Fitness Seller

Epic meet part II*

Peiling Peiling Welke datum?

• Totaal stemmers
    61
Maakt idd niet uit of je buff bent of niet. ik heb toch weer een hoop geleerd, vooral aan het terrasje met Maxiamento. Chille dude is dat!

Ik was impressed door je dance moves, srs :p

En maxi inderdaad, ik heb hem nooit hier gekend maar die kerel was zo enorm rustig :p (srs)

Ik was impressed door je dance moves, srs :p

En maxi inderdaad, ik heb hem nooit hier gekend maar die kerel was zo enorm rustig :p (srs)
Me = Micheal jackson ;)

Need maar Idd. We gingen eten en ik schoof rustig aan bij een of andere huge BB'er.. daarna heel de avond overal samen rondgehangen. ik was idd verbaasd hoe relaxed en rustig hij was haha!

Ohja en in die club stond ook echt iedereen hem aan te kijken zo groot is die kerel haha! al die dames in de club constant vragen of hij z'n biceps wou flexen :p

---------- Post toegevoegd 9 July 2013 om 15:46 ----------

Ohja onze tafel heeft tijdens het eten meerdere malen maaltijden door het toilet gespoeld. no way were gonna pay

Sommige gerechten waren werkelijk zo ranzig. Alles in een servet gerold mee naar het toilet Hoppa! opgelost :)

Laatst bewerkt:
onzin joh, ik was er ook bij en weeg niet veel meer dan jij

Haha moet je niet naar zien man, ik ben allesbehalve buff maar daar draait het op die meeting niet om.

Ik heb mensen tips horen uitwisselen, contacten horen leggen,...

Maakt idd niet uit of je buff bent of niet. ik heb toch weer een hoop geleerd, vooral aan het terrasje met Maxiamento. Chille dude is dat!

hmm okee okee als er een nieuwe meet komt en ik kan kwa planning ben ik wel in :) kan wel tips voor me beentjes krijgen :)

Ik zal volgende keer wel een danslesje geven ;)

@Scoobzor:

Kleine review over de kip.

Om eerlijk te zijn had ik er niet veel vertrouwen in, het zag er een beetje raar uit in dat pakje.

Heb het deze ochtend samen met pasta in een pot gedaan en bijgehouden voor nu.

De kip brokkelde uit elkaar in kleine malse brokjes.

En ik moet zeggen...het heeft gesmaakt :D nee echt het was enorm lekker. Ik ben kip ook enorm beu gegeten maar dit heeft me nu echt gesmaakt. Toch maar eens kijken naar een bestelling want dit af wisselen met beetje low carb saus of iets dergelijk...zie ik zeker zitten.

dikz*k betekent breed in Belgie hoor ;)

En poepen ?

lloyd loopt op kroekken

@Scoobzor:

Kleine review over de kip.

Om eerlijk te zijn had ik er niet veel vertrouwen in, het zag er een beetje raar uit in dat pakje.

Heb het deze ochtend samen met pasta in een pot gedaan en bijgehouden voor nu.

De kip brokkelde uit elkaar in kleine malse brokjes.

En ik moet zeggen...het heeft gesmaakt :D nee echt het was enorm lekker. Ik ben kip ook enorm beu gegeten maar dit heeft me nu echt gesmaakt. Toch maar eens kijken naar een bestelling want dit af wisselen met beetje low carb saus of iets dergelijk...zie ik zeker zitten.

:D :thumbs:

Terug
Naar boven