D D G
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 91kg
we hebben geen squatrack en benchpresses in train more..
not srs
die staan niet op de foto
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
, die is/zijn er.Hmm, volgens mijn routeplanner vertrekt mijn trein vanaf spoor 6 op A'dam CS en komt aan op spoor 3 in Hilversum om 13:55 uur haha..

Ik zal je niet pesten, maar misschien dat ik me gear mee neem. Kunnen we sparrende eerste die me pest om mijn dikke buik mag meteen door de ring in met mij
bully beatdown

Ik heb geen singlet
Gym ziet er goed uit en sauna hoeft niet voor mij!
Nope, boven het hilvertshof(het winkelcentrum waar trainmore in zit) zit wel een parkeerplaats.
Gratis?Nope, boven het hilvertshof(het winkelcentrum waar trainmore in zit) zit wel een parkeerplaats.

Opwarming...ideaal.Bij die ing bank aan de andere kant is een gratis parkeerplek, maar dan moet je wel 5 min lopen naar de gym

Scoobz0r hoe zit het met de trainings muziek?
Dacht van als we toch de enige zijn daar en iedereen geeft zijn 2 favo nummers door op om te trainen en we dat dan ff op een usb stick zetten dan hebben we iets van iedereen.
we hebben geen squatrack en benchpresses in train more..
not srs
Mocht hier animo voor zijn dan kunnen mensen mij 2 a 3 personal favorite tracks doorgeven en zal ik hier een cd van maken, als ik morgen of vrijdag wat tijd over heb zal ik een mixje ervan maken zodat de muziek constant doorgaat met bijvoorbeeld aan het begin van een nieuwe reeks tracks van een dbb member even kort de nickname aan het begin van de track, maar alleen als hier dus genoeg animo voor is. Let me know...
hebben jullie bumperplates 1e vraag
ten tweede qua muziek:
paranoid: black sabbath
number of the beast: iron maiden
welcome to the jungle: guns and roses
lekker hardcore stijltje neerzetten

Mocht hier animo voor zijn dan kunnen mensen mij 2 a 3 personal favorite tracks doorgeven en zal ik hier een cd van maken, als ik morgen of vrijdag wat tijd over heb zal ik een mixje ervan maken zodat de muziek constant doorgaat met bijvoorbeeld aan het begin van een nieuwe reeks tracks van een dbb member even kort de nickname aan het begin van de track, maar alleen als hier dus genoeg animo voor is. Let me know...
Wat wel verrot is dat we een bank of 5 hebben, maar wel minder stangen dan bankjes, en ja dit is ****ed up maar wel true.