Fitness Seller

Epic meet part II*

Peiling Peiling Welke datum?

• Totaal stemmers
    61
En nog steeds zeiden ze mijn naam fout :roflol:

Daar ben je toch ook niets mee? :roflol: dan ken je een hoop namen, maar weet je niet wie wie is.

Volgens mij ben jij gewoon bi/homo en wil je fappen op onze foto's :roflol::angstig:

Hé, je hebt niet geantwoord :(

Sorry schattie.. maar nee komen nog steeds niet :) en ja xxltje is een aangename vent :p ;)

image_zps00a28c53.jpg

Owwwww... reageer ik daarom zo heftig op crea... Pffff verklaard wel ff alles dit zeg!

True true... maar we beseffen wel allemaal wat voor eer het is Sniezel zijn gezicht te mogen zien! Wij als enige van DBB. niceeee ;)

Btw guys, count me in ;)
Heb zaterdag toch geen **** te doen dus wat kan ik beter doen lekker trainen en nieuwe gasten meeten of thuis niks doen?
Lijkt me een makkelijke keuze, kom sowieso met de auto en ga na de training door naar de omgeving Haarlem (me vriendin) ;)

Dus je kan me op het lijstje erbij zetten, nog bijzonderheden die ik moet weten of dergelijke?

Dresscode was Zyzz style las ik her en der? hehehehe :P

Gezellig dat je erbij bent man!

@ sky ik ben er tegen 14 u ja (afhankelijk van parking enzo)

Namen en shit is idd gek ja :p maar loopt wel los

Prima idee, alleen na vandaag even geinformeerd te hebben kwam ik erachter dat een cd niet gaat werken, het gaat met een aangesloten mp3 speler.

Die Gymshark toch?

Ik ga wel even aan de slag met minimaal 1 a 2 nummers van mensen die een verzoek hebben ingediend en zal ook wat nummers van deze lijst adden.
Ow oke prima!

Ben ik al uitgenodigd?

Het man, kom ook gewoon! Er zijn twee uitvallers dus kan makkelijk :).

Nametags is misschien niet een gek idee? Voor in de gym dan. Ik ga niet in de Sumo zitten met een nametag :D. Maar voor in de gym kan het wel iets zijn?
Nametags.. hmm geen gek idee,

Het man, kom ook gewoon! Er zijn twee uitvallers dus kan makkelijk :).

Nametags is misschien niet een gek idee? Voor in de gym dan. Ik ga niet in de Sumo zitten met een nametag :D. Maar voor in de gym kan het wel iets zijn?

Nametags.. hmm geen gek idee,

Was niet srs over nametags :roflol:
Ik hoef alleen maar te weten wie Marieke is en ik voorzie daar geen problemen mee :D

nametags? Gewoon benzinestift :D :roflol:

:eek:
Waar ga je je naam dan op schrijven?

Terug
Naar boven