, had ff verder terug moeten lezen:)

Arnodsi zal binnenkort een besloten fb groep maken voor de meet.
Ook handig om fotos te delen na afloop.

• Topic Starter Topic Starter
Mag ik ook nog in de beginpost? :(
:kiss:
:o sorry bro

done

Arnodsi zal binnenkort een besloten fb groep maken voor de meet.
Ook handig om fotos te delen na afloop.
Sow, das droog!

Ik wou zeggen: Ik neem aan dat niet iedereen zijn gezicht op dbb wil hebben. Dus het lijkt een goed idee dat er een (besloten) fb groep wordt aangemaakt?
Voor mij hoeft dit niet, het is maar wat jullie willen.

en voor jou om te weten wie de vrouwelijke leden zijn :P
:roflol: strong this

:o sorry bro

done

Sow, das droog!

Ik wou zeggen: Ik neem aan dat niet iedereen zijn gezicht op dbb wil hebben. Dus het lijkt een goed idee dat er een (besloten) fb groep wordt aangemaakt?
Voor mij hoeft dit niet, het is maar wat jullie willen.

:roflol: strong this

Weet toch al wie iedereen is :roflol:

Maar fb groep is wel chill, kan je beetje aan iedereen zijn lelijke kop wennen

Highrep supersets bij benen, ik krijg nu al een deja-vu.... Nee dat gaat em niet worden, ik blijf lekker in m'n comfortzone tot er geen groei meer in die poten van me zit en het gaat wel lekker moet ik zeggen.

:roflol:

high rep superset als opwarming dan superset calves high reps dan werksets compounds :p

---------- Post toegevoegd 2 July 2013 om 00:21 ----------

skyblazer had het erover dat ik in mn zyzzbroekje met golds gym shirt aan moest komen overigens

high rep superset als opwarming dan superset calves high reps dan werksets compounds :p

---------- Post toegevoegd 2 July 2013 om 00:21 ----------

skyblazer had het erover dat ik in mn zyzzbroekje met golds gym shirt aan moest komen overigens

Ja post die pic nog s!
Je had die als avatar toch altijd?

Laatst bewerkt:
daar ben ik al paginaslang om aan het zeuren om dat te doen :P

Ik doe deadlifts en squats, maar wendler , niet ibo style :D

Ikkuh!!! Of, misschien toch niet. Moet morgen de hele dag lopen. Ah **** it #YOLO #TrainenMetIbo #waaromdoeikhastagsikhebgeentwitter.

Ib4 we lopen allemaal de sportschool uit als een eend :D

Kijk goed bezig heren.
Ik probeer wel de E-hero uit te hangen. Ik ga wel lekker schouders en armen trainen :D

Wel lelijk dat ik nog geen presses kan doen :( Hoop dat ze goede cross over cables hebben daar.

Aanhechting gescheurd van de voorkant van je schouder?

ja of overstrekt?

Doe nu in de cross over cables van onder naar boven, was eerst meer een curl beweging alleen gister lukte het om me arm meer gestrekt te houden :)
Rare is dat ik wel gewoon front en side raises kan xD presses, dips, flyes en squats willen niet. (Bij squats gaat het om de positie van me arm) Dus ben nu sinds kort met front squat begonnen

Voor degene die het nog niet gelezen hebben, Marieke en ik hebben 1st op het squat rek. Een goede training begint namelijk altijd met curls :trollface:

Ook nog iemand die buik gaat trainen ? :sd:

Terug
Naar boven