- Waardering
- 1.987
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Maakt idd niet uit of je buff bent of niet. ik heb toch weer een hoop geleerd, vooral aan het terrasje met Maxiamento. Chille dude is dat!

(srs)Me = Micheal jacksonIk was impressed door je dance moves, srs
En maxi inderdaad, ik heb hem nooit hier gekend maar die kerel was zo enorm rustig(srs)

onzin joh, ik was er ook bij en weeg niet veel meer dan jij
Haha moet je niet naar zien man, ik ben allesbehalve buff maar daar draait het op die meeting niet om.
Ik heb mensen tips horen uitwisselen, contacten horen leggen,...
Maakt idd niet uit of je buff bent of niet. ik heb toch weer een hoop geleerd, vooral aan het terrasje met Maxiamento. Chille dude is dat!
kan wel tips voor me beentjes krijgen 

Ja was gezellig
Doelde er op dat ik enige was met hoog vp![]()

nee echt het was enorm lekker. Ik ben kip ook enorm beu gegeten maar dit heeft me nu echt gesmaakt. Toch maar eens kijken naar een bestelling want dit af wisselen met beetje low carb saus of iets dergelijk...zie ik zeker zitten.voel me toch nog te klein om bij meeting 3 te kunnen komen denk ik zo aan de foto's te zien![]()

Ja was gezellig
Doelde er op dat ik enige was met hoog vp![]()

met kaas = smoske
@Scoobzor:
Kleine review over de kip.
Om eerlijk te zijn had ik er niet veel vertrouwen in, het zag er een beetje raar uit in dat pakje.
Heb het deze ochtend samen met pasta in een pot gedaan en bijgehouden voor nu.
De kip brokkelde uit elkaar in kleine malse brokjes.
En ik moet zeggen...het heeft gesmaaktnee echt het was enorm lekker. Ik ben kip ook enorm beu gegeten maar dit heeft me nu echt gesmaakt. Toch maar eens kijken naar een bestelling want dit af wisselen met beetje low carb saus of iets dergelijk...zie ik zeker zitten.
Maak es nieuw topic aan dan voor een nieuwe meetingmiss lezen meer mensen t dan :')