MuscleMeat

Epic meet part II*

Peiling Peiling Welke datum?

• Totaal stemmers
    61
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.101
Het man, kom ook gewoon! Er zijn twee uitvallers dus kan makkelijk :).

Nametags is misschien niet een gek idee? Voor in de gym dan. Ik ga niet in de Sumo zitten met een nametag :D. Maar voor in de gym kan het wel iets zijn?

Punjab, en wie is de 2de? :o

laten we niet zo raar doen met naambordjes en gewoon met elkaar praten :P

---------- Post toegevoegd 5 July 2013 om 11:28 ----------

ik ben die kreupele :(

laten we niet zo raar doen met naambordjes en gewoon met elkaar praten :P

---------- Post toegevoegd 5 July 2013 om 11:28 ----------

ik ben die kreupele :(

+1, wordt toch niks :P
Begin stel je, je toch wel voor bij je Forum naam, omdat je dan ff mensen kan linken.
Maar daarna stap je vanzelf (zo heb ik het althans gemerkt) over op de "echte" namen ;)

---------- Post toegevoegd 5 July 2013 om 11:31 ----------

Ow arnodsi bij mag je wel noteren dat ik niet mee eet ;)
Ga na de training gewoon gelijk door naar me vriendin :)

25 shakebekers, 25 whey samples en 25 protein bars ;)

nb23us.jpg

Oh er is een roze voor Marieke, Suus en de chick van Sniezel :o

Nijzzzzzzzzzzzzzz

Krijgen we de shaker voor de training? dan hoef ik de mijne niet mee te nemen :p

Nijzzzzzzzzzzzzzz

Krijgen we de shaker voor de training? dan hoef ik de mijne niet mee te nemen :p

Ja, ik wou de tas in het midden van de kleedkamer neerzetten en om en om kan iemand dan overal eentje van pakken. Maar niet voordat diegene zich eerst heeft voorgesteld aan iedereen :p Verwacht per persoon een introductie praatje van rond de 5min

Ja, ik wou de tas in het midden van de kleedkamer neerzetten en om en om kan iemand dan overal eentje van pakken. Maar niet voordat diegene zich eerst heeft voorgesteld aan iedereen :p Verwacht per persoon een introductie praatje van rond de 5min
Je wou nog samen reizen met de trein toch?

Hier met die repen :mad:

voet zit een klein botje in die gebroken is dus denk dat ik veel ga zitten in de machines zaterdag :P

:eek:

Introductie praatje van 5 minuten zou beetje jammer zijn, want zijn we zo 2uur verder maar goed ;)
Maar korte voorstel ronde is altijd wel chill met zoiets, leer je elkaar wel snel beetje kennen :p

maar kwam er nu nog zo'n facebook groep of iets?

Introductie praatje van 5 minuten zou beetje jammer zijn, want zijn we zo 2uur verder maar goed ;)
Maar korte voorstel ronde is altijd wel chill met zoiets, leer je elkaar wel snel beetje kennen :p

maar kwam er nu nog zo'n facebook groep of iets?

dat is helemaal niet nodig zo'n 5 minuten ding

Volgens mij word het vertellen van je nick en je echte naam echt awkward as **** :)

Ik ben Vortexx029 aka .... dit was mijn 10 min. intro praatje .... next

Doe normaal joh xDD

Wel top dat je dat geregeld hebt sky!

:)

Heb trouwens nog wat extra.
Zat te denken om een Sanka Crossfit Challenge op te zetten.
Niet te lang gezien de beperkte tijd. Ff zien wat er bij de gym ligt om te gebruiken.
Korte contest die niet langer dan 1 min per persoon duurt en met meerdere tegelijk kan en crossfit belachelijk maakt

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven