- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Na een lange tijd mee te hebben gelezen met jou, is het toch overduidelijk dat jij homo bent![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Na een lange tijd mee te hebben gelezen met jou, is het toch overduidelijk dat jij homo bent![]()
beide enkel trainen? Of ga je nu toch mee eten nu ze mee komt?
Alsjeblieft?
![]()

Zit alleen met 1 ding. Ik en mijn maat zijn met de trein, echter we hebben natuurlijk sport'tassen' bij ons. waar laten we deze savond's ? iemand een idee?
Zit alleen met 1 ding. Ik en mijn maat zijn met de trein, echter we hebben natuurlijk sport'tassen' bij ons. waar laten we deze savond's ? iemand een idee?
Gaat er toevallig ook iemand via A'dam CS richting Hilversum reizen ?

Gaat er toevallig ook iemand via A'dam CS richting Hilversum reizen ?

Ik word vanuit amsterdam met de auto gebracht :$
Misschien is nog 1 plekje vrij voor een aardige dbb'er
---------- Post toegevoegd 3 July 2013 om 21:04 ----------
Nice gaan jullie ook pas de volgende dag met de eerst volgende trein terug?
Hoef ik niet in me eentje door te halen
En zijn er nog meer die op de terugweg richting Zwolle moeten?
hmm die trein rijdt door naar zwolle, nice!
Tassen kunnen bij Scoobz0r??
Ik weet nog niet zeker OF ik met de trein ga, maar als ik ga dan ga ik wel via A'dam CS maar stap daar niet in![]()
Ik word vanuit amsterdam met de auto gebracht :$
Misschien is nog 1 plekje vrij voor een aardige dbb'er
Ik ben savonds sowieso in t centrum (adam)
Ik hou wel ff contact om te checken waar jullie uit hangen. Dan kom ik ook missch nog wel ff joinen