- Waardering
- 1.987
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Welke auto?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

True, dat ding op 4 wielen van jou kan je geen auto noemen

SkyBlazer heeft trouwens iets kunnen regelen met b&f. Iedereen (25pers) krijgt een shake beker, sample(s) en een eiwitreep!

goed bezig sky!Een kind in ruil voor een eiwitreep?goed bezig sky!

. Wat vinden jullie bijvoorbeeld leuker? Oneindigheid aan kipblokjes in de gym die je kan eten die twee uur (ontdooid in een schaal, vers). Of na de sumo iedereen 200gr bevroren mee (is weer onhandig voor de mensen die uit gaan, maar weet niet of dat er veel zijn?).Heb net de Sumo gereserveerd om 17:00 zoals gezegd. Voor 26 man. Heb gezegd dat er nog een aantal bij konden komen, dat is geen probleem.
Nice van b&f!
Muscle meat zal ook met iets gaan sponsoren, we zijn nog aan het nadenken wat handig is aangezien het bevroren is (suggesties welkom). Wat vinden jullie bijvoorbeeld leuker? Oneindigheid aan kipblokjes in de gym die je kan eten die twee uur (ontdooid in een schaal, vers). Of na de sumo iedereen 200gr bevroren mee (is weer onhandig voor de mensen die uit gaan, maar weet niet of dat er veel zijn?).
In de tussentijd kan je ook een PM sturen als je een pakket eind van de avond wil meenemen naar huis, 5 mensen tot nu toe gedaan al.
wel iets meer dan een eiwitreep he, hij helpt mij met mn training![]()
![]()
![]()

Heb net de Sumo gereserveerd om 17:00 zoals gezegd. Voor 26 man. Heb gezegd dat er nog een aantal bij konden komen, dat is geen probleem.
Nice van b&f!
Muscle meat zal ook met iets gaan sponsoren, we zijn nog aan het nadenken wat handig is aangezien het bevroren is (suggesties welkom). Wat vinden jullie bijvoorbeeld leuker? Oneindigheid aan kipblokjes in de gym die je kan eten die twee uur (ontdooid in een schaal, vers). Of na de sumo iedereen 200gr bevroren mee (is weer onhandig voor de mensen die uit gaan, maar weet niet of dat er veel zijn?).
In de tussentijd kan je ook een PM sturen als je een pakket eind van de avond wil meenemen naar huis, 5 mensen tot nu toe gedaan al.
Anders iets van een kortingscode om mee te bestellen op de site?

Moet eerlijk zeggen. Heb nog best wel zin in die meet.
In for being dwarfed
---------- Post toegevoegd 2 July 2013 om 20:26 ----------
Hahaha
Anders gewoon rauwe blokjes meenemen tijdens het stappen
Hardcore!!!![]()
ik ben wrs de smalste 
Moet eerlijk zeggen. Heb nog best wel zin in die meet.
In for being dwarfed
---------- Post toegevoegd 2 July 2013 om 20:26 ----------
Hahaha
Anders gewoon rauwe blokjes meenemen tijdens het stappen
Hardcore!!!![]()

ik ben wrs de smalste
Weeg nog maar 80kg ....
Dat dere voedselvergiftiging!

ik ben wrs de smalste
Weeg nog maar 80kg ....
Dat dere voedselvergiftiging!

Zaterdag :
deadlift
5/3/1
zercher squat vanaf grond
3x5
squat :
3x10
hangclean:
3x10
hanging leg raises:
3x8
dumbell rows: 3x8
en misschien nog wat push presses om het compleet te maken
Wie is in ?

Ik haal ook door.En paar uur later gezamelijk alles eruit schijten
Maar hoe zit het met stappen?
Waar gaan we?
En nog belangrijker: wie gaan er de nacht doorhalen en met de 1ste trein weer naar huis? + waar laat je je tas?
En Arnodsi maak die facebook groep eens, stuk overzichtelijker dan dit