- Waardering
- 84
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 17%
Sorry voor de dingen die ik soms zeg op het forum , maar sla me alsjeblift niet in elkaar ehehe...
skyblazer AKA Jan mag ik nu me shakebeker..ehehe
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry voor de dingen die ik soms zeg op het forum , maar sla me alsjeblift niet in elkaar ehehe...
Eerste halfuurtje gaat idd awkward zijnVolgens mij word het vertellen van je nick en je echte naam echt awkward as ****![]()

Hoppa lid geworden

BRB...Owja trouwens hoorde ik net dat iedereen zich voor dat ie gaat trainen moet laten wegen en meten...
Zodat ze namelijk kunnen checken of je geen fake stats opgeeft op het forum![]()

Nice, dan ken ik eindelijk mijn VPOwja trouwens hoorde ik net dat iedereen zich voor dat ie gaat trainen moet laten wegen en meten...
Zodat ze namelijk kunnen checken of je geen fake stats opgeeft op het forum![]()

weet niet of ik morgen kan komen trainen, verschoot net wat in me nek tijdens training
hoop dat het minder is als het lijkt..

Owja trouwens hoorde ik net dat iedereen zich voor dat ie gaat trainen moet laten wegen en meten...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hahaha jouw buik staat toch altijd alleen op de foto?Denk niet dat het mij zou lukken undercover te gaan, ook niet met een geblurred gezicht op de groepsfoto :'(

Hahahaha er is weinigs speciaals aan mijn kop hoorTrue true... maar we beseffen wel allemaal wat voor eer het is Sniezel zijn gezicht te mogen zien! Wij als enige van DBB. niceeee![]()
Ahhh vind het echt leuk dat er aan me vrouwtje gedacht wordt!25 shakebekers, 25 whey samples en 25 protein bars
Oh er is een roze voor Marieke, Suus en de chick van Sniezel![]()

Leuk dat je alsnog gewoon komt man!voet zit een klein botje in die gebroken is dus denk dat ik veel ga zitten in de machines zaterdag![]()
Whahahahaha trust me, daar valt geen touw aan vast te knopenVolgens mij word het vertellen van je nick en je echte naam echt awkward as ****![]()

Zelfs mijn facebook is incognito onder een andere naam

Hahahah idee van de dag!Owja trouwens hoorde ik net dat iedereen zich voor dat ie gaat trainen moet laten wegen en meten...

Zeg dan gewoon dat je allergisch voor weegschalen bent....weet niet of ik morgen kan komen trainen, verschoot net wat in me nek tijdens training
hoop dat het minder is als het lijkt..

Zeg dan gewoon dat je allergisch voor weegschalen bent....![]()

Bro's, waren jullie eigenlijk srs over die gorilla wear/gold's gym tanktop/singlets??
Bro's, waren jullie eigenlijk srs over die gorilla wear/gold's gym tanktop/singlets??