Fitness Seller

Epic meet part II*

Peiling Peiling Welke datum?

• Totaal stemmers
    61
Ik denk eerder een grote aansteller? :dunno:

:trollface:

lol ik heb 4 weken ermee door getraind, telkens door de pijn heen bijten :roflol:
Toen 2 weken rust en toen wou ik weer db presses ga doen, ben toen al gestopt bij 36kg db's omdat ik krakende en scheuren geluiden hoorde :roflol:

ja of overstrekt?

Doe nu in de cross over cables van onder naar boven, was eerst meer een curl beweging alleen gister lukte het om me arm meer gestrekt te houden :)
Rare is dat ik wel gewoon front en side raises kan xD presses, dips, flyes en squats willen niet. (Bij squats gaat het om de positie van me arm) Dus ben nu sinds kort met front squat begonnen

Voor degene die het nog niet gelezen hebben, Marieke en ik hebben 1st op het squat rek. Een goede training begint namelijk altijd met curls :trollface:

Ik heb de aanhechting bovenop mijn schouder namelijk ook ooit eens ingescheurd.
Precies op de stuk naar buiten van je sleutelbeen waar dat ronde bult-botje zit, bovenop je schouder.

Is er in geschoten met 60kg incline dumbell press. Ik dacht ff het mannetje te zijn.
Heb daarna 2 jaar lang max 30kg kunnen pakken :roflol:

ja of overstrekt?

Doe nu in de cross over cables van onder naar boven, was eerst meer een curl beweging alleen gister lukte het om me arm meer gestrekt te houden :)
Rare is dat ik wel gewoon front en side raises kan xD presses, dips, flyes en squats willen niet. (Bij squats gaat het om de positie van me arm) Dus ben nu sinds kort met front squat begonnen

Voor degene die het nog niet gelezen hebben, Marieke en ik hebben 1st op het squat rek. Een goede training begint namelijk altijd met curls :trollface:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb de aanhechting bovenop mijn schouder namelijk ook ooit eens ingescheurd.
Precies op de stuk naar buiten van je sleutelbeen waar dat ronde bult-botje zit, bovenop je schouder.

Is er in geschoten met 60kg incline dumbell press. Ik dacht ff het mannetje te zijn.
Heb daarna 2 jaar lang max 30kg kunnen pakken :roflol:

daaaamn 2 jaar lang.

Ik heb bij dbflat press of db shoulder press de linker db een keer verkeerd laten zakken. Te snel waardoor me schouder ineens een ruk kreeg. Vermoed dat het de 40kg db van flat press was :(

daaaamn 2 jaar lang.

Ik heb bij dbflat press of db shoulder press de linker db een keer verkeerd laten zakken. Te snel waardoor me schouder ineens een ruk kreeg. Vermoed dat het de 40kg db van flat press was :(

Jij bent er zeker zo 1 die z'n dumbells links recht op de grond gooit aan het eind van z'n setje? :D

• Topic Starter Topic Starter
Ja 40 kg dbs laat ik vallen :o Op me chest laten zakken en dan een sit up doen vond mijn rug niet fijn :(
Serieus? :o
Jij bent toch ook niet iemand die hulp nodig heeft om de DB's in positie te krijgen bij shoulder press?

Only use the weight you can handle

Ja 40 kg dbs laat ik vallen :o Op me chest laten zakken en dan een sit up doen vond mijn rug niet fijn :(
Als ik flat presses doe fl**ker ik ze ook altijd naast me neer , incline valt nog te overwegen , maar die knallen zo lekker vanaf zo'n hoogte.

De gene die schoudlers doen , maybe deze routine ( moet altijd weten wat ik van te voren doe , tik i guess)
Dumbell press (dunno hoe hoog dumbells gaan) of smith / barbell presses.
Side raises w/e fancy uitvoering
front barbell/dumbell
reverse flyes
calve machine

zoiets?

Btw de mensen uit gelderland is er iemand die na het eten richting huis gaan?
Ik kan niet mee op stap zou chill zijn als ik dan mee kan met iemand :cool:

Dumbells in gestrekte positie houden, veranderen naar een hammergrip en vervolgens richting je knieen brengen ( indien nodig knieen ook iets begeleiden richting dumbells) . Het gewicht brengt je naar voren dus je staat ook meteen rechtop. Imo de beste en schoudervriendelijkste manier, geef het wel aan bij je spotter anders krijg je iemand die spontaan die dbs wil gaan opvangen wat ervoor zorgt dat jij bijna van het bankje afvalt :o

verwacht wel een hoop na alle groter dan menigeen reacties in het ideale lichaam topic :P

Hahaha OEPS :D
Volgens mij herinner ik me net dat ik al een andere afspraak had staan voor zaterdag :roflol:

Je doet iets fout G. ;)

Laten fl*kkeren is nog veel gevaarlijker voor je schouders.
Het is inderdaad zoals ze hierboven zeggen. Armen gestrekt houden, dumbells draaien, knieen omhoog, en op je knieen laten vallen. Zo schiet je vanzelf uit je bankje

Arnodsi, hier is het nummer van de gym: 035 6479737 zet die ook even in de begin post naast mijn 06

Hahaha OEPS :D
Volgens mij herinner ik me net dat ik al een andere afspraak had staan voor zaterdag :roflol:

Je doet iets fout G. ;)

Laten fl*kkeren is nog veel gevaarlijker voor je schouders.
Het is inderdaad zoals ze hierboven zeggen. Armen gestrekt houden, dumbells draaien, knieen omhoog, en op je knieen laten vallen. Zo schiet je vanzelf uit je bankje

Hmm zodra blessure over is zal ik dit eens proberen :) Thx!

Met shoulder pess en incline laat ik ze trouwens nooit vallen.

• Topic Starter Topic Starter
We hebben trouwens iets kunnen regelen met b&f. Iedereen (25pers) krijgt een shake beker, sample(s) en een eiwitreep!

Laatst bewerkt:
SkyBlazer heeft trouwens iets kunnen regelen met b&f. Iedereen (25pers) krijgt een shake beker, sample(s) en een eiwitreep!

i-m-out...-640x501_large.jpg

Terug
Naar boven