- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maak es nieuw topic aan dan voor een nieuwe meetingmiss lezen meer mensen t dan :')
Thanks brah hahaJe komt nu redelijk in de vakantieperiode, dus de kans dat er dan redelijk veel kunnen is klein.
Voordat iedereen weer een beetje flink aan het trainen is en boven onderhoud eet (niet iedereeen) zijn we wel aangekomen in oktober/november.
December zit vol met feestdagen, dus dan zal de animo ook wel minder wezen of mensen moet zitten te springen om
een "kerst-meeting" of "oud & nieuwjaars-meeting" ergens in het zuiden des lands ?
Ik zei op een gegeven moment tegen hem, breng alles maar gewoon hierheen, want je bent toch al 16 jaar aan het cutten dus een beetje extra cardio in de vorm van naar onze tafel lopen kan er ook nog wel bij, vandaarDe ober die jullie iets van 5x het verkeerde gerecht bracht?![]()

Miss de volgende keer het vetpercentage/ dialecten maar is komen opkrikken. Want het powerlift/sterkste man gedeelte word niet echt vertegenwoordigt zo te zien.

voel me toch nog te klein om bij meeting 3 te kunnen komen denk ik zo aan de foto's te zien![]()
voel me toch nog te klein om bij meeting 3 te kunnen komen denk ik zo aan de foto's te zien![]()