Fitness Seller

Epic meet part II*

Peiling Peiling Welke datum?

• Totaal stemmers
    61
Heb net de Sumo gereserveerd om 17:00 zoals gezegd. Voor 26 man. Heb gezegd dat er nog een aantal bij konden komen, dat is geen probleem.

Nice van b&f!

Muscle meat zal ook met iets gaan sponsoren, we zijn nog aan het nadenken wat handig is aangezien het bevroren is (suggesties welkom) :). Wat vinden jullie bijvoorbeeld leuker? Oneindigheid aan kipblokjes in de gym die je kan eten die twee uur (ontdooid in een schaal, vers). Of na de sumo iedereen 200gr bevroren mee (is weer onhandig voor de mensen die uit gaan, maar weet niet of dat er veel zijn?).

In de tussentijd kan je ook een PM sturen als je een pakket eind van de avond wil meenemen naar huis, 5 mensen tot nu toe gedaan al.

Laatst bewerkt:
het 2e denk ik, kan ik ze in mn bh stoppen zodat het wat lijkt allemaal

Heb net de Sumo gereserveerd om 17:00 zoals gezegd. Voor 26 man. Heb gezegd dat er nog een aantal bij konden komen, dat is geen probleem.

Nice van b&f!

Muscle meat zal ook met iets gaan sponsoren, we zijn nog aan het nadenken wat handig is aangezien het bevroren is (suggesties welkom) :). Wat vinden jullie bijvoorbeeld leuker? Oneindigheid aan kipblokjes in de gym die je kan eten die twee uur (ontdooid in een schaal, vers). Of na de sumo iedereen 200gr bevroren mee (is weer onhandig voor de mensen die uit gaan, maar weet niet of dat er veel zijn?).

In de tussentijd kan je ook een PM sturen als je een pakket eind van de avond wil meenemen naar huis, 5 mensen tot nu toe gedaan al.

Ipv Sumo kunnen we ook voor jou huis gaan bbqen met musclemeat vlees?

---------- Post toegevoegd 2 July 2013 om 19:02 ----------

wel iets meer dan een eiwitreep he, hij helpt mij met mn training :cool: :roflol: :roflol:

:eyebrow:

Nice van b&f!

Anders iets van een kortingscode om mee te bestellen op de site?

Moet eerlijk zeggen. Heb nog best wel zin in die meet.

In for being dwarfed :p

---------- Post toegevoegd 2 July 2013 om 20:26 ----------

STTTTTT! gratis stuff jonge!

Hahaha

Anders gewoon rauwe blokjes meenemen tijdens het stappen
Hardcore!!! :D

• Topic Starter Topic Starter

Hahaha

:roflol: ik ben wrs de smalste :(
Weeg nog maar 80kg ....

Dat dere voedselvergiftiging!

Hahaha

En paar uur later gezamelijk alles eruit schijten :roflol:

Maar hoe zit het met stappen?
Waar gaan we?

En nog belangrijker: wie gaan er de nacht doorhalen en met de 1ste trein weer naar huis? + waar laat je je tas?

En Arnodsi maak die facebook groep eens, stuk overzichtelijker dan dit

Zaterdag :

deadlift

5/3/1 (repout)

zercher squat vanaf grond
3x5

squat :

3x10

hangclean:
3x10

hanging leg raises:
3x8

dumbell rows: 3x8

en misschien nog wat push presses om het compleet te maken

Wie is in ? Van schema kan afgeweken worden als ik geen zin meer heb of pijntjes krijg, die kans is 99% :D

En paar uur later gezamelijk alles eruit schijten :roflol:

Maar hoe zit het met stappen?
Waar gaan we?

En nog belangrijker: wie gaan er de nacht doorhalen en met de 1ste trein weer naar huis? + waar laat je je tas?

En Arnodsi maak die facebook groep eens, stuk overzichtelijker dan dit
Ik haal ook door.

Gewoon knallen.

De tassen die begraven we wel ergens. Hopelijk vind je die dan nog terug met je zatte harses

Ohja en waar we gaan stappen? kijken we tijdens het eten ff toch wat we doen?
Ik stel voor Utrecht/Hilversum/Amsterdam

ik ga sowieso niet met de trein, geen zin in da gezeik met die eerste trein

Terug
Naar boven