- Waardering
- 7.879
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb alleen Gorillawear singlet. toegestaan?
Laat maar ben niet buff genoeg. ziet er anders niet uit![]()

Heb alleen Gorillawear singlet. toegestaan?
Laat maar ben niet buff genoeg. ziet er anders niet uit![]()
same here
Geen zin om me kapot te zweten en mogelijk astma 'aanval' te krijgen omdat ik het te benauwd heb
Kan je die singlets daar ergens kopen?same here
Maar aangezien het 27° fzo wordt ben ik toch sterk aan het twijfelenGeen zin om me kapot te zweten en mogelijk astma 'aanval' te krijgen omdat ik het te benauwd heb
![]()

Mocht hier animo voor zijn dan kunnen mensen mij 2 a 3 personal favorite tracks doorgeven en zal ik hier een cd van maken, als ik morgen of vrijdag wat tijd over heb zal ik een mixje ervan maken zodat de muziek constant doorgaat met bijvoorbeeld aan het begin van een nieuwe reeks tracks van een dbb member even kort de nickname aan het begin van de track, maar alleen als hier dus genoeg animo voor is. Let me know...

Sweet!
Doe voor mij maar een lekker nummer van Angerfist/Korsakov/Outblast mag je zelf kiezen welke t wordt![]()

Army of hardcore... hnnng of Unleash the beast...
Sweet!
Doe voor mij maar een lekker nummer van Angerfist/Korsakov/Outblast mag je zelf kiezen welke t wordt![]()
Owww bedoel je mag wel meer , maar heb specifieke namen nodigOh nou moet ik gaan kiezen....lastig lastig...
Doe maar Unleash the beast van Korsakov vs Outblast

Added!
Oh nou moet ik gaan kiezen....lastig lastig...
Doe maar Unleash the beast van Korsakov vs Outblast

http://www.youtube.com/watch?v=UbQ_y_6mxo0
Doe je deze heb je toch angerfist, korsakov en outblast hehehe![]()
Ja ik zet het op een cd , achteraf mag iemand de cd hebben als ze dat willen, bij meerdere belangstellingen gaan we bieden met stukjes Sushi.